eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Termomodernizacja ścian zewnętrznych budynku Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim wraz z remontem instalacji odgromowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja ścian zewnętrznych budynku Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim wraz z remontem instalacji odgromowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 7555534 wew. 250

1.5.8.) Numer faksu: +48 227552376

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja ścian zewnętrznych budynku Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim wraz z remontem instalacji odgromowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1558f119-b711-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155805

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024401/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja ścian zewnętrznych budynku Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej gminy Grodzisk Mazowiecki” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, działanie 4.2. Efektywność energetyczna.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117447/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.36.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1157003,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Podstawowy zakres robót
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje „Termomodernizację ścian zewnętrznych budynku Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim wraz z remontem instalacji odgromowej”. Podstawowy zakres i opis planowanych robót objętych zamówieniem znajduje się w dokumentacji projektowej.
Przedmiot zamówienia obejmuje również zabezpieczenie terenu robót, roboty tymczasowe, towarzyszące itp.
2) Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem:
1. Naprawa i wzmocnienie wybranych nadproży,
2. Naprawa zarysowań ścian zewnętrznych,
3. Naprawa dylatacji,
4. Zabezpieczenie przeciw fuzji pary wodnej do ściany zewnętrznej w płd.-wsch. narożniku budynku,
5. Odtworzenie gzymsów na ocieplonych fasadach wraz odpowiadającym im obróbkami blacharskimi,
6. Odtworzenie opasek na ocieplonych wokół otworów drzwiowych i okiennych,
7. Wymiana rynien wraz z obwodową obróbką blacharską i pasem pokrycia dachowego (papa),
8. Wymiana rur spustowych oraz montaż odwodnienia liniowego w chodnikach,
9. Poprowadzenie nowej instalacji odgromowej w peszlach pod ociepleniem,
10. Remont balkonów,
11. Przeniesienie jednostek zewnętrznych klimatyzacji (SPLIT) wraz z wymianą wsporników,
12. Przeniesienie daszków ze szkła hartowanego na wspornikach ze stali nierdzewnej do lica ocieplonych fasad,
13. Przeniesienie innego wyposażenia instalacyjnego na lico fasad w tym: pożarowych wyłączników prądu wraz z etykietami, oświetlenia, kamer monitoringu i sygnalizatorów alarmu przeciwwłamaniowego,
14. Przeniesienie istniejących gablot do lica ocieplonej fasady,
15. Przeniesienie szyldu z numerem domu,
16. Odtworzenie daty wybudowania budynku,
17. Montaż kratek wentylacyjnych w dopasowaniu do zabytkowego charakteru budynku,
18. Wykonanie instalacji odgromowej,
19. Montaż nowych opraw oświetleniowych na elewacji budynku.
Z zakresu zamówienia Zamawiający wyłącza:
• Wymianę drzwi zewnętrznych aluminiowych w wiatrołapie 2 szt. (poz. 21 d. 1);
• Wykonanie izolacji ścian fundamentów (poz. od 66 d.4 do 75 d.4) oraz wykonanie odwodnienia liniowego (poz. 78 d.4)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261910-6 - Naprawa dachów

45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

45262900-0 - Roboty balkonowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314310-7 - Układanie kabli

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 28 kwietnia br. odbyło się otwarcie ofert w postępowaniu. W postępowaniu złożono następujące oferty:
1) Konsorcjum firm: Opol-Ska sp. z o.o. sp.k. z siedzibą przy ul. Wygonowej 81/13, 45 – 402 Opole – Lider oraz DAN – BUD Damian Łuczyk z siedzibą w miejscowości Szumsko 63, 26 – 035 Raków – Partner za cenę: 1 480 139,85 zł brutto;
2) Konsorcjum firm: TMB Maat sp. z o.o. sp.k. z siedzibą przy ul Wał Miedzeszyński 186B, 04 – 987 Warszawa oraz TMB Maat sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Meksykańskiej 9/24, 03 – 948 Warszawa za cenę: 1 552 208, 47 zł brutto;
3) WIG – DAR Dariusz Kozłowski z siedzibą w miejscowości Szczęsne, ul. Dzięciołowa 30, 05 – 825 Grodzisk Mazowiecki za cenę: 1 506 268,66 zł brutto;
4) JUL – BUD Juliusz Winiarski z siedzibą przy ul. Młodych Wilcząt 32, 05 – 540 Zalesie Górne za cenę: 1 814 662,37 zł brutto.

Zamawiający, przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 800 000,00 zł brutto. Z uwagi na fakt, iż oferta z najniższą ceną (oferta złożona przez konsorcjum: OPOL – SKA sp. z o.o. sp.k. oraz DAN – BUD Damian Łuczyk) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1480139,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1814662,37 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.