eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilno › Modernizacja kot³owni na terenie Szko³y Podstawowej im. Tadeusza Ko¶ciuszki w Gêbicach

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-03-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja kot³owni na terenie Szko³y Podstawowej im. Tadeusza Ko¶ciuszki w Gêbicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Obs³ugi Szkó³ i Przedszkoli w Mogilnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340396747

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 1A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mogilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@mogilno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zosip.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Zespó³ Obs³ugi Szkó³ i Przedszkoli w Mogilnie

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340396747

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Narutowicza 1a

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Mogilno

1.11.5.) Kod pocztowy: 88-300

1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@mogilno.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: zosip.bip.net.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kot³owni na terenie Szko³y Podstawowej im. Tadeusza Ko¶ciuszki w Gêbicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cf3a8242-ced4-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00159358

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00041609/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja kot³owni na terenie Szko³y Podstawowej im. Tadeusza Ko¶ciuszki w Gêbicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zosip_mogilno

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu,w
tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie,wymiana
informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z
uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie p.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej zdefiniowanych w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog±
elektroniczn± (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art.125 ust.1
p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego
zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w
szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. 3. Zawiadomienia, o¶wiadczenia,wnioski lub
informacje Wykonawcy przekazuj±: 1) drog± elektroniczn±: oswiata@mogilno.pl
2)poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/zosip_mogilno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z
art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z
Platformy:1) sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza
ni¿ 512 KB/S, 2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GBRam,
procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows7,Mac
Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa,w
przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) w³±czona obs³uga JavaScript, 5)zainstalowany
program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, 6) oznaczenie czasu odbioru
danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss)generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Instytutu Miar,7)ofertê, a tak¿e
o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z
postêpowania sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/pn/zosip_mogilno

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia4 maja
2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:1) administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Zamawiaj±cy – Zespó³ Obs³ugi Szkó³ i Przedszkoli w Mogilnie, ul. Narutowicza 1A, 88-300 Mogilno, tel. tel. 52
315 2769, reprezentowany przez Dyrektora Zespo³u Obs³ugi Szkó³ i Przedszkoli w Mogilnie;2) administrator wyznaczy³ Inspektora
Danych Osobowych pod adresem e-mail: arnold.partner@gmail.com 3) Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym
udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana
dane osobowe bêd± przechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana
danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w
przepisanych ustawy P.Z.P.,zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15
RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z
tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ
Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie
¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz
nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);c) na podstawie art. 18 RODO
prawo
¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu
trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania,w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych
narusza przepisy RODO;9) nie przys³uguje Pani/Panu:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa
w art.20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych,gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO;10)przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla
przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZOSIP.261.5.2023.AB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja kot³owni na terenie Szko³y Podstawowej im. Tadeusza Ko¶ciuszki w Gêbicach”
2. Kody CPV:
45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne
45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331110-0 Instalowanie kot³ów
45331211-8 Instalowanie wentylacji zewnêtrznej
45262522-6 Roboty murarskie
45442100-8 Roboty malarskie
45320000-6 Roboty izolacyjne
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania

