eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi O¶wiêcim › Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru podczas realizacji robót budowlanych zwi±zanych z zadaniem inwestycyjnym pn. Modernizacja szko³y podstawowej - nadbudowa i termomodernizacja Szko³y Podstawowej...

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2021-08-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru podczas realizacji robót budowlanych zwi±zanych z zadaniem inwestycyjnym pn. Modernizacja szko³y podstawowej - nadbudowa i termomodernizacja Szko³y Podstawowej...

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA O¦WIÊCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181876

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: O¶wiêcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminaoswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminaoswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://e-propublico.pl , https://bip.malopolska.pl/ugoswiecim,m,342190,2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru podczas realizacji robót budowlanych zwi±zanych z zadaniem inwestycyjnym pn. Modernizacja szko³y podstawowej - nadbudowa i termomodernizacja Szko³y Podstawowej...

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-674c4620-d594-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00157468

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003916/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 PE£NIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU DLA ZADANIA PN. Modernizacja szko³y podstawowej – nadbudowa i termomodernizacja Szko³y Podstawowej wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach inwestycji...

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

1. Inwestycja realizowana z dofinansowaniem Projektu w ramach Osi Priorytetowej 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ma³opolskiego na lata 2014-2020 – Umowa nr RPMP.11.02.00-12-0736/17-00-XVII/21/FE/21

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00095477/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.2712.15.2021

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest us³uga pe³nienia funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem pn. Modernizacja szko³y podstawowej - nadbudowa i termomodernizacja Szko³y Podstawowej wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach inwestycji pn. Nowa przestrzeñ dla podnoszenia kapita³u spo³ecznego i aktywno¶ci spo³ecznej dla mieszkañców - modernizacja Szko³y Podstawowej w Babicach wraz z sal± gimnastyczn± i boiskiem sportowym oraz zagospodarowaniem terenów przyleg³ych
1. Zakres prac budowalnych w/w inwestycji obejmuje:
- Nadbudowê Szko³y Podstawowej w Babicach
- Termomodernizacjê Szko³y Podstawowej w Babicach wraz z sal± gimnastyczn±
- Zagospodarowanie terenu
Zakres prac budowlanych zosta³ szczegó³owo okre¶lony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

Szczegó³owy opis robót bêd±cych przedmiotem ¶wiadczenia us³ugi nadzoru inwestorskiego dostêpny jest do pobrania na stronie internetowej Gminy O¶wiêcim www.bip.malopolska.pl w zak³adce „Zamówienia publiczne – profil nabywcy”:
https://bip.malopolska.pl/ugoswiecim,a,1944414,modernizacja-szkoly-podstawowej-nadbudowa-i-termomodernizacja-szkoly-podstawowej-wraz-z-zagospodarow.html

