Ogłoszenie z dnia 2023-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00210569/01 - Wynik z dnia 2023-05-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konsultacje psychologiczne w ramach projektu „Lepsza przyszłość. Przeciwdziałanie zaburzeniom psychicznym dzieci i młodzieży” - znak sprawy Adm 10/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293462
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Srebrniki 17
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-282
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@wsp-bilikiewicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wsp-bilikiewicz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konsultacje psychologiczne w ramach projektu „Lepsza przyszłość. Przeciwdziałanie zaburzeniom psychicznym dzieci i młodzieży” - znak sprawy Adm 10/2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25ead954-ce10-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155790
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034330/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Konsultacje psychologiczne w ramach projektu „Lepsza przyszłość. Przeciwdziałanie zaburzeniom psychicznym dzieci i młodzieży”.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Postępowanie realizowane w ramach projektu nr RPPM.06.02.02-22-0002/21 „Lepsza przyszłość. Przeciwdziałanie zaburzeniom psychicznym dzieci i młodzieży”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywać się będzie drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane winny być za pośrednictwem Platformy zakupowej za pomocą formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
Szczegółowo opisane w SWZ rozdział VIII.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Adm 10/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu konsultacji psychologicznych za pomocą narzędzia komunikacyjnego (czat i/lub audio i/lub video) przez zespół psychologów na Platformie Koordynacyjno-Edukacyjno-Informacyjnej służącej realizacji projektu „Lepsza przyszłość. Przeciwdziałanie zaburzeniom psychicznym dzieci i młodzieży”, realizowanego w ramach RPO Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w OPZ – Załączniku nr 5 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, co do wydłużenia okresu obowiązywania umowy. Prawo opcji zostało opisane w Rozdziale III OPZ stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Termin wykonania zamówienia może być przedłużony na mocy prawa opcji maksymalnie o 2 miesiące, a więc do dnia 30.11.2023 r.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe wykształcenie osób
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:1) Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia (dysponuje lub będzie dysponował) przynajmniej czterema osobami, z których każda:
a) posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu psychologa zgodnie z ustawą z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz.U. z 2019 r. poz. 1026),
b) ukończyła studia wyższe II stopnia na kierunku psychologia,
c) posiada minimum 3-letnie doświadczenie w świadczeniu usług psychologa i/lub psychoterapeuty.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób (w zakresie wskazanym w rozdz. VI ust. 1 pkt 1.2 SWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Załącznik nr 1 – wzór formularza ofertowegoZałącznik nr 2 – oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępo.
Załącznik nr 3 – wykaz osób
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zgodnie z par. 8 projektu umowy - załącznik nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-06 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Monitoring nocka łydkowłosego Myotis dasycneme (Boie, 1825) w obszarze Natura 2000 Młosino Lubnia PLH220077.
- DOSTAWA WYROBÓW GINEKOLOGICZNYCH, LARYNGOLOGICZNYCH ORAZ INNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Remont działu dawców w budynku głównej siedziby RCKiK w Gdańsku z modernizacją instalacji CO i wymianą węzła CO oraz modernizacją instalacji energetycznej
- Dostawa środków do dezynfekcji
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
- Dostawa skanera laserowego z wyposażeniem dla Wydziału Architektury Politechniki Gdańskiej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług terapeutycznych dla podopiecznych przebywających w Punkcie opieki dla osób z niepełnosprawnościami z Ukrainy"
- Prowadzenie zajęć i konsultacji w ramach projektu "Realizacja wsparcia osób niesamodzielnych na terenie Gminy Sobótka" (II)
- ROPS.DO.3321.15.2023 - Sukcesywne usługi przeprowadzania specjalistycznych diagnoz FAS/FASD dla dzieci przebywających w wojewódzkiej, instytucjonalnej oraz rodzinnej pieczy zastępczej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.