Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00116652/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BĘDZINO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 19
1.5.2.) Miejscowość: Będzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-037
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 31 62 530
1.5.8.) Numer faksu: 94 31 62 307
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bedzino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bedzino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.bedzino.pl/index.php?id=1791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ee3f0ae-e54a-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158629
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009400/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przewóz uczniów do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00116652/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 356711,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przewozu tj. dowozu i odwozu uczniów do i ze szkół oraz przedszkoli w czasie trwania roku szkolnego 2021/2022, z wyłączeniem dni wolnych od nauki łącznie z wakacjami, a także wykonanie usług przewozu uczniów na wyjazdy dodatkowe - kilometry do dyspozycji dyrektorów szkół i przedszkoli zlecane w trakcie roku szkolnego. Zamawiający zatrudnia, na czas przewozu , opiekunów do autobusów. Autobusami przeznaczonymi do realizacji zamówienia mogą być przewożeni wyłącznie uczniowie wraz z opiekunami .Dowozy dotyczą trzech obwodów szkolnych położonych na terenie Gminy Będzino, na pięciu trasach.1)obwody dotyczące szkół podstawowych (SP): Tymień , Będzino z siedzibą w Łeknie, Mścice,
2) Przedszkoli w Będzinie i w Mścicach.
Dzienny limit km dla 3 autobusów o ilości min. 50 miejsc wynosi 264 km,
dzienny limit km dla 2 autobusów o ilości do 25 miejsc wynosi 125 km.
W przypadku realizacji zleceń dodatkowych w czasie wykonywania kilometrów zasadniczych (dowozu i odwozu do szkół) Wykonawca będzie realizował przewozy autobusami innymi (dodatkowymi ) wg zapotrzebowania . Realizacja kilometrów dodatkowych dotyczy całego kraju. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( dalej OPZ) zawarto w załączniku nr 1 do SWZ oraz załącznikach od nr 1a) do nr 1 e).
Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust.1 ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywać, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, czynności związane z obsługą pojazdów tj. kierowców autobusów.
Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Kodeks pracy ( Dz.U.2020.1320 t. j. ze. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zatrudnienie winno obejmować cały okres realizacji zamówienia. W przypadku ustania zatrudnienia osoby, w trakcie okresu realizacji zadania, Wykonawca zobowiązuje się w jej miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji, licząc od dnia ustania zatrudnienia, inną osobę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383767,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383767,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 383767,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Henryk Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691107056
7.3.4) Miejscowość: Barnin 9
7.3.5) Kod pocztowy: 76-037
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 383767,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-24PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportowej uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w Jaśle V-XII 2024
- USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB W RAMACH PROJEKTU "ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG WSPIERAJĄCYCH FUNKCJONOWANIE DZIECI. MŁODZIEŻY, RODZIN BILOGICZNYCH I PIECZY ZASTĘPCZEJ
- Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w ramach funduszu rozwoju przewozów autobusowych
- Usługi transportowe przy użyciu mikrobusów i samochodów osobowych
- Świadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu pn. "Dziś uczeń-jutro student"- powt.
- Montaż i transport wystawy 100-lecie Banku Polskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.