2. Do obowi±zków Wykonawcy (Inspektora Nadzoru) nale¿y:
1.Udzia³ w protokolarnym przekazaniu przez Zamawiaj±cego placu budowy, na zasadach okre¶lonych w umowie z Wykonawc± robót budowlanych.
2.Reprezentowanie Zamawiaj±cego na budowie.
3.Pe³nienie nadzoru Inwestorskiego w ramach zawartej umowy,
4.Monitorowanie inwestycji zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym.
5.Organizacja, nadzór i koordynacja ca³ego procesu inwestycyjnego objêtego realizacj± robót budowlanych i dostaw podczas realizacji przedsiêwziêcia.
6.Kontrola zgodno¶ci wykonywanych robót z dokumentacj± projektow±, pozwoleniem na budowê, wydanymi decyzjami administracyjnymi, zasadami sztuki i wiedzy in¿ynierskiej.
7.Kontrola jako¶ciowa robót i materia³ów budowlanych. Inspektor zatwierdza kartê materia³ow±. Karta jest elementem dokumentacji powykonawczej dostarczanej przez Wykonawcê Zamawiaj±cemu.
8.Sprawdzanie dokumentów, zezwoleñ, deklaracji zgodno¶ci, certyfikatów itd., w celu unikniêcia u¿ycia materia³ów uszkodzonych lub niemaj±cych wymaganych certyfikatów.
9.Sprawowanie kontroli nad sposobem sk³adowania i przechowywania materia³ów.
10.Sprawdzanie poprawno¶ci wykonania i odbieranie robót ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych co zostaje potwierdzone wpisem do dziennika budowy.
11.Kontrolowanie prawid³owo¶ci prowadzenia dziennika budowy i dokonywanych w nim wpisów stwierdzaj±cych wszystkie okoliczno¶ci maj±ce znaczenie dla oceny w³a¶ciwego wykonania robót.
12.Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urz±dzeñ technicznych,
13.Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usuniêtych wad.
14.Organizowanie i prowadzenie cyklicznych narad technicznych z udzia³em kierownika budowy, przedstawiciela Wykonawcy robót oraz przedstawicieli Zamawiaj±cego - na terenie placu budowy, sporz±dzenie protoko³u z rady budowy.
15.Bie¿±ce zg³aszanie projektantom zastrze¿eñ i ewentualnych zmian.
16.Dokonywanie z projektantami stosownych uzgodnieñ.
17.Informowanie Zamawiaj±cego o konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, uzupe³niaj±cych zamiennych i innych. Weryfikacja przed³o¿onych przez Wykonawcê robót rozliczeñ robót i materia³ów zamiennych .
18.Przeprowadzanie regularnych inspekcji terenu budowy sprawdzaj±cych, co najmniej prawid³owo¶æ i jako¶æ wykonywanych robót, zabezpieczenie bezpieczeñstwa i zdrowia.
19.Wydawanie zgodnie z warunkami umowy Wykonawcy robót, kierownikowi budowy poleceñ dotycz±cych: usuniêcia nieprawid³owo¶ci lub zagro¿eñ, wykonania prób lub badañ, tak¿e wymagaj±cych odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotycz±cych prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urz±dzeñ technicznych, potwierdzonych wpisem do Dziennika Budowy.
20.¯±danie od Wykonawcy robót, kierownika budowy dokonania poprawek b±d¼ ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, a tak¿e wstrzymania ich dalszego wykonywania w przypadku, gdy ich kontynuacja mog³aby wywo³aæ zagro¿enie b±d¼ spowodowaæ niedopuszczaln± niezgodno¶æ z projektem lub pozwoleniem na budowê.
21.Powiadamianie Wykonawcy robót i Zamawiaj±cego o wykrytych wadach wykonanych robót budowlanych oraz okre¶lenie zakresu robót niezbêdnych do wykonania celem usuniêcia tych wad wraz z podaniem wymaganych terminów ich wykonania.
22.W czas swojej nieobecno¶ci, w czasie urlopów i zwolnieñ lekarskich, przekazanie na podstawie stosownego pe³nomocnictwa, swoich obowi±zków wskazanemu przez siebie zastêpcy posiadaj±cemu odpowiednie uprawnienia.
23.Zapewnienie dojazdu na budowê Inspektorów Nadzoru poszczególnych bran¿ i pozosta³ych swoich przedstawicieli we w³asnym zakresie.
24.Udzia³ w przegl±dach usuniêcia wad w okresie gwarancji i rêkojmi.
25.Kontrola stanu zatrudnienia podwykonawców i rozliczeñ Wykonawcy z nimi.
26.Zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej w zakresie jej kompletno¶ci zgodno¶ci z obowi±zuj±cymi przepisami i wymogami Zamawiaj±cego okre¶lonymi w umowie. Inspektor zatwierdza dokumentacjê na pierwszej stronie ka¿dego egzemplarza.
27.Dokonanie czynno¶ci odbioru koñcowego inwestycji.
28.Uczestnictwo w odbiorze pogwarancyjnym (ostatecznym zadania).
29.Wystêpowanie w imieniu Inwestora przed organami administracji publicznej w sprawach wynikaj±cych z realizacji inwestycji (w granicach udzielonego pe³nomocnictwa).
30.Przygotowanie dokumentów niezbêdnych do przekazania wykonawcom prac budowlanych, placu budowy i uczestnictwo w przekazaniu.
31.Sprawdzanie wykonanych przez Wykonawcê kalkulacji ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych nie przewidzianych w umowie, sporz±dzanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów dla robót dodatkowych.
32.Kontrola prawid³owo¶ci wystawienia faktur, zakresów prac i kwot w zakresie zgodno¶ci z harmonogramem i umowami zawartymi z wykonawc± robót budowlanych, kwalifikowanie faktur do zap³aty.
33.Przygotowanie informacji dla Wydzia³u Finansowego Zamawiaj±cego niezbêdnych do sporz±dzenia dowodów przekazania - przejêcia na maj±tek ¶rodków trwa³ych OT/ i/lub podwy¿szenia warto¶ci ¶rodków trwa³ych.
34.Powiadamianie Zamawiaj±cego o wszelkich roszczeniach Wykonawców robót budowlanych oraz rozbie¿no¶ciach miedzy dokumentacj± Zamawiaj±cego, a stanem faktycznym na terenie budowy.
35.Rozpatrywanie ewentualnych roszczeñ wykonawców robót budowlanych i przedstawiania stanowiska w odniesieniu do nich Zamawiaj±cemu.
36.Rozliczanie umowy o roboty budowlane i us³ugi w przypadku ich wypowiedzenia.
37.W przypadku, gdy wszczêty zostanie spór s±dowy miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc± robót budowlanych dotycz±cy realizacji umowy, wsparcie Zamawiaj±cego poprzez przedstawienie wyczerpuj±cych informacji i wyja¶nieñ dotycz±cych sporu oraz stanowiska Wykonawcy robót co do przedmiotu sporu.
38.Sporz±dzanie protoko³u konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych lub zamiennych.
39.Organizowanie i prowadzenie cyklicznych narad technicznych z udzia³em kierownika budowy, przedstawiciela Wykonawcy robót oraz przedstawicieli Zamawiaj±cego - na terenie placu budowy.
40.Sporz±dzanie w formie pisemnej protoko³ów z technicznych narad roboczych oraz przekazywania uczestnikom narady protoko³ów w formie elektronicznej ( e-mailem) w terminie 3-ch dni roboczych od dnia narady.
41.Wykonanie wszelkich innych czynno¶ci niewymienionych w niniejszej umowie o pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru budowlanego, które bêd± konieczne do prawid³owej realizacji zadania

