Ogłoszenie z dnia 2023-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00171065/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-11
- 2023/BZP 00175806/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-13
- 2023/BZP 00194024/01 - Wynik z dnia 2023-04-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja drogi powiatowej nr 1533 K Stary Sącz – Przysietnica – Barcice w miejscowościach Stary Sącz, Moszczenica Niżna i Przysietnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W NOWYM SĄCZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jeremiego Wiśniowieckiego 136
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 442 64 88
1.5.8.) Numer faksu: 18 442 63 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.nowy-sacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzd.nowy-sacz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i modernizacja drogi powiatowej nr 1533 K Stary Sącz – Przysietnica – Barcice w miejscowościach Stary Sącz, Moszczenica Niżna i Przysietnica
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32f27691-ca3d-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00077715/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa i modernizacja drogi powiatowej nr 1533 K Stary Sącz - Przysietnica - Barcice w m. Stary Sącz, Moszczenica Niżna i Przysietnica
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-32f27691-ca3d-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia) oraz identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia zostały określone w rozdziale VIII SWZ.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem "Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@pzd.nowy-sacz.pl (nie dotyczy składania ofert).
7. Pozostałe wymagania zostały określone w rozdziale VIII i XII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO”, Zamawiający informuje wykonawców będących osobami fizycznymi lub osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą, a także pełnomocników wykonawców będących osobami fizycznymi (np. w zakresie danych osobowych zamieszczonych w pełnomocnictwie) i członków organów zarządzających wykonawców, będących osobami fizycznymi, że administratorem danych osobowych w/w osób jest Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu reprezentowany przez Dyrektora mgr inż. Adama Czerwińskiego, adres siedziby: ul. Wiśniowieckiego 136, 33-300 Nowy Sącz, kontakt mailowy: biuro@pzd.nowy-sacz.pl telefoniczny: (18) 442 64 88; 442 74 14; Pozostałe informacje dot. RODO zostały ujęte w rozdz. XXV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZD–ZAM.261.17.2023.WZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 1 (etap I) – budowa mostu w km 8+376 drogi powiatowej nr 1533 K wraz z rozbudową drogi na dojazdach w miejscowości Przysietnica obejmująca w szczególności następujące roboty:
a. Roboty rozbiórkowe (w tym rozbiórka istniejącego mostu),
b. Budowa mostu tymczasowego (objazdowego),
c. Budowa nowego mostu w km 8+376 drogi powiatowej na potoku Przysietnickim,
d. Rozbudowa drogi powiatowej na dojazdach do mostu,
e. Przebudowa zjazdów,
f. Przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej,
g. Przebudowa istniejących sieci (teletechnicznej, elektroenergetycznej, sanitarnej oraz wodociągowej),
h. Budowa kanału technologicznego,
i. Roboty towarzyszące i wykończeniowe.
2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SWZ – dokumentacja techniczna składająca się z następujących opracowań:
2.1 Dokumentacja projektowa,
2.2 Przedmiar robót (stanowiący materiał poglądowy – pomocniczy do wyceny oferty),
2.3 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów spośród złożonych i nieodrzuconych ofert. Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (P) zostanie obliczona na podstawie wzoru:
P = PKc + PKrg,
gdzie:
P - całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę,
PKc - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Cena”,
PKrg - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Okres rękojmi i gwarancji jakości”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 2 (etap II) – modernizacja drogi powiatowej nr 1533 K w km 0+820 – 1+840 w miejscowości Stary Sącz i Moszczenica obejmująca zaprojektowanie i wykonanie następujących robót budowlanych:
a. Wymiana nawierzchni jezdni wraz z podbudową,
b. Odtworzenie istniejących chodników oraz budowa nowych odcinków chodnika wraz z odwodnieniem,
c. Oznakowanie poziome i pionowe,
d. Budowa 2 przejść dla pieszych z dedykowanym oświetleniem i oznakowaniem aktywnym.
2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SWZ – dokumentacja techniczna składająca się z następujących opracowań:
2.1. Program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów spośród złożonych i nieodrzuconych ofert. Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (P) zostanie obliczona na podstawie wzoru:
P = PKc + PKrg,
gdzie:
P - całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę,
PKc - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Cena”,
PKrg - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Okres rękojmi i gwarancji jakości”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie zdolności ekonomicznej lub finansowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej:dla części 1 – 1,0 mln zł (słownie: jeden milion złotych, 00/100),
dla części 2 – 1,0 mln zł (słownie: jeden milion złotych, 00/100).
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby:
a. Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał w sposób należyty co najmniej:
- dla części 1 - co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie mostu drogowego,
- dla części 2:
• co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie drogi publicznej (kategorii drogi powiatowej, wojewódzkiej lub krajowej) obejmujące swoim zakresem wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej o łącznej powierzchni (tj. w ramach jednego zadania) warstwy ścieralnej nie mniejszej niż 5.000 m2,
• oraz co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane obejmujące swoim zakresem wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o łącznej powierzchni (tj. w ramach jednego zadania) wykonanej nawierzchni nie mniejszej niż 1.000 m2).
Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj.
