Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00153439/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-18
- 2021/BZP 00184917/01 - Wynik z dnia 2021-09-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wybór Generalnego Wykonawcy dla zadania pn. Termomodernizacja budynku Zgromadzenia Sióstr Miłosierdzia Św. Wincentego a Paulo w 27-500 Opatów, Lipowa 11 w systemie zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zgromadzenie Sióstr Miłosierdzia św. Wincentego a Paulo Prowincja Warszawska
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006227176
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Tamka 35
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-355
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: 601773157
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ekonomat@poczta.fm
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szarytki.waw.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Kościelna osoba prawna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156309
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-08-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00153439/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej Przed zmianą:
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej Zamawiającego
Po zmianie:
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Stosowane kryteria oceny ofert Przed zmianą:
Wyłącznie kryterium ceny
Po zmianie:
Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie
następujących kryteriów oceny ofert:
1. Kryterium: Cena 80 %.
2. Gwarancja 20 %
Punkty w kryterium ceny zostaną przyznane według następującego wzoru:
Pc = (Cmin / Cbo) x 80
Gdzie: Pc – Liczba punktów przyznanych badanej ofercie dla kryterium – cena
Cmin – najniższa cena zaoferowana w badanych ofertach za całość zamówienia;
Cbo – cena badanej oferty za całość zamówienia.
Po zmianie:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie
następujących kryteriów oceny ofert:
1. Kryterium: Cena 80 %.
2. Gwarancja 20 %
CENA
Punkty w kryterium ceny zostaną przyznane według następującego wzoru:
Pc = (Cmin / Cbo) x 80
Gdzie: Pc – Liczba punktów przyznanych badanej ofercie dla kryterium – cena
Cmin – najniższa cena zaoferowana w badanych ofertach za całość zamówienia;
Cbo – cena badanej oferty za całość zamówienia.
GWARANCJA
G = (Go/Gmax) x 20
Gdzie:
G - Liczba punktów przyznanych badanej ofercie dla kryterium – gwarancja
Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji to 36 miesięcy, maksymalny oceniany przez zamawiającego okres gwarancji to 60 miesięcy.
Go – oferowany okres gwarancji wyrażony w miesiącach (np. 36 miesięcy gwarancji Lp=
36)
Gmax – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
80,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
gwarancja
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
inne.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
20,0
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
1. Posiadanie wiedzy i doświadczenia:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 takie same co do zakresu branżowego zadania jako Generalny Wykonawca, kwota minimalna kontraktu 300 000,- PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych). Potwierdzeniem spełnienia warunku będą referencje lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie wykazanych robót, załączony do oferty. Dokumentami, o których mowa powyżej są dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, bądź oświadczenie Wykonawcy o należytym wykonaniu wykazanych robót ze wskazaniem danych podmiotu, na rzecz którego roboty były wykonane. W przypadku złożenia oświadczenia Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania roboty bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego roboty były Wykonane.
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował najmniej 1 zadanie polegające na termomodernizacji budynku użyteczności publicznej wraz z wykonaniem przynajmniej jednego rodzaju instalacji Odnawialnych Źródeł Energii. Minimalna kwota kontraktu wymagana przez Zamawiającego to 300 000,- PLN PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych).
2. Dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą - posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji projektanta branży architektonicznej bez ograniczeń, konstrukcyjnej i instalacji elektrycznej , zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. z 2018 r., poz.1202 ze zm.).
3. Wymagania, o których mowa w podstawie art. 95 ustawy Pzp,
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, dostawców urządzeń lub materiałów budowlanych.
2) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych powyżej zostały określone we wzorze umowy.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
Doświadczenie wykonawcy:
a) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
• jednej roboty budowlanej polegającej na ociepleniu przegród zewnętrznych oraz modernizacji źródła ciepła w budynku lub budynkach o łącznej powierzchni użytkowej większej niż 300 m2.
• osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia:
b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia, gwarantującymi właściwą jakość robót budowlanych, o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym nie mniejszym niż określono poniżej, tj.:
Projektant branży architektonicznej – minimum 1 osoba:
• minimalne kwalifikacje zawodowe:
uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w branży architektonicznej.
• minimalne doświadczenie zawodowe:
10 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu w danej branży liczone od
daty uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania.
Wymienione wyżej osoby winny posiadać uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (wg stanu prawnego obowiązującego na dzień wszczęcia postępowania) lub posiadać kwalifikacje zgodnie z postanowieniami art.12a tejże ustawy lub równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności.