3. Zakres robót objêtych niniejszym postêpowaniem przede wszystkim obejmuje:
1) Modernizacje kot³owni – budowa instalacji zbiornikowej gazu p³ynnego LPG o pojemno¶ci V=2x4850dm3 /zbiorniki podziemne/, instalacji wewnêtrznej i zewnêtrznej gazu LPG wraz z urz±dzeniem grzewczym, instalacji zewnêtrznej c.o. oraz wewnêtrznej linii energetycznej zasilaj±cej urz±dzenie grzewcze na terenie Szko³y Podstawowej im. Tadeusza Ko¶ciuszki w Gêbicach
2) W cenie za wykonanie zadania inwestycyjnego nale¿y tak¿e uj±æ:
1) Utylizacjê istniej±cych w obiekcie kot³ów grzewczych i armatury – z przedstawieniem dla Zamawiaj±cego dokumentu utylizacji;
2) koszty wykonania i ustawienia tablic informacyjnych wynikaj±cych z Prawa budowlanego;
3) koszty zwi±zane z zagospodarowaniem placu budowy oraz wszelkich prac porz±dkowych zwi±zanych z zakoñczeniem inwestycji;
4) koszty zorganizowania zaplecza wykonawcy ³±cznie z doprowadzeniem energii elektrycznej i wody, dozorowania oraz uporz±dkowanie terenu po likwidacji zaplecza;
5) koszty ochrony mienia, zapewnienia warunków bezpieczeñstwa i ochrony p. po¿.
na placu budowy;
6) koszty zwi±zane z zagospodarowaniem odpadów;
7) koszty wykonania odkrywek elementów robót budz±cych w±tpliwo¶æ w celu sprawdzenia jako¶ci ich wykonania, je¿eli wykonanie tych robót nie zosta³o zg³oszone do sprawdzenia przed ich zakryciem;
8) koszt przeprowadzenia prób, pomiarów i sprawdzeñ zgodnie ze Specyfikacj± Techniczn±, warunkami technicznymi prowadzenia i odbioru robót, obowi±zuj±cymi normami i przepisami;
9) dokumentacja i koszty zwi±zane z przeprowadzeniem badania technicznego przez Urz±d Dozoru Technicznego
10) inne koszty niezbêdne do zrealizowania przedmiotu zamówienia;
11) podatek VAT.
4. Szczegó³owy przedmiot zamówienia jest zawarty w dokumentacji projektowej zawartej w za³±czniku nr 8 do SWZ.
5. Za³atwienie wszystkich formalno¶ci i kosztów zwi±zanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia le¿y po stronie Wykonawcy i zawiera siê w jego wynagrodzeniu.
6. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest u¿yæ materia³ów gwarantuj±cych odpowiedni± jako¶æ, o parametrach technicznych i jako¶ciowych odpowiadaj±cych w³a¶ciwo¶ciom materia³ów dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami okre¶lonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych.
7. Transport materia³ów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urz±dzeñ obci±¿aj± Wykonawcê.
8. Wykonawca ma obowi±zek posiadaæ w stosunku do u¿ytych materia³ów i urz±dzeñ dokumenty potwierdzaj±ce pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, ¶wiadectwa jako¶ci, itp.).
9. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostêpni Zamawiaj±cemu wgl±d w materia³y budowlane, które bêd± u¿yte do wykonania przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca zabezpiecza teren robót maj±c w szczególno¶ci na wzglêdzie mienie Zamawiaj±cego i w³asne. Koszt zabezpieczenia terenu robót musi byæ w³±czony w cenê oferty.
11. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialno¶æ za bezpieczeñstwo swoich pracowników oraz innych osób znajduj±cych siê w obrêbie przekazanego placu budowy z tytu³u prowadzonych robót.
12. Po zakoñczeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest do uporz±dkowania terenu budowy wraz z terenem przyleg³ym.
13. Po wykonaniu przez Wykonawcê robót przewidzianych niniejsz± SWZ Zamawiaj±cy dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie nale¿ytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z projektem budowlanym.
14. Przed przyst±pieniem do koñcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiaj±cemu protoko³y z wykonanych prób i badañ, jakie by³y niezbêdne do prawid³owej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materia³y, dokumentacjê powykonawcz±.
15. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Ewentualne podane w opisach nazwy w³asne nie maj± na celu naruszenia art. 99,102 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, a maj± jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwañ jako¶ciowych i technologicznych Zamawiaj±cego,
2) Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w dokumentacji projektowej, stanowi±cej za³±cznik do SWZ, o cechach technicznych, jako¶ciowych, funkcjonalnych nie ni¿szych ni¿ opisane w przedmiocie zamówienia,
3) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego,
4) Przyjêcie rozwi±zañ równowa¿nych powoduj±cych konieczno¶æ ingerencji w dokumentacjê projektow± i wydane decyzje administracyjne wymagaj± ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty zwi±zane z konieczno¶ci± zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych le¿± po stronie Wykonawcy
5) Termin wykonania ca³o¶ci przedmiotu zamówienia musi uwzglêdniaæ czas niezbêdny na wykonanie ewentualnych zmian zwi±zanych z przyjêciem rozwi±zañ równowa¿nych.
16. Informacje dodatkowe:
1) Zasadne jest, aby wykonawca zapozna³ siê z przedmiotem zamówienia oraz zawar³ w cenie oferty wszystkie koszty robót niezbêdnych do prawid³owego ich wykonania, zgodnie z technologi± robót okre¶lon± polskimi normami przenosz±cymi normy europejskie lub normy innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±cych te normy.
2) Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuk± budowlan±, obowi±zuj±cymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uci±¿liwo¶ci robót prowadzonych u Zamawiaj±cego. Wykonawca gwarantuje tak¿e wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadaj±cych wymagane przygotowanie zawodowe do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
3) Wykonawca zabezpiecza teren robót maj±c w szczególno¶ci na wzglêdzie mienie Zamawiaj±cego i w³asne.
17. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca zatrudnia³ na podstawie umowy o pracê wszystkie osoby wykonuj±ce roboty budowlane objête zakresem zamówienia wskazanym w Opisie przedmiotu zamówienia, w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzêtu podczas realizacji zamówienia w sytuacji, gdy wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Obowi±zek ten dotyczy tak¿e podwykonawców – wykonawca jest zobowi±zany zawrzeæ w ka¿dej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowi±zuj±ce podwykonawców do zatrudnienia na umowê o pracê wszystkie osoby wykonuj±ce wskazane wy¿ej czynno¶ci.
18. Zatrudnienie, o którym mowa w ust. 17 powinno trwaæ co najmniej przez ca³y okres realizacji ka¿dego z zadañ inwestycyjnych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kot³ów