Uwagi dodatkowe:
1. Inwestycja realizowana z dofinansowaniem Projektu w ramach Osi Priorytetowej 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ma³opolskiego na lata 2014-2020 – Umowa nr RPMP.11.02.00-12-0736/17-00-XVII/21/FE/21
2. Obowi±zkiem Wykonawcy robót jest uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu (Decyzja pozwolenia na budowê nr 226/15 znak WAB.6740.1.26.2015 z dn. 29 kwietnia 2015 r.).
3. Wykonawca(Inspektor Nadzoru) zapewni nadzór osób uprawnionych w specjalno¶ci: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych, instalacyjno-in¿ynieryjnej w zakresie sieci elektrycznych.

4. G³ównym inspektorem nadzoru inwestorskiego i koordynatorem realizacji zadania bêdzie inspektor bran¿y budowlanej o specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ

5. Wybrany Wykonawca(Inspektor Nadzoru) po podpisaniu umowy zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³.
6. Przed podpisaniem umowy Wykonawca (Inspektor Nadzoru) przed³o¿y Zamawiaj±cemu dokumenty potwierdzaj±ce ¿e osoby skierowane do realizacji tego zamówienia posiadaj± stosowne uprawnienia budowlane i s± cz³onkami okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa oraz posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej.
7. Ilekroæ powy¿ej mowa jest o uprawnieniach, to w przypadku osób bêd±cych obywatelami krajów cz³onkowskich Unii Europejskich oznacza to decyzjê w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci: z ustaw± o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach cz³onkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015r. (t.j. Dz. U. z 2018r., poz.2272) oraz Ustaw± z dnia 15 grudnia 2000r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1725 ze zm.).
8. Zamawiaj±cy dopuszcza fakturowanie czê¶ciowe – w miesiêcznych okresach rozliczeniowych proporcjonalnie do zakresu wykonywanych robót – do wysoko¶ci 90% kwoty umownej brutto.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 34000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 112176,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: In¿ynieria ¦l±sk Grzegorz Galiniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352512599

7.3.3) Ulica: 1 Maja 83

7.3.4) Miejscowo¶æ: Ruda ¦l±ska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-706

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-18

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 34000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.