eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Zawarcie Umowy Ramowej na naprawcze roboty budowlane do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zawarcie Umowy Ramowej na naprawcze roboty budowlane do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM ZAMKOWE W MALBORKU

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamek Malbork

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276073

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Starościńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Malbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamek.malbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zamek.malbork.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zawarcie Umowy Ramowej na naprawcze roboty budowlane do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7fbaa11-cd50-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155466

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00082870/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Umowa Ramowa na naprawcze roboty budowlane do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę należy złożyć zgodnie z
wymogami określonymi w SWZ w szczególności w Dziale I, VIII, XI oraz XII.
1. Instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej (platformazakupowa.pl) określone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji dostępnych pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w Dziale XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w Dziale XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2611.3.1.2023.bm

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie Umowy Ramowej na naprawcze roboty budowlane do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie.
2. Zamawiający przewiduje do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie, w oparciu o Umowę Ramową orientacyjny (przykładowy) zakres naprawczych robót budowlanych/prac:
2.1. naprawcze prace tynkarskie oraz malarskie na powierzchniach niepolichromowanych oraz miejscowe naprawy powłok z polichromią powstałą po 1945 roku,
2.2. prace rozbiórkowe, pokrywcze i dekarskie w zakresie napraw miejscowych uszkodzeń połaci dachowych, uszczelnienia obróbek blacharskich, naprawy systemu odprowadzenia wód opadowych, montaż siatek zabezpieczających,
2.3. prace ciesielskie i stolarskie w zakresie miejscowych oraz awaryjnych napraw drewnianych elementów konstrukcyjnych i wykończeniowych ścian, stropów, więźb dachowych oraz mostów i kładek komunikacyjnych,
2.4. prace szklarskie wykonywane szkłem tzw. „technicznym witrażowym” a także drobne naprawy oszklenia witrażowego geometrycznego - powstałego po 1945 roku,
2.5. prace ziemne i prace nawierzchniowe w zakresie lokalnych napraw nawierzchni utwardzonych oraz nieutwardzonych,
2.6. prace murarskie i betonowe polegające na naprawie uszkodzonych elementów konstrukcyjnych nadziemnych i podziemnych,
2.7. prace ogólnobudowlane towarzyszące pracom budowlanym wymienionym w pkt 2.1.-2.6. oraz robotom branży elektrycznej i sanitarnej,
2.8. prace profilaktyczne w zakresie miejscowej konserwacji na powierzchniach ceglanych, kamiennych, drewnianych oraz metalowych.
3. Orientacyjne ilości robót/prac do wykonania w oparciu o Umowę Ramową stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ zawarte są w Ramowym Przedmiarze Robót/Prac stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45261910-6 - Naprawa dachów

45262522-6 - Roboty murarskie

45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
1.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonywał co najmniej:
1.1.1. jedną (1) robotę budowlaną, której zakres obejmował roboty polegające na przemurowaniu gotyckiego lica ceglanego w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, o wartości wykonanych robót w zakresie przemurowania gotyckiego lica ceglanego nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto,
1.1.2. jedną (1) robotę budowlaną, której zakres obejmował roboty polegające na remoncie pokrycia dachowego ceramicznego w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o wartości wykonanych robót pokrycia dachowego nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto,
1.1.3. jedną robotę budowlaną, której zakres obejmował roboty polegające na odświeżeniu wypraw tynkarskich i powłok malarskich w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, o wartości wykonanych robót w zakresie wskazanym powyżej nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto,
1.1.4. jedną (1) robotę budowlaną, obejmującą swym zakresem prace konserwatorskie wykonane w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, o wartości prac konserwatorskich nie mniejszej niż 50 000,00 zł. brutto.

1.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej:
1.2.1. jedną (1) osobą - Kierownikiem budowy, spełniającym łącznie następujące minimalne wymagania:
1.2.1.1. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o zmianie ustaw regulujących warunki dostępu do wykonywania niektórych zawodów, zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulacje odrębne dotyczące zatrudnienia specjalistów posiadających uprawnienia wydane poza terytorium RP stanowią przepisy ustawy dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. z 2016 poz. 1725),
1.2.1.2. przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymuje się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa),
1.2.1.3. spełnia warunki określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. 2022 poz. 840 ) w związku z art. 37g i art. 37f, ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
1.2.1.4. posiada co najmniej 18-miesięczne doświadczenie jako kierownik budowy przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków,
1.2.1.5. posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu do składania ofert co najmniej 6 miesięczną aktywność zawodową.