45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnêtrznej

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-05-08 do 2023-08-25

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany wed³ug nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
1) Cena – 60 %
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena” (C):
najni¿sza cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------- x 100 pkt x 60 %
cena ofertowa w ofercie ocenianej

2) Liczba miesiêcy gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urz±dzenia, licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego robót – 30%

Sposób przyznania punktów w kryterium „gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urz±dzenia, licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego robót” (G):
Punkty zostan± przyznane, w zale¿no¶ci od wysoko¶ci zaoferowanej przez Wykonawcê liczby miesiêcy gwarancji, w nastêpuj±cy sposób:
1) je¿eli Wykonawca zadeklaruje gwarancjê na wykonane roboty i zamontowane urz±dzenia, licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego robót do 24 miesiêcy – otrzyma 0 pkt,
2) je¿eli Wykonawca gwarancjê na wykonane roboty i zamontowane urz±dzenia, licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego robót do 36 miesiêcy – otrzyma 30 pkt,
3) je¿eli Wykonawca gwarancjê na wykonane roboty i zamontowane urz±dzenia, licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego robót od do 48 miesiêcy – otrzyma 60 pkt,
3) je¿eli Wykonawca gwarancjê na wykonane roboty i zamontowane urz±dzenia, licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego robót do 60 miesiêcy – otrzyma 100 pkt.
Sposób przyznania punktów w kryterium „liczba miesiêcy gwarancji”
(G): ilo¶æ punktów za zadeklarowan± liczbê miesiêcy gwarancji x 30%

3) Czas reakcji serwisu gwarancyjnego rozumiany, jako czas przybycia serwisantów na miejsce od momentu zg³oszenia awarii – 10%

Przez czas reakcji rozumiany jest przyjazd serwisanta do miejsca realizacji przedmiotu zamówienia i podjêcie czynno¶ci zmierzaj±cych do naprawy uprzednim zg³oszeniu usterki za pomoc± faksu, e-maila lub telefonicznie. Soboty, niedziele i ¶wiêta nie s± wliczane w czas reakcji serwisu.
1) je¿eli Wykonawca zadeklaruje czas reakcji 24 godz. – otrzyma 100 pkt,
2) je¿eli Wykonawca zadeklaruje czas reakcji 36 godz. – otrzyma 50 pkt,
3) je¿eli Wykonawca zadeklaruje czas reakcji 48 godz. – otrzyma 0 pkt.
Sposób przyznania punktów w kryterium „czas reakcji”
(R): ilo¶æ punktów za zadeklarowany czas reakcji x 10%

2. Najwiêksza ilo¶æ punktów (S) wyliczonych w powy¿szy sposób, decyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejsz±: S = C + G + R

3. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis gwarancyjny

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie kot³owni gazowej lub olejowej, o warto¶ci zamówienia nie mniejszej ni¿ 120 000,00 z³otych (s³ownie: sto dwadzie¶cia tysiêcy z³otych 00/100).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 2), zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
1) mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
2) podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
W zakresie nieuregulowanym ustaw± p.z.p. lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 5 do SWZ.
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
1) mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
2) podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
W zakresie nieuregulowanym ustaw± p.z.p. lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) porêczeniach bankowych, lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku PKO BP nr rachunku 83 1020 1462 0000 7302 0325 2186 z dopiskiem „Wadium – nr postêpowania”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Zespó³ Obs³ugi Szkó³ i Przedszkoli w Mogilnie.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-17 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platformazakupowa.pl/pn/zosip_mogilno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-17 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-16

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.