eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługa kompleksowego prania, naprawy (reperacji) bielizny ogólnoszpitalnej wraz z transportem dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego, Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa kompleksowego prania, naprawy (reperacji) bielizny ogólnoszpitalnej wraz z transportem dla Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego, Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża

1.3.) Oddział zamawiającego: MOO PCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6760078896

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Studencka 19

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-116

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow.przetargi@pck.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ww.pck.malopolska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa kompleksowego prania, naprawy (reperacji) bielizny ogólnoszpitalnej wraz z transportem dla Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego, Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57957641-c976-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027622/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa kompleksowego prania bielizny ogólnoszpitalnej dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pck_malopolska

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pck_malopolska

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/pck_malopolska

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/PZP/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego prania, naprawy (reperacji) bielizny ogólnoszpitalnej wraz z transportem dla Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego znajdującego się przy ul. Olszańskiej 5, 31-513 Kraków zwanego dalej ZOL.
2. Bielizna ogólnoszpitalna przeznaczona do prania, czyszczenia i naprawy będzie odbierania oraz dostarczana codziennie sukcesywnie w dniach od poniedziałku do soboty z wyjątkiem niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy.
3. Przekazywanie Wykonawcy brudnej bielizny, tj. liczenie asortymentu odbywać się będzie w godzinach od 8:00 do 9:00, natomiast ważenie i przekazywanie czystej bielizny odbywać się będzie w godzinach od 11:00 do 12:00.
4. Usługi będą realizowane przez Wykonawcę w następujących okresach:
a) pranie pościeli, bielizny szpitalnej – max. do 24 godzin od chwili jej odbioru od Zamawiającego,
b)pranie odzieży roboczej – max do 72 godzin od chwili jej odbioru od Zamawiającego,
c)naprawa (reperacja) pościeli, bielizny i odzieży roboczej – max do 72 godzin od chwili jej odbioru od Zamawiającego,
d)czyszczenie chemiczne poduszek, koców, odzieży roboczej i wyrobów włókienniczych – max. do72 godzin od chwili ich odbioru od Zamawiającego,
e)czyszczenie i pranie pokrowców, materacy, kołder – max. do 144 godzin od chwili ich pobrania od Zamawiającego,
f) dezynfekcja chemiczna w komorze - max do 72 godzin.

5. W razie awarii urządzeń w miejscu wykonywania usługi Wykonawca zabezpieczy wykonywanie usługi w innym obiekcie we własnym zakresie.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do ewentualnego oznakowania bielizny ogólnoszpitalnej trwałym znakiem identyfikujacej Zamawiającego w celu wykonania usług pralniczych .
7. Wykonawca musi dysponować odpowiednio przystosowane środki transportu do przewożenia
8. Wykonawca musi dysponować odpowiednimi pomieszczeniami zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w pralniach wykonujących usługi na rzecz jednostek służby zdrowia.
9. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące usługę objętą przedmiotem zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.), na odpowiednim do rodzaju ich pracy stanowisku, co najmniej przez okres realizacji przedmiotu zamówienia. Obowiązek ten dotyczy w szczególności następujących czynności: pranie, maglowanie i fasonowanie bielizny, czyszczenie, dezynfekcja, naprawa uszkodzonej bielizny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych

98315000-4 - Usługi prasowania

98393000-4 - Usługi krawieckie

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas świadczenie usługi

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas rozstrzygnięcia reklamacji

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Opinia wydana przez właściwy organ ds. sanitarno- epidemiologicznych potwierdzająca, iż zakład pralniczy Wykonawcy spełnia wymogi prania bielizny ogólnoszpitalnej.
2. Aktualne zaświadczenie lub inny dokument wydany przez Państwową Inspekcję Sanitarną właściwą dla siedziby Wykonawcy, potwierdzające, że pralnia podlega stałemu nadzorowi na zasadach określonych ustawą o Inspekcji Sanitarnej.
3. Kopie decyzji Państwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu samochodów dostawczych do transportu bielizny szpitalnej
4. Oświadczenie, że wykonawca posiada badania mikrobiologiczne dokumentujące skuteczność prania i dezynfekcji wykonane przez akredytowane laboratorium wpisane na listę laboratoriów badawczych przez Polskie Centrum Akredytacji w okresie ostatnich 12 miesięcy.
5. Oświadczenie Wykonawcy, że w razie konieczności zapewnienia pralni zastępczej jej pomieszczenia spełniają wymogi prania bielizny ogólnoszpitalnej

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Opinia wydana przez właściwy organ ds. sanitarno- epidemiologicznych potwierdzająca, iż zakład pralniczy Wykonawcy spełnia wymogi prania bielizny ogólnoszpitalnej.
2. Aktualne zaświadczenie lub inny dokument wydany przez Państwową Inspekcję Sanitarną właściwą dla siedziby Wykonawcy, potwierdzające, że pralnia podlega stałemu nadzorowi na zasadach określonych ustawą o Inspekcji Sanitarnej.
3. Kopie decyzji Państwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu samochodów dostawczych do transportu bielizny szpitalnej.
4. Oświadczenie, że wykonawca posiada badania mikrobiologiczne dokumentujące skuteczność prania i dezynfekcji wykonane przez akredytowane laboratorium wpisane na listę laboratoriów badawczych przez Polskie Centrum Akredytacji w okresie ostatnich 12 miesięcy.
5. Oświadczenie Wykonawcy, że w razie konieczności zapewnienia pralni zastępczej jej pomieszczenia spełniają wymogi prania bielizny ogólnoszpitalnej

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Opinia wydana przez właściwy organ ds. sanitarno- epidemiologicznych potwierdzająca, iż zakład pralniczy Wykonawcy spełnia wymogi prania bielizny ogólnoszpitalnej.
2. Aktualne zaświadczenie lub inny dokument wydany przez Państwową Inspekcję Sanitarną właściwą dla siedziby Wykonawcy, potwierdzające, że pralnia podlega stałemu nadzorowi na zasadach określonych ustawą o Inspekcji Sanitarnej.
3. Kopie decyzji Państwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu samochodów dostawczych do transportu bielizny szpitalnej.
4. Oświadczenie, że wykonawca posiada badania mikrobiologiczne dokumentujące skuteczność prania i dezynfekcji wykonane przez akredytowane laboratorium wpisane na listę laboratoriów badawczych przez Polskie Centrum Akredytacji w okresie ostatnich 12 miesięcy.
5. Oświadczenie Wykonawcy, że w razie konieczności zapewnienia pralni zastępczej jej pomieszczenia spełniają wymogi prania bielizny ogólnoszpitalnej

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SWZ.
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udział w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia o treści zgodnej z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
3) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, załącznik nr 2 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-07 14:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pck_malopolska

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-07 14:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.