1.2.2. jedną (1) osobą – Kierownikiem prac konserwatorskich, spełniającym łącznie następujące wymogi:
1.2.2.1. winien spełniać warunki określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z uwzględnieniem art. 37h w/w Ustawy,
1.2.2.2. winien posiadać co najmniej 9-miesięczne (licząc od momentu ukończenia studiów II stopnia lub jednolitych studiów magisterskich w zakresie konserwacji i restauracji dziel sztuki lub konserwacji zabytków) doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac konserwatorskich w obiektach wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury przy czym podczas liczenia okresu doświadczenia zawodowego ww. osoby pełniącej funkcję kierownika należy przyjąć zasadę, że nakładające się na siebie okresy kierowania pracami sumują się,
1.2.2.3. za osoby posiadające ww. kwalifikacje uznaje się również osoby, które nabyły ww. uprawnienia przy zabytkach nieruchomych we wskazanym wyżej zakresie w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrębnych przepisów przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykształcenie i tytuły zawodowe, mogą być uzyskane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli są one uznawane za równorzędne z wykształceniem i tytułami zawodowymi uzyskanymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów. Doświadczenie zawodowe, może być nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o ile dotyczy prac konserwatorskich, prac restauratorskich, badań konserwatorskich lub badań architektonicznych, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do inwentarza muzeum lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14 a ust 2 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca/cy, którego/ych oferta/y zostanie/ną najwyżej oceniona/e, nie będzie/będą wezwany/ni do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w Dziale V pkt 2 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca/cy, którego/ych oferta/y zostanie/ną najwyżej oceniona/ne, zostanie/ną wezwany/ni do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Dziale V pkt 3. SWZ (aktualnych na dzień ich złożenia):

1.1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z dowodami określającymi, czy roboty budowlane wykazane w wykazie robót zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
1.1.1. w przypadku, gdy wartość robót budowlanych wykazanych w dokumentach, o których mowa w pkt. 1.1 powyżej (pkt. 2.1. Działu V SWZ), zostanie podana w walucie innej niż PLN, Zamawiający, w celu oceny spełnienia warunku udziału, przeliczy jej wartość wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień, w którym zamieszczono ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

1.2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wraz z formularzem oferty (wzór załącznik nr 1 do SWZ), Wykonawca składa:
1.1. Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp (wzór załącznik nr 3 lub 4 do SWZ),
1.2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
1.3. Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy, wzór załącznik nr 8 do SWZ),
1.4. Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ,
1.5. Dokument wadium w formie niepieniężnej (jeżeli dotyczy),
1.6. Kosztorys ofertowy obliczony metodą kalkulacji szczegółowej na podstawie Ramowego Przedmiaru Robót/Prac.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium o wartości: 25 000,00 zł na czas związania ofertą, zgodnie z Działem XIII SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W odniesieniu do warunków, o który mowa powyżej w pkt. 3.1.1. działu V SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Dziale V SWZ.
4. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający wymaga przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany do umowy zostały określone w §12 umowy ramowej , która stanowi zał. nr 2 do SWZ.
1. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy Ramowej jak też zawartych na jej podstawie Umów Wykonawczych w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy/-ów w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności:
1) zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług (...),
2) zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzenia (...),
3) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę (...),
4) zmiana zasad gromadzenia i wysokości wpłat do Pracowniczych Planach Kapitałowych, o których mowa w Ustawie z dnia 04 października 2018 o pracowniczych planach kapitałowych (...),
5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w Umowie Wykonawczej zawartej w ramach Umowy Ramowej może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej,
6) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w Umowie Wykonawczej zawartej w ramach umowy ramowej może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploratorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych,
7) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w umowie wykonawczej zawartej w ramach umowy ramowej może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z okolicznościami nieujawnionymi w przedmiarze lub kosztorysie ślepym, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcę, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z okolicznościami nieujawnionymi w przedmiarze lub kosztorysie ślepym lub o liczbę dni niezbędnych do wykonania robót przez innego wykonawcę - o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji (......)

Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe zamiany zostały zawarte w §12 umowy- zał. nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-13 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy ramowej, chyba że wcześniej wyczerpana zostanie kwota, o której mowa w § 5 ust. 1 Wzoru Umowy Ramowej – załącznik nr 2 do SWZ stanowiąca górną granicę zobowiązań, jakie mogą zostać zaciągnięte przez Zamawiającego na podstawie Umowy Ramowej. Kwota ta będzie równa kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, o której mowa w art 222 ust. 4 Pzp.
2. Terminy szczegółowe wykonania zamówień wykonawczych (jednostkowych) zostaną określone na etapie zaproszenia ofertowego wykonawczego.
3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w:
3.1. art. 108 ust. 1 pkt 1) - 6) Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia),
3.2. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Względem Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspominanej ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.