eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BystraWykonanie robót budowlanych polegających na budowie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej poza budynkiem dla stacji uzdatniania wody



Ogłoszenie z dnia 2025-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej poza budynkiem dla stacji uzdatniania wody

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Fałata 2

1.5.2.) Miejscowość: Bystra

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-360

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 334991810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalbystra.logintrade.net/zapytania_email,189807,acc6cb895fe5aa533011c849f63be08b.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej poza budynkiem dla stacji uzdatniania wody

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64a9cb3a-79d2-4e3e-81cf-8422c18f2389

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157891

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038303/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej (2025)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113709

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/Dz.ZP/380/Dz.AE/2/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 394643,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest budowa wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej poza budynkiem dla stacji uzdatniania wody na terenie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej (etap I - część 2) w ramach realizacji zadania pn.: „Budowa wraz z wyposażeniem stacji uzdatniania wody w Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej”. Zadanie finansowane ze środków budżetu Województwa Śląskiego i środków własnych Zamawiającego
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 5 do SWZ tj.:
• projekt techniczny budowa wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej
poza budynkiem stacji uzdatniania wody,
• projekt zagospodarowania terenu,
• specyfikacja techniczna dla wykonania i odbioru robót,
• przedmiar robót.
Warunki i realizacja zamówienia zostały określone w zał. nr 6 do SWZ - Projekt umowy.
3) Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. Wykonawca zobowiązuje się wykonać również te roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze, dokumentacji projektowej, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy.
4) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i aktami wykonawczymi do tej ustawy.
5) Przy realizacji umowy Wykonawca musi stosować nowe wyroby budowalne, które odpowiadać będą co do jakości wymogom określonym w ustawie z 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych wyrobów budowlanych niż sugerowane dokumentacji projektowej pod warunkiem iż posiadają one parametry nie gorsze niż tam określone.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, której Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W przedmiotowym postępowaniu złożono 1 ofertę: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „GAMAR” Sp. z o.o., 44-335 Jastrzębie-Zdrój, ul. Rybnicka 19, na kwotę 648 524,66 zł, natomiast Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę 485 412,00 zł brutto
W związku z tym, że cena oferty złożonej w postępowaniu przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił prowadzone postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.