eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowice › Zakup i dostawa wyposażenia przedszkola publicznego w Michałowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia przedszkola publicznego w Michałowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Michałowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555714

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Michałowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-091

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 388 57 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretraiat@michalowice.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowoce.malopolska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/ugmichalowice,m,404077,zamowienia-publiczne.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposażenia przedszkola publicznego w Michałowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00be4ac0-a520-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154839

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00046638/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wyposażenie przedszkola publicznego w Michałowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088060/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IK.271.1.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 189503,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia przedszkola publicznego w Michałowicach – zwane dalej „wyposażeniem”.
2. W skład wyposażenia wchodzą między innymi:
1) meble przedszkolne – biurka, szafy, stoły, krzesła, regały, pojemniki, szuflady;
2) meble recepcyjne – biurka, szafy, lady, stoły, krzesła obrotowe, regały, pojemniki, szuflady;
3) meble biurowe – biurka, szafy, krzesła obrotowe, regały, pojemniki, szuflady;
4) meble medyczne – łóżka do użytku medycznego, szafy, stoły, krzesła obrotowe, regały, pojemniki, szuflady;
5) meble i wyposażenie kuchni;
6) szafy - na karty indeksowe, na akta;
7) łóżeczka przedszkolne, wózki na łóżeczka;
8) wyposażenie różne – wieszaki na odzież, lustra, kosze, lampy, tablice, różne siedziska i krzesła, drobne wyroby żelazne;
9) zabawki – różne typy;
10) gry – planszowe, edukacyjne, sensoryczne;
11) pomoce dydaktyczne;
12) pomoce medyczne;
13) sprzęt biurowy;
14) lampy ultrafioletowe;
15) sprzęt gimnastyczny, maty gimnastyczne, różnorodny sprzęt gimnastyczny;
16) aplikacje ozdobne;
17) piłki do ćwiczeń;
18) ścianki do wspinania;
19) sprzęt do ćwiczeń fizycznych;
20) Instrumenty muzyczne.
3. Szczegółowe zestawienia wyposażenia wraz z opisem i ilościami zawiera załącznik Nr 1A do SWZ – Formularz wyceny.
4. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera również załącznik Nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30191000-4 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

30195000-2 - Tablice

31515000-9 - Lampy ultrafioletowe

33192000-2 - Meble medyczne

33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego

33196000-0 - Pomoce medyczne

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

37421000-5 - Maty gimnastyczne

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

37441700-8 - Piłki do ćwiczeń

37442900-8 - Różnorodny sprzęt gimnastyczny

37520000-9 - Zabawki

37524100-8 - Gry edukacyjne

37535291-3 - Ścianki do wspinania

38622000-1 - Lustra

39111100-4 - Siedziska obrotowe

39112000-0 - Krzesła

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39121100-7 - Biurka

39121200-8 - Stoły

39130000-2 - Meble biurowe

39132100-7 - Szafy na akta

39132200-8 - Szafy na karty indeksowe

39136000-4 - Wieszaki na odzież

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39141300-5 - Szafy

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39156000-0 - Meble recepcyjne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39224340-3 - Kosze

39290000-1 - Wyposażenie różne

39561140-5 - Aplikacje ozdobne

44316000-8 - Drobne wyroby żelazne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 544625,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209988,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100283710

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209988,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.