eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Zarządzanie obiektem sportowym przy ul. Piłsudskiego 83 w Zabrzu



Ogłoszenie z dnia 2022-05-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie obiektem sportowym przy ul. Piłsudskiego 83 w Zabrzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zarządzanie obiektem sportowym przy ul. Piłsudskiego 83 w Zabrzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fbade4a-aa90-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024271/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.24 Zarządzanie obiektem sportowym przy ul. Piłsudskiego 83 w Zabrzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124197/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zg.z przep.art.214ust.1 ust.z dn.11.09.2019 r.-Pzp, Zamaw.może udzielić zamów. z wolnej ręki jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okolicz., wym. w art.214 ust.1 pkt. 1-14 ustawy Pzp. Zg. z art.214 ust.1 pkt 11 ustawy Pzp w syt.gdy Zamaw. należy do grona podm.ujętych w art.4ust. Pzp,może on udzielić zamów.z wolnej ręki osobie prawnej,jeżeli spełnione są łącznie war.określ. w ww.przepisie:
a)zamaw.sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiad.kontroli sprawowanej nad własnymi jednost.,poleg.na domin.wpływie na cele strateg.oraz istotne dec.dot.zarządz.sprawami tej osoby prawn.; war.ten jest również spełniony,gdy kontrolę taką spraw.inna osoba prawna kontrolow.przez zamaw.w taki sam sposób,b)ponad 90% działaln.kontrolow.osoby prawnej dot.wykonyw.zadań powierz.jej przez zamaw.sprawuj.kontrolę lub przez inną os.prawną, nad którą ten zamaw. sprawuje kontrolę, o kt.mowa w lit. a, c)w kontrolow.osobie prawnej nie ma bezpośred.udziału kapitału prywat.
C.D. w sekcji IX informacje dodatkowe

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.12.2022.MZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 272000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie obiektem sportowym położonym w Zabrzu przy ul. Piłsudskiego 83 (hala tenisowa i korty tenisowe), w tym:
1) prowadzenie terminarza okresowych, wymaganych prawem i przepisami dozoru technicznego, przeglądów dla obiektów i urządzeń technicznych znajdujących się w Nieruchomości, przekazywanie Zamawiającemu informacji o terminach ich wykonania z 14 - dniowym wyprzedzeniem,
2) prowadzenie książki obiektu budowlanego,
3) monitoring i kontrola stanu technicznego Nieruchomości,
4) niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu informacji o wystąpieniu konieczności podjęcia prac konserwacyjnych, usunięcia usterek lub awarii,
5) nadzorowanie prac konserwacyjnych oraz napraw,
6) dozorowanie Nieruchomości w godzinach funkcjonowania kortów, tj. 8:00 do 20:00 siedem dni w tygodniu,
7) bieżące utrzymanie czystości na terenie i w obiektach należących do Nieruchomości,
8) kontrola realizacji wszelkich umów zawartych przez Zamawiającego w związku z dostarczeniem do Nieruchomości wody, prądu, gazu, oleju opałowego oraz wywozu nieczystości,
9) w razie zaistnienia takiej potrzeby, uczestniczenie w odczytach urządzeń pomiarowych stanowiących podstawę do fakturowania kosztów mediów dostarczanych do Nieruchomości;
10) zabezpieczenie terenu w razie zagrożenia wynikłego ze stanu awaryjnego w godzinach funkcjonowania kortów, tj. od 8:00 do 20:00 siedem dni w tygodniu.
11) odpłatne udostępnianie kortów, wg cennika zaproponowanego przez Wykonawcę i każdorazowo zaakceptowanego przez Zamawiającego,
12) nieodpłatne udostępnianie kortów w celu prowadzenia zajęć WF i imprez tenisowych dla dzieci zabrzańskich szkół i przedszkoli,
13) nieodpłatne udostępnianie hali tenisowej jako bazy szkoleniowej dla Polskiego Związku Tenisowego w ramach Porozumienia zawartego między Miastem Zabrze a Polskim Związkiem Tenisowym w dniu 15.10.2014 r.,
14) zarządzanie grafikiem wykorzystania kortów, zapewniające właściwe ich wykorzystanie wg pkt. 1), 2), 3),
15) odpłatne udostępnianie Nieruchomości na inne niż sportowe cele, np. imprezy okolicznościowe, cele reklamowe.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III INdPP

