eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogóźno › Plac zabaw oraz strefa sportowo rekreacyjna w miejscowości Jamy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Plac zabaw oraz strefa sportowo rekreacyjna w miejscowości Jamy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROGÓŹNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rogóźno 91B

1.5.2.) Miejscowość: Rogóźno

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-318

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@rogozno.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.ug.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Plac zabaw oraz strefa sportowo rekreacyjna w miejscowości Jamy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87bd93e8-d1ca-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016606/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Plac zabaw oraz strefa sportowo rekreacyjna w miejscowości Jamy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się
przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl oraz ePUAP-u
dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do
komunikacji”

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane
zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej
platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Wykonawca składa ofertę/wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, dalej „wniosek” za
pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP
i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest
dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu
oferty/wniosku Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na której prowadzona będzie
korespondencja związana z postępowaniem.
Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne
i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie:
https://miniportal.uzp.gov.pl/. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg
zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia, w szczególności składając
ofertę, akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal, które zostały wskazane w Instrukcji użytkownika
i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika
urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie Windows
i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp
do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony.
System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych: -Microsoft Internet
Explorer od wersji 9.0, - Mozilla Firefox od wersji 15, -Google Chrome od wersji 20. 5. Maksymalny rozmiar
plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WPA.271.1.15.WPA-I.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa placu zabaw w miejscowości Jamy na działce nr 191/24.
Zamówienie obejmuje dostawę i montaż następujących elementów placu zabaw:
1) Zestaw zabawowy – 1 komplet;
2) Sprężynowiec – 2 sztuki.
Zamówienie obejmuje dostawę i montaż następujących elementów siłowni zewnętrznej:
1) Biegacz- 1 sztuka;
2) Orbitrek – 1 sztuka;
3) Rower – 1 sztuka;
4) Wioślarz – 1 sztuka.
Zamówienie obejmuje dostawę i montaż następujących elementów małej architektury:
1) Lampa solarna – 2 sztuki;
2) Ławka – 2 sztuki;
3) Kosz na śmieci – 1 sztuka.
2.2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z projektem budowlano- wykonawczym oraz przedmiarem robót
będącymi załącznikami nr 6 i 7 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: długość rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
17.1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- Zamawiający nie określa warunków
w ww. zakresie;
17.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów- Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie;
17.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie
17.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej- Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca
wykaże, iż:
17.1.4.1.posiada doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,
tj. udokumentuje należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wykonanie co najmniej dwóch zamówień polegających na wykonaniu placu
zabaw i/ lub strefy sportowo- rekreacyjnej o wartości każdego z nich na poziomie min.
50 000 zł (brutto).
17.1.4.2.Dysponuje osobami, tj. jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 18.2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków
dowodowych:
18.2.1. Wykaz robót budowalnych, zgodnie z załącznikiem nr 5 SWZ, wykonywanych nie wcześniej
niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonywania oraz podmiotów,
na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy
te roboty budowalne zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
18.2.2. Wykaz osób, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego, w szczególności kierownika budowy, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych
do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

. Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 1000,00 PLN (słownie: tysiąc
złotych 00/100)
22.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
22.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
22.3.1. Pieniądzu;
22.3.2. gwarancjach bankowych;
22.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
22.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r.
Nr 42, poz. 275 ze zm.).
22.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Urzędu Gminy Rogóźno – BS Łasin
67 9500 0008 0000 0097 2000 0014. W tytule należy napisać: „Wadium – Plac zabaw w miejscowości
Jamy”.
22.5. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu uznaje się takie wadium, które zostanie zaksięgowane na
rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
22.6.Jeżeli wadium jest składane w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu
oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej- przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia
gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie
Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinno zawierać następujące
elementy:
22.6.1. Nazwy: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/ poręczenia (Zamawiającego),
gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib;
22.6.2. kwotę wadium;
22.6.3. termin ważności gwarancji/ poręczenia w formule: "od dnia ............. - do dnia ...................";
22.6.4. zobowiązanie gwaranta/ poręczyciela do zapłaty kwoty wskazanej w gwarancji/ poręczeniu na
pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach
ustawy.
22.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu
terminu związania z ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust
2 ustawy Pzp.
22.8. Zasady dokonywania, zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 Ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Opisane we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 9 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-23 23:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-24 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.