eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › Wykonanie robót budowlanych w budynku przeznaczonym pod placówkę opiekuńczo-wychowawczą typu rodzinnego w Czuprynowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w budynku przeznaczonym pod placówkę opiekuńczo-wychowawczą typu rodzinnego w Czuprynowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SOKÓLSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD POWIATU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85-711-08-76

1.5.8.) Numer faksu: 85-711-20-08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@sokolka-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w budynku przeznaczonym pod placówkę opiekuńczo-wychowawczą typu rodzinnego w Czuprynowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79a7208f-bc89-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026375/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont budynku na potrzeby utworzenia placówki opiekuńczo-wychowawczej typu rodzinnego w Czuprynowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014 –2020 Oś Priorytetowa VII POPRAWA SPÓJNOŚCI SPOŁECZNEJ, Działanie 7.2 Rozwój usług społecznych, Poddziałanie 7.2.1 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Projekt nr WND-RPPD.07.02.01-20-0100/20 pn. „Placówki opiekuńczo-wychowawcze typu rodzinnego w Powiecie Sokólskim”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124001/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.272.12.2022.DM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 683311,23 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 433311,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa.
Zakres prac obejmuje w szczególności następujące roboty budowlane:
- montaż nowej stolarki okiennej w systemie „ciepłego montażu” przy zastosowaniu systemowych termicznych podwalin podokiennych oraz taśm uszczelniających paroizolacyjnych i paroprzepuszczalnych.
- montaż nowej ślusarki drzwiowej w systemie „ciepłego montażu” przy zastosowaniu systemowych taśm uszczelniających paroizolacyjnych i paroprzepuszczalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

4.5.5.) Wartość części: 80893,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Termomodernizacja elewacji.
Zakres prac obejmuje w szczególności następujące roboty budowlane:
- rozbiórka istniejącej opaski betonowej
- roboty ziemne związane z odkryciem fundamentów,
- skucie nierówności oraz odpadających tynków,
- wykonanie tynku cementowego w celu wyrównania powierzchni ścian pod izolację
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian przy użyciu mas dyspersyjnych
- ocieplenie ścian styrodurem XPS gr. 16 cm przy użyciu klejów systemowych zgodnych z przyjętym systemem izolacji przeciwwodnej
- zabezpieczenie izolacji termicznej ścian fundamentowych folią kubełkową,
- na części cokołowej (ponad terenem) wykonać tynk mozaikowy na siatce (system ETICS dawniej BSO),
- skucie ozdobnych gzymsów, pilastrów i innych elementów wstających poza obrys ścian,
- skucie zwietrzałych tynków,
- zmycie i oczyszczenie istniejących ścian,
- uzupełnienie ubytków,
- montaż systemowej listwy cokołowej,
- przyklejenie styropianu EPS070 038 gr. 20 cm wraz montażem mechanicznym przy użyciu kołków systemowych,
- przyklejenie styropianu EPS 070 038 na ościeżach okiennych,
- odtworzenie gzymsu, pilastrów i innych elementów elewacji w postaci systemowych profili styropianowych,
- montaż parapetów okiennych z blachy powlekanej gr. 0,6 mm,
- montaż narożników systemowych,
- montaż wzmocnień z siatki w miejscach otworów (wzmocnienie wszystkich naroży),
- montaż systemowych profili dylatacyjnych (na połączeniu budynków),
- wklejenie siatki systemowej,
- wykonanie tynku podkładowego,
- wykonanie warstwy tynku silikatowo-silikonowego barwionego w masie gr. 1,5mm - struktura typu baranek.
UWAGA: dobór kolorów z palety wybranego producenta systemów docieplenia ścian należy uzgodnić z inwestorem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

4.5.5.) Wartość części: 180886,69 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III– Remont dachu.
Zakres prac obejmuje w szczególności następujące roboty budowlane:
- oczyszczenie i umycie istniejącego pokrycia z papy,
- likwidacja nierówności oraz uszkodzeń istniejącego pokrycia dachu,
- zagruntowanie roztworem asfaltowym powierzchni dachu
- montaż poszerzenia płaci dachowej (w celu zakrycia izolacji termicznej ścian),
- montaż ocieplenia z wełny mineralnej twardej dachowej (dwie warstwy o łącznej grubości 25 cm),
- montaż mechaniczny papy podkładowej termozgrzewalnej,
- wykonania obróbek blacharskich,
- ułożenie papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia,
- montaż systemowych kominków do pokryć z papy termozgrzewalnej,
- montaż rynien i rur spustowych,
UWAGA - projektuje się montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy poniżej 10 kWp montowanej na połaci dachu części parterowej - systemowa konstrukcja nośna do dachów płaskich z podstawami wklejanymi w warstwę papy.
- rozbiórka pokrycia z płyt azbestowych falistych wraz z utylizacją,
- rozbiórka istniejącego ołacenia,
- wymiana uszkodzonych lub będących w złym stanie elementów więźby dachowej,
- uzupełnienie brakujących elementów więźby dachowej (np. w miejscach zdemontowanych kominów),
- wzmocnienie wybranych elementów więźby dachowej oraz wyrównanie połaci dachu,
- przedłużenie krokwi w części okapowej w celu zabezpieczenia projektowanej izolacji termicznej ścian,
- oczyszczenie i impregnacja więźby dachowej,
- montaż foli paroprzepuszczalnej (membrany dachowej),
- montaż łat w rozstawie dostosowanych do pokrycia blachodachówką,
- montaż czerpni i wyrzutni dachowych (materiał dostarczony przez Inwestora),
- montaż pokrycia z blachy dachówkowej wraz obróbkami,
- montaż elementów systemowych (odpowietrzenia kanalizacji itp.),
- montaż rynien dachowych i rur spustowych,
- ułożenie folii paroizolacyjnej na stropie,
- izolacja z wełny mineralnej miękkiej gr. 40 cm na stropie,
UWAGA - roboty remontowe dachu i stropodachu prowadzić w koordynacji z robotami instalacji sanitarnych i elektrycznych - ustalić dokładne miejsca montażu elementów systemu wentylacji mechanicznej, miejsca przebić i lokalizacji przewodów wentylacji i elektrycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych

4.5.5.) Wartość części: 158867,87 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Posadzki betonowe.
Zakres prac obejmuje w szczególności następujące roboty budowlane:
- wykonanie podkład betonowy gr. 6 cm z zaprawy M10 z dodatkiem plastyfikatorów oraz zbrojenia rozproszonego na ogrzewaniu podłogowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262300-4 - Betonowanie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45262370-5 - Roboty w zakresie pokrywania betonem

4.5.5.) Wartość części: 12663,53 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ze względu na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, natomiast Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77875,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143910,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ze względu na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, natomiast Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175852,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254610,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ze względu na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, natomiast Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238620,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, ze względu na fakt, iż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13530,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13530,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.