Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00078934/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
- 2022/BZP 00089793/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-17
- 2022/BZP 00094474/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-22
- 2022/BZP 00098357/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-25
- 2022/BZP 00104016/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku szkoły przy ul. Bytomskiej 24 na filię Środowiskowego Domu Samopomocy typu B
C.D. w sekcji IX pozostałe informacje
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku szkoły przy ul. Bytomskiej 24 na filię Środowiskowego Domu Samopomocy typu BC.D. w sekcji IX pozostałe informacje
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ac53117-9eb9-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154151
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024271/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.34 Przebudowa wraz ze zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły przy ul. Bytomskiej 24 na filię Środowiskowego Domu Samopomocy typu B C.D. w kolumnie Informacje dodatkowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078934/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.10.2022.MZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3494184,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku szkoły przy ul. Bytomskiej 24 na filię Środowiskowego Domu Samopomocy typu B dla osób z zaburzeniami psychicznymi i na rzecz osób z niepełnosprawnościami i ich rodzin realizowane przez Fundację Forum Organizacji Pozarządowych „RAZEM” w tym:
a) zabezpieczenie p.poż. istniejących stropów, przegród i przejść,
b) wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożarowej,
c) wykonanie instalacji samoczynnego oddymiania klatki schodowej,
d) rozbiórka części istniejących ścian wewnętrznych i stropów,
e) przemurowanie otworów okiennych od strony podwórza,
f) demontaż części ścianek działowych,
g) wykonanie ścian wewnętrznych w konstrukcji murowanej i systemowej,
h) wykonanie ścianek mobilnych,
i) wzmocnienie konstrukcji stropów,
j) wykonanie przewodów kominowych – wentylacyjnych,
k) wykonanie nowych posadzek,
l) wymiana instalacji elektrycznej zasilającej oraz oświetleniowej wraz z oprawami,
m) wymiana instalacji centralnego ogrzewania,
n) wymiana stolarki drzwiowej i okiennej wraz z parapetami,
o) roboty malarskie i tynkarskie,
p) wymiana instalacji hydrantowej, wodnej i kanalizacyjnej,
q) wymiana instalacji gazowej,
r) remont sanitariatów,
s) częściowy remont dachu,
t) wykonanie fundamentu, szybu i nadszybia windy wewnętrznej wraz z zakupem i montażem dźwigu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45432210-9 - Wykładanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3967657,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6251543,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3967657,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBUD sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271 101 685
7.3.3) Ulica: Wilsona
7.3.4) Miejscowość: Knurów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ALBUD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ALBUD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3967657,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Zakończenie robót budowlanych i zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy nastąpi w terminie do 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
2. W związku z dofinansowaniem ze środków Skarbu Państwa (dotyczącym utworzenia filii Środowiskowego Domu Samopomocy- typu B dla osób z niepełnosprawnością intelektualną) pomieszczenia na parterze budynku, z wyłączeniem strefy wejściowej (oznaczonej na rzucie parteru jako 0.19) oraz dźwigu, muszą być w pełni przygotowane do użytkowania, aby z dniem 01.12.2022 r. mogła wznowić działalność filia Środowiskowego Domu Samopomocy. Warunkiem koniecznym jest, aby wszystkie roboty budowlane i instalacyjne w piwnicy i na parterze, z wyłączeniem strefy wejściowej (oznaczonej jako 0.19) i dźwigu, oraz wewnątrz budynku w zakresie niezbędnym dla użytkowania pomieszczeń parteru, zostały zakończone do dnia 30.09.2022 r.
3. W związku z powyższym realizacja umowy nastąpi w niżej wymienionych terminach:
a. Zakończenie robót budowlanych i instalacyjnych w piwnicy oraz na parterze, z wyłączeniem strefy wejściowej (oznaczonej jako 0.19) i dźwigu, oraz wszelkie roboty budowlane i instalacyjne w obrębie całego budynku, niezbędne do tego, aby mogła wznowić działalność filia Środowiskowego Domu Samopomocy – w terminie do 30.09.2022 r.;
b. Zakończenie wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych oraz zgłoszenie do odbioru końcowego robót - w terminie do 10 miesięcy od daty podpisania umowy;
c. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozytywnego stanowiska Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Straży Pożarnej w sprawie zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (lub stanowiska organu nadzoru budowlanego o braku konieczności wydania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie) – w terminie do 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zabrzańskie Innowacje Energetyczne - koncepcja rozwoju klastra energii
- DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO BENRALIZUMAB
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU NR 4 - 3 PIĘTRO
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
- Wykonanie PFU dla zadania pn. : "Utworzenie Kompleksowego centrum diagnostyki i leczenia, w tym mechanicznym wspomaganiem krążenia i transplantacją u dzieci z krańcową niewydolnością serca i płuc"
- Budowa sieci ciepłowniczej niskoparametrowej centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej na terenie Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o. Nr sprawy DZP/11 TP/2024
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- Naprawa urządzeń zabawowych, sportowych, komunalnych i nawierzchni znajdujących się na terenach rekreacyjnych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.