eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Dostosowanie łazienki do potrzeb osób z niepełnosprawnościami

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie łazienki do potrzeb osób z niepełnosprawnościami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Łęczyński

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Łęcznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019425

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 95A

1.5.2.) Miejscowość: Łęczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 815315200

1.5.8.) Numer faksu: 87526464

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatleczynski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_leczna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie łazienki do potrzeb osób z niepełnosprawnościami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8eaaf335-ab98-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061138/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Realizacja projektu pn. "Dostępny samorząd - granty" Dostosowanie łazienki do potrzeb osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program „Dostępny samorząd-granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18. Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2022

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092824

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRP.272.4.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 48523,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac remontowych obejmować będzie:
a) demontaż miski ustępowej, umywalki, ościeżnicy i drzwi – 1 kpl
b) rozebranie okładzin ściennych, z płytek ceramicznych – 39,48 m2
c) rozebranie posadzek z płytek na zaprawie cementowej - 8,9 m2
d) gruntowanie podłoży– 48 m2
e) wylewka samopoziomująca, warstwa wylewki grubość 10 mm, podłoże: jastychy, cementowe i szybkowiążące – 8,9 m2
f) posadzki płytowe z kamieni sztucznych układanych na klej, płytki 120x120 cm, metoda kombinowana – płytki imitujące kamień naturalny bądź drewno – 8,9 m2
g) licowanie ścian płytkami 120x60 na klej, metoda kombinowana (na całą wysokość ścian) płytki imitujące kamień naturalny bądź drewno – 39,48 m2
h) sufity podwieszone o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytkami z włókien mineralnych, sufit kasetonowy 60x60 – 8,9 m2
i) dostawa i montaż oświetlenia. Lampy wpuszczane. Włączane na czujkę ruchu.
(4 oprawy LED) – 1 kpl
j) wykonanie podejść sanitarnych pod umywalkę oraz miskę ustępową oraz pralkę
i suszarkę. Dostawa i montaż przepływowego podgrzewacza wody – 1 kpl
k) montaż miski ustępowej wiszącej dla niepełnosprawnych, montaż umywalki dla niepełnosprawnych z baterią umywalkową na czujkę ruchu – 1 kpl
l) dostawa i montaż: dozownika dl mydła, dozownika do papieru, uchwytu do papieru toaletowego, szczotki ustępowej, 2 kosze na śmieci oraz 1 kosza na papier. Wszystkie elementy ze stali nierdzewnej – 1 kpl
m) wykonanie instalacji przyzywowej świetlno-dźwiękowej - 1 kpl
n) dostawa i montaż lustra nad umywalką o wymiarach 150x150 wraz z oświetleniem liniowym LED - 1 kpl
o) montaż grzejnika płytowego – 1 kpl
p) dostawa i montaż drzwi aluminiowych z otworami wentylacyjnymi o szerokości
w świetle ościeżnicy min. 100 cm – 1 kpl
q) dostawa i montaż wentylatora wyciągowego - 1 kpl

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45431000-7 - Kładzenie płytek

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Boltbud Kwiecień Suszko Sp.Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641792859

7.3.3) Ulica: Browarna 5A

7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw

7.3.5) Kod pocztowy: 22-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.