eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań laboratoryjnych na potrzeby Laboratorium Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań laboratoryjnych na potrzeby Laboratorium Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Lipno Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340572055

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nieszawska 6

1.5.2.) Miejscowość: Lipno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-600

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542880414

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallipno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallipno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e54523a6-bf17-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań laboratoryjnych na potrzeby Laboratorium Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e54523a6-bf17-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153719

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131337

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.372.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 196959,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie odbioru pobranego materiału
laboratoryjnego i wykonywania badań laboratoryjnych na potrzeby Laboratorium Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 i Załącznik nr 4 do SWZ stanowiące integralną jej
część.
3. Faktyczne zamówienie (co do ilości i rodzaju badań), z uwagi na zmienną ilość osób, wynikać będzie ze zleceń złożonych
w danym dniu przez Zamawiającego. Jednorazowe zlecenie przesłane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji
występujących w Załączniku od nr 2. Podane w wykazie badań wielkości zapotrzebowania na usługi badań laboratoryjnych
w ciągu trwania umowy (36 miesięcy) mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i
wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania na przedmioty
zamówienia w takim okresie. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia usług, w wyniku
czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych usług albo podstawy do odmowy
realizacji usług. Wartość usług laboratoryjnych jest ilością maksymalną jaką może zamówić Zamawiający i może ona ulec
zmniejszeniu maksymalnie o 40% w zależności od potrzeb Zamawiającego. Proporcjonalnej zmianie ulegnie wówczas
również cena całkowita wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego.
4. Wykonawca zamówienia będzie dokonywał odbioru materiału do badań na własny koszt, środkami zapewniającymi
prawidłowe warunki transportu.
5. Wykonawca, w dniu zgłaszania się po materiał do badań, dostarczy wyniki (w formie papierowej) uzyskane z poprzednio
pobieranego materiału.
6. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do wyników badań w trybie on-line z możliwością podglądu i wydruku.
Dostęp do bazy wyników badań zleconych przez Indywidualnego Zamawiającego powinien odbywać się poprzez sposób
logowania zabezpieczony hasłem lub pinem. Sposób logowania Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Listę osób
upoważnionych do dostępu on-line, Zamawiający przekaże po wyłonieniu Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu, przed rozpoczęciem realizacji umowy, procedury dotyczące
sposobu pobierania, opisania materiału oraz przygotowania pacjenta do badań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71900000-7 - Usługi laboratoryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189707,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189850,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189707,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VITALABO Laboratoria Medyczne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093084728

7.3.3) Ulica: 85-795

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-795

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189707,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.