5. Warunek dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej tj.:
a) wykaże dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę minimum 500 000,- PLN ł. ( pięćset ysięcy złotych)
b) wykażą posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500 000,- PLN zł. ( pięćset tysięcy złotych)
Po zmianie:
Zamawiający wymaga, aby Oferent przed złożeniem oferty postepowaniu, przeprowadził wizję lokalną miejsc objętych niniejszym zamówieniem w obecności Zamawiającego.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
1. Posiadanie wiedzy i doświadczenia:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 takie same co do zakresu branżowego zadania jako Generalny Wykonawca, kwota minimalna kontraktu 300 000,- PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych). Potwierdzeniem spełnienia warunku będą referencje lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie wykazanych robót, załączony do oferty. Dokumentami, o których mowa powyżej są dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, bądź oświadczenie Wykonawcy o należytym wykonaniu wykazanych robót ze wskazaniem danych podmiotu, na rzecz którego roboty były wykonane. W przypadku złożenia oświadczenia Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania roboty bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego roboty były Wykonane.
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował najmniej 1 zadanie polegające na termomodernizacji budynku użyteczności publicznej wraz z wykonaniem przynajmniej jednego rodzaju instalacji Odnawialnych Źródeł Energii. Minimalna kwota kontraktu wymagana przez Zamawiającego to 300 000,- PLN PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych).
2. Dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą - posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji projektanta branży architektonicznej bez ograniczeń, konstrukcyjnej i instalacji elektrycznej , zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. z 2018 r., poz.1202 ze zm.).
3. Wymagania, o których mowa w podstawie art. 95 ustawy Pzp,
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, dostawców urządzeń lub materiałów budowlanych.
2) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych powyżej zostały określone we wzorze umowy.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
Doświadczenie wykonawcy:
a) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
• jednej roboty budowlanej polegającej na ociepleniu przegród zewnętrznych oraz modernizacji źródła ciepła w budynku lub budynkach o łącznej powierzchni użytkowej większej niż 300 m2.
• osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia:
b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia, gwarantującymi właściwą jakość robót budowlanych, o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym nie mniejszym niż określono poniżej, tj.:
Projektant branży architektonicznej – minimum 1 osoba:
• minimalne kwalifikacje zawodowe:
uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w branży architektonicznej.
• minimalne doświadczenie zawodowe:
10 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu w danej branży liczone od
daty uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania.
Wymienione wyżej osoby winny posiadać uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (wg stanu prawnego obowiązującego na dzień wszczęcia postępowania) lub posiadać kwalifikacje zgodnie z postanowieniami art.12a tejże ustawy lub równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności.
5. Warunek dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej tj.:
a) wykaże dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę minimum 500 000,- PLN ł. ( pięćset ysięcy złotych)
b) wykażą posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500 000,- PLN zł. ( pięćset tysięcy złotych)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-09-02 10:00
Po zmianie:
2021-09-07 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-09-02 11:00
Po zmianie:
2021-09-07 11:00
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Elektoralna 8/10 m 26 (ADK-1), część nr 2: Wilcza 16 m 24 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Dostawa aparatów do przetoczeń, kaniul dożylnych, zestawów do podawania leków, strzykawek, kraników i igieł medycznych określonych w 2 pakietach.
- Wykonanie dokumentacji projektowej instalacji ciepłej wody oraz doposażenia węzłów cieplnych w moduł ciepłej wody dla budynków przy ul. Górczewskiej 4, ul. Staszica 13 oraz ul. Staszica 15
- Zabezpieczenie budynku przy ul. 1 Sierpnia 19 w Warszawie wraz z przeniesieniem obiektu małej architektury
- Budowa dróg dojazdowych do wiaduktu WD-64 w ciągu trasy ekspresowej POW nad linią kolejową Warszawa-Katowice na terenie m. st. Warszawy - I Etap.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- "Budowa zewnętrznej windy wraz z platformą dojazdowa przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni"
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA ZADANIA DOTYCZĄCEGO TRANSLOKACJI I ADAPTACJI ZABYTKOWEGO DREWNIANEGO DWORU NA CELE KULTUROWO - SPOŁECZNE
- Remont istniejącego placu zabaw, położonego przy ulicy Popiełuszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Remont części pomieszczeń i klatki schodowej oraz wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 1 OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.