eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce¦WIADCZENIE US£UG SPRZ¡TANIA W BUDYNKACH PROKURATUR REJONOWYCH W OSTROWCU ¦WIÊTOKRZYSKIM, W£OSZCZOWIE, STASZOWIE I OPATOWIE



Og³oszenie z dnia 2021-08-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG SPRZ¡TANIA W BUDYNKACH PROKURATUR REJONOWYCH W OSTROWCU ¦WIÊTOKRZYSKIM, W£OSZCZOWIE, STASZOWIE I OPATOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PROKURATURA OKRÊGOWA W KIELCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000313

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: MICKIEWICZA 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-352

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@prokuratura.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.prokuratura.kielce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG SPRZ¡TANIA W BUDYNKACH PROKURATUR REJONOWYCH W OSTROWCU ¦WIÊTOKRZYSKIM, W£OSZCZOWIE, STASZOWIE I OPATOWIE

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-138b134e-04c6-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00158540

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00009593/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦wiadczenie us³ug sprz±tania w budynkach Prokuratur Rejonowych w: 1) Busku Zdroju, 2)Jêdrzejowie, 3)Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim, 4) W³oszczowie, 5) Staszowie, 6) Opatowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Systemu mo¿liwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spe³nienia nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych:
a) Oprogramowanie zewnêtrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
● Mozzilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11
● Lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek
● system operacyjny Windows 7 i pó¼niejsze
b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
● zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
● w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web
● oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z tre¶ci± art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego dalej RODO, Prokuratura Krajowa informuje, ¿e:
1. Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Prokuratura Okrêgowa w Kielcach z siedzib± przy ul. Mickiewicza 7, 25-352 Kielce
2. Inspektorem ochrony danych w Prokuraturze Okrêgowej w Kielcach jest Grzegorz Wójcik: e mail. grzegorz.wojcik@prokuratura.kielce.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane s± w celu przeprowadzenia niniejszego postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Podstawê prawn± przetwarzania danych stanowi± przepisy art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w zwi±zku z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej ustaw± Pzp.
5. Dane osobowe mog± byæ udostêpniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w szczególno¶ci osobom lub podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
6. Dane osobowe s± przechowywane przez okres niezbêdny do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeñ. Ponadto, dane osobowe bêd± przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikaj±cy z przepisów prawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3016-7.261.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowe sprz±tanie pomieszczeñ biurowych Prokuratury Rejonowej w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim o ³±cznej powierzchni 906 m2. oraz terenu przyleg³ego do posesji (budynku), z chodnikiem o ³±cznej powierzchni 400 m2

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90919200-4 - Us³ugi sprz±tania biur

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Us³ugi w zakresie trawników

90610000-6 - Us³ugi sprz±tania i zamiatania ulic

90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

90914000-7 - Us³ugi sprz±tania parkingów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktur

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowe sprz±tanie pomieszczeñ biurowych Prokuratury Rejonowej we W³oszczowie o ³±cznej powierzchni 775 m2 oraz terenu przyleg³ego do posesji (budynku) ³±cznie z chodnikiem o ³±cznej powierzchni 1860 m2

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90919200-4 - Us³ugi sprz±tania biur

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Us³ugi w zakresie trawników

90610000-6 - Us³ugi sprz±tania i zamiatania ulic

90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

90914000-7 - Us³ugi sprz±tania parkingów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktur

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowe sprz±tanie pomieszczeñ biurowych Prokuratury Rejonowej w Staszowie ul. Wschodnia 13 o ³±cznej powierzchni 330,00 m2

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90919200-4 - Us³ugi sprz±tania biur

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktur

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowe sprz±tanie pomieszczeñ biurowych
Prokuratury Rejonowej w Opatowie o ³±cznej powierzchni 295 m2

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90919200-4 - Us³ugi sprz±tania biur

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktur

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten spe³ni± ci Wykonawcy, którzy z³o¿± odpowiednie o¶wiadczenie, i¿ znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia.
2. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e nale¿ycie wykona³ lub wykonuje
w okresie ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zamówieñ, których przedmiotem by³y lub s± trzy us³ugi sprz±tania pomieszczeñ biurowych o minimalnej powierzchni:
a) dla czê¶ci nr 1: 900 m2 pomieszczeñ biurowych oraz 400 m2 terenów zewnêtrznych,
b) dla czê¶ci nr 2: 750 m2 pomieszczeñ biurowych oraz 1800 m2 terenów zewnêtrznych,
c) dla czê¶ci nr 3: 300 m2 pomieszczeñ biurowych,
d) dla czê¶ci nr 4: 300 m2 pomieszczeñ biurowych.
W przypadku z³o¿enia oferty na kilka czê¶ci Wykonawca musi spe³niæ warunek dla ka¿dej z czê¶ci z osobna.
Ponadto Wykonawca winien dysponowaæ osobami, które w sposób bezpo¶redni bêd± wykonywaæ us³ugê sprz±tania. Osoby te winny byæ zatrudnione na umowê o pracê.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenie, i¿ znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia.
2. Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, spe³niaj±ce stawiane warunki udzia³u w postêpowaniu wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y nale¿yte wykonywane. Dokumenty te powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wszystkie wykazane us³ugi powinny byæ wykonane lub wykonywane minimum przez 12 miesiêcy w sposób ci±g³y.
3. Wykaz osób, które w sposób bezpo¶redni bêd± wykonywaæ us³ugê. W przypadku zatrudnienia osób z orzeczeniem o niepe³nosprawno¶ci, bêd± to osoby posiadaj±ce co najwy¿ej umiarkowany stopieñ niepe³nosprawno¶ci – bez orzeczeñ specjalnych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym:
1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo
w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
2) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia
i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy nie przewiduje zmian zapisów umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-06 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.ms.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-06 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.