eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogóźno › "Przebudowa i modernizacja systemu centralnego ogrzewania i systemu dostarczania ciepłej wody użytkowej w budynkach komunalnych w miejscowości Jamy w formule zaprojektuj i wybuduj".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa i modernizacja systemu centralnego ogrzewania i systemu dostarczania ciepłej wody użytkowej w budynkach komunalnych w miejscowości Jamy w formule zaprojektuj i wybuduj”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROGÓŹNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rogóźno 91B

1.5.2.) Miejscowość: Rogóźno

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-318

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@rogozno.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.ug.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa i modernizacja systemu centralnego ogrzewania i systemu dostarczania ciepłej wody użytkowej w budynkach komunalnych w miejscowości Jamy w formule zaprojektuj i wybuduj”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82a4afa1-d29a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016606/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa i modernizacja systemu centralnego ogrzewania i systemu dostarczania ciepłej wody użytkowej w budynkach komunalnych w miejscowości Jamy w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl oraz ePUAP-u dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Wykonawca składa ofertę/wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, dalej „wniosek” za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty/wniosku Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na której prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia, w szczególności składając ofertę, akceptuje zasady korzystania
z systemu miniPortal, które zostały wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5.
W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony.
System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych: -Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0, - Mozilla Firefox od wersji 15, -Google Chrome od wersji 20. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WPA.271.1.17.WPA-I.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” podczas realizacji zadania: Przebudowa i modernizacja systemu centralnego ogrzewania i systemu dostarczania ciepłej wody użytkowej w budynkach komunalnych w miejscowości Jamy.
2.2. Przedmiotowe zamówienie w szczególności obejmuje:
2.2.1. opracowanie dokumentacji projektowej na budowę trzech kotłowni w zabudowie kontenerowej, trzech węzłów cieplnych w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę/ zgłoszenia robót budowlanych, w tym m.in.:
2.2.2. pozyskanie wszelkich niezbędnych do zgłoszenia robót/ uzyskania pozwolenia na budowę dokumentów (mapy, wypisy z rejestru gruntów, warunki energetyczne od gestora sieci itp.),
2.2.3. uzyskanie zgód od właścicieli działek, przez które biegnie trasa przedmiotowych rurociągów, na czasowe zajęcie nieruchomości celem wykonania robót budowlanych,
2.2.4. sporządzenie przedmiaru robót,
2.2.5. przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu symulacji kosztów bieżących funkcjonowania kotłowni,
2.2.6. na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa, dokonanie skutecznego zgłoszenie robót budowlanych/ uzyskania pozwolenia na budowę we właściwym organie administracji architektoniczno- budowlanej,
2.3. wykonanie, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i skutecznego uzyskania pozwolenia na budowę/ zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowalnych, prac budowlanych obejmujących
w szczególności:
2.3.1. instalację kotłowni w zabudowie kontenerowej, a w niej kotłów (dla ekogroszku zgodnych
z normą PNEN 303-5: 2012) o mocach dostosowanych do zasilenia obszarów/ budynków wskazanych w ww. dokumencie, w docelowo posadowionych w bezpośrednim sąsiedztwie do budynków nr 4, 15, oraz 20, tworząc ściany oddzielenia pożarowego, w miejscach do ustalenia
z Zamawiającym,
2.3.2. wykonanie węzłów cieplnych z kotłowni nr 1 (budynek nr 20) do budynków nr 3, 20, oraz
z kotłowni nr 2 (budynek nr 14) do budynku nr 13, 14, 15 i kotłowni nr 3 (budynek nr 4) dla budynku nr 4 (rury preizolowanej PEX z płaszczem zewnętrznym HDPE) - z kotłowni nr 1 - R-65/140, z kotłowni nr 2 i 3 - R-50/125; z podłączeniem węzłów cieplnych zamiennie do istniejących systemów rozdzielania ciepła na terenie przyłączanych obiektów;
2.3.3. przywrócenie do pierwotnego stanu terenu po wykonaniu prac budowlano-montażowych,
2.3.4. sporządzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót budowlanych.
2.4. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do:
2.4.1. opracowania dokumentacji w formie papierowej, tj.:
a) map do celów projektowych – 1 egz.,
b) pełnobranżowej dokumentacji projektowej wraz z informacją BIOZ - 4 egz.
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - 2 egz.,
d) przedmiaru robót - 1 egz.,
e) kosztorysu inwestorskiego - 1 egz.,
f) uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii i oświadczeń;
2.4.2. sporządzenia w formie elektronicznej nagranej na nośniku CD w 1 egzemplarzu:
a) całość w formacie *pdf,
b) dokumenty tekstowe z rozszerzeniem *doc,
c) arkusze kalkulacyjne - format XLS/XLSX (arkusze kalkulacyjne muszą posiadać aktywne
formuły),
d) rysunki w formacie *dwg, *dxf (do odczytu w programie AUTOCAD),
e) kosztorysy w formacie *kst, *ath
2.5. Po stronie Wykonawcy leży:
2.5.1. uzyskanie map do celów projektowych,
2.5.2. uzyskanie wszelkich niezbędnych wymaganych prawem opinii rzeczoznawców w zakresie
rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej,
2.5.3. uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączenia, wymaganych decyzji administracyjnych, niezbędnych do uzyskanie pozwolenia na budowę w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane,
2.5.4. uzyskania w imieniu zamawiającego dokumentu uprawniającego do realizacji robót budowlanych- 1 egz.
2.6. Wykonawca przez cały okres trwania umowy zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200 000,00 PLN
2.7. Szczegóły odnośnie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ- Program funkcjonalno – użytkowy
2.8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ogrzewania zastępczego systemem centralnego ogrzewania w terminie od momentu podpisania umowy do momentu oddania do użytku nowego systemu centralnego ogrzewania, przy czym przewiduje się iż sezon grzewczy rozpocznie się nie później niż 15.09.2022 r.
2.9. Ogrzewanie zastępcze odbędzie się w oparciu o kotłownię kontenerową o parametrach nie gorszych niż:
2.9.1. kotłownia zabudowana w kontenerze typu morskiego 20 ft. w klasie wytrzymałości ogniowej REI 60,
2.9.2. kotłownia wyposażona w kocioł na pellet o mocy 400 kW wraz z układem technologicznym przystosowanym do zasilania systemu c.o.,
2.9.3. odpowiedni komin dostosowany do mocy kotła, ocieplony, o wysokości min. 8 m.,
2.9.4. zbiornik na pellet z podajnikiem o pojemności minimalnej 2 tony.
2.9.5. Zapewnienie opału i obsługi leży po stronie Zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych

