eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Część 1 - modernizacja tarasu Część 2 - modernizacja balustrad tarasu - Książnicy Pruszkowskiej przy ul. Kraszewskiego 13 w Pruszkowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część 1 - modernizacja tarasu
Część 2 – modernizacja balustrad tarasu
- Książnicy Pruszkowskiej przy ul. Kraszewskiego 13 w Pruszkowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TBS Zieleń Miejska Sp.z.o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013017973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gordziałkowskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tbszm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbszm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.tbszm.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część 1 - modernizacja tarasu
Część 2 – modernizacja balustrad tarasu
- Książnicy Pruszkowskiej przy ul. Kraszewskiego 13 w Pruszkowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ac77991-c07f-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158292

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127740/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TBS.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - modernizacja tarasu przynależącego do Książnicy Pruszkowskiej przy ul. Kraszewskiego 13 w Pruszkowie,
1. Roboty przygotowawcze:
- rozbiórka istniejącej posadzki cementowej z usunięciem gruzu,
- reperacja miejsc po wyciętych balustradach,
- oczyszczenie podłoża z resztek gruzu,
- rozebranie obróbek blacharskich tarasu,
- rozebranie części murku oporowego podjazdu dla niepełnosprawnych ze względu na odprowadzenie wód opadowych,
2. Opis robót do wykonania przy zmianie technologii wykonania posadzki:
- montaż nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej,
- zagruntowanie istniejącego podłoża z papy termozgrzewalnej,
- wykonanie nowej izolacji z papy termozgrzewalnej modyfikowanej SBS gr 5,2 mm.,
- wykonanie odbojów z papy termozgrzewalnej SBS modyfikowanej na płycie tarasu kierunkujących odpływ z powierzchni tarasu,
- montaż systemowych rzygaczy do odprowadzania wody,
- montaż prefabrykowanej rynny zbierającej wodę z rzygaczy,
- montaż kształtowników ze stali nierdzewnej zamykających przestrzeń pomiędzy płytami a powierzchnią tarasu - profil na boku krótszym 40x60 mm., profil 80x600 na boku dłuższym. Grubość profilu 3 mm. Wymiary profilu należy domierzyć przy układaniu płyt,
- montaż płyt z kamieni sztucznych w formatach 60x120 cm. Na dystansach regulowanych,
- obłożenie schodków wejściowych na taras płytami jw. Na zaprawie cementowej,
- montaż prefabrykowanych odpływów wód opadowych z tarasu na dłuższym boku tarasu,
- naprawa murku betonowego na podjeździe dla niepełnosprawnych na długości ok. 5 m. polegającego na wykonaniu nadlewki betonowej,
- malowanie farbą silikonową ściany budynku Kraszewskiego 13 na wysokości od tarasu do gzymsu oraz ścian zewnętrznych wiatrołapów wejściowych do Biblioteki,
- malowanie farbą silikonową ścian tarasu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 122148,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – modernizacja balustrad tarasu Książnicy Pruszkowskiej przy ul. Kraszewskiego 13 w Pruszkowie.
- demontaż balustrad metalowych tarasu,
- demontaż balustrad metalowych podjazdu dla wózków inwalidzkich,
- demontaż balustrad schodkowych,
- montaż nowych balustrad tarasowych, z kształtowników z blachy nierdzewnej z wypełnieniem pól z profili z blachy nierdzewnej. Pochwyt z profilu nierdzewnego z rury o średnicy 50 mm. Sposób montażu-do bocznych ścian tarasu,
- montaż balustrady z profili ze stali nierdzewnej na podjeździe z uwzględnieniem poręczy dla osoby poruszającej się na wózku. Mocowanie balustrady do wierzchu konstrukcji murków,
- montaż balustrad ze stali nierdzewnej na schodkach wejściowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 127851,82 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający dopuści możliwość składania ofert częściowych w odniesieniu do jednej części lub wszystkich części.
Do terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, na część 1 i część 2 nie wpłynęła żadna oferta.
Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania na część 1 i część 2 jest zasadne i konieczne.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający dopuści możliwość składania ofert częściowych w odniesieniu do jednej części lub wszystkich części.
Do terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, na część 1 i część 2 nie wpłynęła żadna oferta.
Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania na część 1 i część 2 jest zasadne i konieczne.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.