1. dla części 1:
1.1. KIEROWNIKIEM BUDOWY posiadającym wymagane przez prawo uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej , będący członkiem właściwej izby inżynierów budownictwa – posiadający ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków izby inżynierów budownictwa na dzień składania wykazu osób oraz doświadczenie zawodowe polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót mostowych dla budowy lub przebudowy min. 1 mostu drogowego;
1.2. KIEROWNIKIEM ROBÓT DROGOWYCH posiadającym wymagane przez prawo uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, oraz będący członkiem właściwej izby inżynierów budownictwa – posiadający ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków izby inżynierów budownictwa na dzień składania wykazu osób;
1.3. KIEROWNIKIEM ROBÓT SANITARNYCH posiadającym wymagane przez prawo uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz będący członkiem właściwej izby inżynierów budownictwa – posiadający ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków izby inżynierów budownictwa na dzień składania wykazu osób;
1.4. KIEROWNIKIEM ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH posiadającym wymagane przez prawo uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, oraz będący członkiem właściwej izby inżynierów budownictwa – posiadający ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków izby inżynierów budownictwa na dzień składania wykazu osób;
1.5. KIEROWNIKIEM ROBÓT ELEKTRYCZNYCH posiadającym wymagane przez prawo uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz będący członkiem właściwej izby inżynierów budownictwa – posiadający ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków izby inżynierów budownictwa na dzień składania wykazu osób;
2. dla części 2:
2.1. PROJEKTANTEM posiadającym wymagane przez prawo uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej będący członkiem właściwej izby inżynierów budownictwa – posiadający ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków izby inżynierów budownictwa na dzień składania wykazu osób oraz doświadczenie zawodowe polegające na opracowaniu co najmniej 2 dokumentacji projektowych obejmujących budowę min. 2 dróg publicznych (kategorii drogi powiatowej, wojewódzkiej lub krajowej);
2.2. PROJEKTANTEM posiadającym wymagane przez prawo uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych9, oraz będący członkiem właściwej izby inżynierów budownictwa – posiadający ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków izby inżynierów budownictwa na dzień składania wykazu osób;
2.3. PROJEKTANTEM posiadającym wymagane przez prawo uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz będący członkiem właściwej izby inżynierów budownictwa – posiadający ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków izby inżynierów budownictwa na dzień składania wykazu osób;
2.4 KIEROWNIKIEM BUDOWY posiadającym wymagane przez prawo uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej będący członkiem właściwej izby inżynierów budownictwa – posiadający ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków izby inżynierów budownictwa na dzień składania wykazu osób oraz doświadczenie zawodowe polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru dla budowy lub przebudowy min. 2 dróg publicznych (kategorii drogi powiatowej, wojewódzkiej lub krajowej);
2.5. KIEROWNIKIEM ROBÓT ELEKTRYCZNYCH posiadającym wymagane przez prawo uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz będący członkiem właściwej izby inżynierów budownictwa – posiadający ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków izby inżynierów budownictwa na dzień składania wykazu osób;
2.6. KIEROWNIKIEM ROBÓT SANITARNYCH posiadającym wymagane przez prawo uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz będący członkiem właściwej izby inżynierów budownictwa – posiadający ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków izby inżynierów budownictwa na dzień składania wykazu osób.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 6a i 6b do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:dla części 1 - 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych),
dla części 2 - 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy zakres oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w załączniku nr 7a i 7b do SWZ - wzór umowy (par. 18 i 19)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez platformę e-Zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale XII SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-14 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty wykonawca udzielił co najmniej 5–letniej (60 m-cy) rękojmi i co najmniej 5–letniej (60 m-cy) gwarancji jakości. Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert.2. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady, o którym mowa w pkt 1 dotyczy wszystkich wykonanych elementów z wyłączeniem oznakowania poziomego cienkowarstwowego, którego okres gwarancji wynosi 12 m-cy dla części nr 2.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przy udziale środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- "Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych do Zakładu Karnego w Nowym Sączu II półrocze 2023"
- BZP.271.43.2023 Wykonanie robót budowlanych (...) pod nazwą: "Poprawa efektywności energetycznej w nowosądeckich Szkołach - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 9"
- Świadczenie usług drukarskich dla Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu w okresie od 01.07.2023 r. do 31.12.2023 r.
- Wykonanie robót budowlanych (...) pod nazwą "Poprawa efektywności energetycznej w nowosądeckich Szkołach - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Nowym Sączu"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1542 K Łącko - Naszacowice w zakresie budowy chodnika wraz z odwodnieniem i robotami towarzyszącymi - etap I
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1516 K Muszyna ul. Polna - Złockie polegająca na budowie chodnika w km 2+763 do 3+197 w m. Jastrzębik
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dok proj. dla: Przebudowa dr woj 579,580,888 na teren. gm. Leszno i Ożarów Mazowiecki-w zakr. budowy doświetlenia przejść dla pieszych, znaków aktywnych, radarowych wyświetlaczy prędkości.
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 801 oraz 721 w miejscowości Józefów w zakresie doświetlenia przejść dla pieszych - nr postępowania 149/23
- Termomodernizacja dwóch budynków mieszkalnych w leśnictwie Młochów
- "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wierzbica poprzez przebudowę: ujęcia wody w Polanach, Zalesicach i oczyszczalni ścieków wraz z przepompownią"
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp w formule zaprojektuj i wybuduj dla budynku Urzędu Miasta i Gminy Glinojeck ...
- Modernizacja boiska piłkarskiego z nawierzchnią ze sztucznej trawy na terenie Oddziału Rataje Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji, os. Piastowskie 106A, Poznań, w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.