Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00080605/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowego sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Rzeszowie oraz jednostkach podległych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmańska 45d
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-078
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 50 61 200
1.5.8.) Numer faksu: 17 50 61 203
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.po.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0e6169e-a155-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Organ Kontroli Państwowej lub Ochrony Prawa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowego sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Rzeszowie oraz jednostkach podległych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0e6169e-a155-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158194
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080605
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3036-7.261.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 444820,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Zamówienie publiczne dotyczy usługi kompleksowego sprzątania :1.1. powierzchni wewnętrznej w:
1) Prokuraturze Okręgowej w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Hetmańskiej 45d, Rzeszów;
2) Prokuraturze Rejonowej dla miasta Rzeszów z siedzibą przy ul. Lisa-Kuli 20, Rzeszów;
3) Prokuraturze Rejonowej w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Lisa-Kuli 20, Rzeszów;
4) Prokuraturze Rejonowej w Dębicy z siedzibą przy ul. 3 Maja 2, Dębica;
5) Prokuraturze Rejonowej w Łańcucie z siedzibą przy ul. Grunwaldzkiej 10, Łańcut;
6) Prokuraturze Rejonowej w Ropczycach z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 1, Ropczyce;
7) Prokuraturze Rejonowej w Leżajsku z siedzibą przy ul. Mickiewicza 47, Leżajsk;
8) Prokuraturze Rejonowej w Strzyżowie z siedzibą przy ul. 8 Marca 9, Strzyżów;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 352238,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Zamówienie publiczne dotyczy usługi kompleksowego sprzątania :1.1.powierzchni zewnętrznej wokół budynków:
1) Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie przy ul. Hetmańskiej 45d w Rzeszowie;
2) Prokuratury Rejonowej w Rzeszowie przy ul. Lisa-Kuli 20 w Rzeszowie
3) Prokuratury Rejonowej w Dębicy przy ul. 3 Maja 2 w Dębicy;
4) Prokuratury Rejonowej w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 47 w Leżajsku;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 92582,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397253,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 552400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397253,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.P.H. Dar-Pol Dariusz Pelczar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133400004
7.3.3) Ulica: ul. Langiewicza 19-3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-085
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.U.P.H. DAR-POL Dariusz Pelczar
jakie przetargi wygrała firma
P.U.P.H. DAR-POL Dariusz Pelczar
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397253,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86378,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162453,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86378,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AMB Usługi Utrzymania Czystości Andrzej Dryniak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Utrzymania Czystości SOPEL Stanisław Sopel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941520184
7.3.3) Ulica: Os. Gen. Maczka 8/13
7.3.4) Miejscowość: Łańcut
7.3.5) Kod pocztowy: 37-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AMB Usługi Utrzymania Czystości Andrzej Dryniak
jakie przetargi wygrała firma
AMB Usługi Utrzymania Czystości Andrzej Dryniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86378,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, papieru ksero oraz niszczarek wyszczególnionych w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Sukcesywna sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych i monitorów dla jednostek organizacyjnych UR przez okres 12 miesięcy.
- Zakup sprzętu specjalistycznego w ramach I wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Malhowicach
- Świadczenie usługi organizacji bankietu oraz lunchu dla uczestników Konferencji Prorektorów ds. Nauki Uczelni Przyrodniczych i Rolniczych organizowanej w Uniwersytecie Rzeszowskim
- Remont lokalu użytkowego w budynku przy ul. Rejtana 1f w Rzeszowie
- Dostawa licencji do oprogramowania graficznego Adobe Creative Cloud.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 3 części.
- "Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie".
- Wykonanie kompleksowych usług sprzątania, w budynkach i na terenie zewnętrznym, odśnieżania przy budynkach mieszkalnych wielorodzinnych TBS w Chrzanowie Sp. z o.o. w okresie: 24 miesięcy.
- Usługi kompleksowego utrzymania czystości w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny Zielona Góra oraz podległych mu Placówkach Terenowych w Nowej Soli i Świebodzinie.
- Sprzątanie budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa oraz kompleksowe utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni wokół siedziby Nadleśnictwa w latach 2024-2025
- Świadczenie usługi sprzątania budynku i posesji Sądu Rejonowego w Zamościu przy ulicy Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.