45262700-8 - Przebudowa budynków

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

17.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
17.1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie;
17.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie;
17.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie
17.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej- Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
17.1.4.1. Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum trzech robot polegających na budowie/ modernizacji / przebudowie systemu centralnego ogrzewania i/ lub systemu ogrzewania ciepłej wody w budownictwie mieszkaniowym wielorodzinnym o wartości każdej z nich min. 300.000,00 zł brutto oraz łącznej wartości minimum 1.000.000,00 zł brutto;
17.1.4.2. dysponuje osobami, tj.:
a. 1 osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia do
projektowania w specjalności architektonicznej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r., w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831);
b. 1 osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta branży sanitarnej, posiadającą
uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji
i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r., w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831);
c. 1 osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji
i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r., w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831.
17.1.4.3. jedna osoba może pełnić więcej niż jedną funkcję określoną w lit. a. – c.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

22.1. Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości: 11.250,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100);
22.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
22.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
22.3.1. Pieniądzu;
22.3.2. gwarancjach bankowych;
22.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
22.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
22.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Urzędu Gminy Rogóźno – BS Łasin 67 9500 0008 0000 0097 2000 0014. W tytule należy napisać: „Wadium – Roboty budowlane Jamy”. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu uznaje się takie wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
22.5. Jeżeli wadium jest składane w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej- przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinno zawierać następujące elementy:
22.5.1. Nazwy: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/ poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib;
22.5.2. kwotę wadium;
22.5.3. termin ważności gwarancji/ poręczenia w formule: "od dnia ............. - do dnia ...................";
22.5.4. zobowiązanie gwaranta/ poręczyciela do zapłaty kwoty wskazanej w gwarancji/ poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
22.6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania z ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust 2 ustawy Pzp.
22.7. Zasady dokonywania, zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 Ustawy Pzp

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian został opisany we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-23 23:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 8.1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-24 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.