4.5.3.) Główny kod CPV: 70332200-9 - Usługi zarządzania nieruchomościami komercyjnymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zabrzańska Agencja Realizacji Inwestycji Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241085107

7.3.3) Ulica: Piastowska

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-800

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332592,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

c.d. z sekcji III pkt. 3.1.1.
Zabrz.Ag.Raliz.Inw.sp.zoo(dalej:ZARI Sp.z.o.o;Spółka)powstała w wyn.wykonania uchwały nrXXVl/308/08 Rady Miejskiej w
Z-u z dn.19.05.2008 r.,na pods.umowy spółki zawartej w dn.15.07. 2008 r.pom. Gm.Zabrze,a ZBM-TBS sp. z o.o.
Postanow.z dn.7.04.2009 r.Sąd Rejonowy w Gliwicach wpisał ZARI sp.zoo do KRS- Rejestru Przedsięb.pod nr KRS
0000327525. ZARI sp. zoo została powołana celem prowadzenia wybranych inwestycji planowanych na terenie m.Zabrze.
Większośc. wspólnikiem ZARI sp.zoo jest Gmina Zabrze, która posiada 99,96%udziałów.Pozostałym wspólnikiem ZARI
sp.zoo jest ZBM-TBS sp.z o.o.(0,04% udziałów),która jest jednoosobową spółką Gm.Miejskiej Zabrze.
Reasumując, spełniony został warunek, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 11 lit. a ustawy Pzp, ponieważ Zamawiający
sprawuje kontrolę polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania
sprawami tej osoby prawnej nad wykonawcą z racji posiadanego udziału w spółce oraz w spółkach, będących pozostałymi
wspólnikami ZARI sp. o.o.
Od grudnia 2015 r., na podstawie umowy o zarządzanie ZARI sp. z o.o. na zlecenie Gminy Zabrze zarządza Targowiskiem
Miejskim Pod Ratuszem. Ponadto, Gmina Zabrze wniosła aportem do ZARI sp. z o.o. nieruchomości gminne, celem ich
odpowiedniego zagospodarowania przez Spółkę. Natomiast od 1 października 2021 r. Spółka realizuje na zlecenie Miasta
Zabrze czynności z zakresu zarządzania i utrzymywania kanalizacji kablowej na terenie Miasta Zabrze.
W niniejszej sprawie niewątpliwym jest, iż Gmina Zabrze sprawuje nad ZARI sp. z o.o. kontrolę, polegającą na dominującym
wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami Spółki, jak również, że w ZARI sp. z o.o.
nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
W odniesieniu natomiast do charakterku działalności ZARI sp. z o.o. należy wskazać, iż realizuje ona wyłącznie zadania
powierzone przez Gminę Zabrze, tj.:
1. na podstawie umowy z Gminą Zabrze zarządza miejskim targowiskiem,
2. rozporządza terenami wniesionymi aportem do Spółki przez Gminę Zabrze, celem ich zagospodarowania,
3. na podstawie umowy z Gminą Zabrze wykonuje czynności z zakresu zarządzania i utrzymywania kanalizacji kablowej na
terenie Miasta Zabrze.
Reasumując, spełniony został warunek, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 11 lit. b ustawy Pzp, ponieważ ponad 90%
działalności ZARI sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub
przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a.
Spełniony został także warunek, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 11 lit. c ustawy Pzp, zgodnie z którym w kontrolowanej
osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego, ponieważ wspólnikami ZARI sp. z o.o. nie są osoby
prywatne, a Gmina Miejska Zabrze i jej dwie jednoosobowe spółki.
W konsekwencji Gmina Zabrze jest uprawniona do powierzenia ZARI sp. z o.o. wykonywania zadań związanych z
administrowaniem obiektem sportowym (hala i korty tenisowe), położonym w Zabrzu przy ul. Piłsudskiego 83 i należących
do Miasta Zabrze w trybie zamówienia z wolnej ręki w ramach zamówienia in house.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.