Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00140352/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
- 2023/BZP 00148055/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00153997/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-28
- 2023/BZP 00224927/01 - Wynik z dnia 2023-05-19
- 2023/BZP 00268636/01 - Wynik z dnia 2023-06-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa mebli medycznych, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-011/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-091
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158435
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00140352
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Pakiet 1 – Dostawa stolików zabiegowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.1 do SWZ.
Po zmianie:
Pakiet 1 – Dostawa stolików zabiegowych - 24 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli został określony w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1.1 oraz Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 10) Przed zmianą:
Pakiet 10 – Dostawa łóżka szpitalnego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.10 do SWZ.
Po zmianie:
Pakiet 10 – Dostawa łóżka szpitalnego - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli został określony w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1.10 oraz Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.10 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 11) Przed zmianą:
Pakiet 11 – Dostawa krzesła porodowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.11 do SWZ.
Po zmianie:
Pakiet 11 – Dostawa krzesła porodowego - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli został określony w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1.11 oraz Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.11 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 12) Przed zmianą:
Pakiet 12 – Dostawa rolkowych systemów przekładania pacjentów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.12 do SWZ.
Po zmianie:
Pakiet 12 – Dostawa rolkowych systemów przekładania pacjentów - 4 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli został określony w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1.12 oraz Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.12 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Pakiet 2 – Dostawa wózków anestezjologicznych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.2 do SWZ.
Po zmianie:
Pakiet 2 – Dostawa wózków anestezjologicznych - 7 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli został określony w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1.2 oraz Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Pakiet 3 – Dostawa wózków opatrunkowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.3 do SWZ.
Po zmianie:
Pakiet 3 – Dostawa wózków opatrunkowych - 5 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli został określony w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1.3 oraz Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.3 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Pakiet 4 – Dostawa wózków wielofunkcyjnych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.4 do SWZ.
Po zmianie:
Pakiet 4 – Dostawa wózków wielofunkcyjnych - 11 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli został określony w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1.4 oraz Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.4 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
Pakiet 5 – Dostawa wózków do transportu pacjentów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.5 do SWZ.
Po zmianie:
Pakiet 5 – Dostawa wózków do transportu pacjentów - 6 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli został określony w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1.5 oraz Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.5 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
Pakiet 6 – Dostawa stolików do pielęgnacji noworodków
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.6 do SWZ.
Po zmianie:
Pakiet 6 – Dostawa stolików do pielęgnacji noworodków - 11 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli został określony w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1.6 oraz Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.6 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
Pakiet 7 – Dostawa wózka reanimacyjnego z wyposażeniem
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.7 do SWZ.
Po zmianie:
Pakiet 7 – Dostawa wózka reanimacyjnego z wyposażeniem (wózek reanimacyjny z wyposażeniem - 1 szt., wyposażenie dodatkowe - 5 kpl.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli został określony w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1.7 oraz Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.7 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 8) Przed zmianą:
Pakiet 8 – Dostawa podnośnika pacjenta
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.8 do SWZ.
Po zmianie:
Pakiet 8 – Dostawa podnośnika pacjenta - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli został określony w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1.8 oraz Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.8 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 9) Przed zmianą:
Pakiet 9 – Dostawa wysięgników łóżkowych z uchwytami
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.9 do SWZ.
Po zmianie:
Pakiet 9 – Dostawa wysięgników łóżkowych z uchwytami - 4 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli został określony w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1.9 oraz Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.9 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
28
Po zmianie:
56
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
28
Po zmianie:
56
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
28
Po zmianie:
56
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
28
Po zmianie:
56
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
28
Po zmianie:
42
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-03-31 10:00
Po zmianie:
2023-04-11 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-03-31 10:30
Po zmianie:
2023-04-11 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-04-29
Po zmianie:
2023-05-10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa wykonania kalendarzy, druków i produktów podobnych (wojskowe formularze branżowe) dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu
- Zakup dwóch samochodów na potrzeby Centrum Nauki Kopernik- zamówienie z podziałem na 2 części
- Modernizacja oraz remont podwórek wraz z robotami towarzyszącymi
- Świadczenie usług serwisu oraz realizacja zmian rozwojowych w ramach Systemu ITSM
- Naprawa agregatów chłodniczych Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego położonej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie
- remont pustostanów lokali mieszkalnych (7 szt.) stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - TZOM Ogrodowa
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposażenia
- Modernizacja i poprawa funkcjonowania Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku Kolonia
- "Dostawa i montaż wyposażenia budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomsku"
- Dostawa fantomów i sprzętu na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej
- Zakup komputerów medycznych dedykowanych do pracy w środowisku bloku operacyjnego dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- Zakup łóżek z szafkami przyłóżkowymi na Oddział Chirurgii Ogólnej w ramach projektu "Przebudowa oraz modernizacja Oddziału Chirurgicznego Ogólnego Szpitala im. Św. Wincentego a Paulo II etap ..."
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.