eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › "Przeprowadzenie kampanii promującej Kopalnię Soli "Wieliczka" - część I - kampania wiosenna promująca Trasę Górniczą".



Ogłoszenie z dnia 2023-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Przeprowadzenie kampanii promującej Kopalnię Soli "Wieliczka" - część I - kampania wiosenna promująca Trasę Górniczą”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przeprowadzenie kampanii promującej Kopalnię Soli "Wieliczka" - część I - kampania wiosenna promująca Trasę Górniczą”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd237c56-c7e9-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152966

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.kopalniawieliczka.ezamamwiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.kopalniawieliczka.ezamamwiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie za pośrednictwem strony internetowej postępowania znajdującej się pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. 3. Ogólne zasady korzystania z Platformy: 1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zamawiającego https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl . 2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. 4. Zamawiający informuje, że w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca powinien skontaktować się bezpośrednio z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl tel. (+48) 22 576 87 90 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl . 5. Szczegółowe warunki korzystania z Platformy zawarte są na stronie https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl w zakładce „Baza wiedzy”, która jest dostępna dla zalogowanych Wykonawców. 6. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl: 1) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta, 2) wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge, 3) podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe). 7. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Maciej Trąbka – Kierownik Działu Prawnego i Zamówień Publicznych, Magdalena Kalarus- Kwaśniewska – Zastępca Kierownika Działu Prawnego i Zamówień Publicznych ds. Zamówień Publicznych, Magdalena Szostak– Specjalista ds. Zamówień Publicznych. Szczegółowe informacje dotyczące środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KSW/2023/WM/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na przeprowadzeniu kampanii promującej Kopalnię Soli „Wieliczka” – cześć I – kampania wiosenna promująca Trasę Górniczą.
Produkt
Produkt: wycieczki po Trasie Górniczej Kopalni Soli „Wieliczka”
Grupa docelowa
Charakterystyka grupy docelowej: osoby w wieku 25-50; zainteresowane aktywnym i ciekawym spędzaniem czasu wolnego; cała Polska
Targetowanie
Targetowanie – zgodnie z grupą docelową, obejmujące co najmniej następujące kryteria:
• demograficzne,
• behawioralne,
• intencje zakupowe – w tym m.in. podróże, turystyka, czas wolny, aktywne spędzanie wolnego czasu, zdrowy tryb życia, itp.
• zainteresowania – w tym m.in. podróże (podróże rodzinne, weekendowe, podróże krajowe, city break), aktywność fizyczna, sport, aktywny styl życia, itp.
Narzędzia do uwzględnienia w ramach kampanii i harmonogram kampanii
Kampania będzie realizowana z wykorzystaniem następujących narzędzi oraz formatów reklamowych: MMS, Mailing, MIX Display.
Poziom wskaźnika widoczności reklamy w przypadku banerów reklamowych (viewability display) – co najmniej 50% / 1 sekundę.
Kreacje graficzne
Wykonanie jednej kreacji mailingu i przygotowanie jednej kreacji MMS-ów leży po stronie Wykonawcy i zostanie ujęte w cenie kampanii. Wykonawca udostępni Zamawiającemu w terminie 1 dnia roboczego od daty zawarcia umowy specyfikację techniczną do mailingu oraz do MMS-ów, na podstawie których Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały i wytyczne merytoryczne do przygotowania kreacji mailingu i MMS-ów w terminie 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od dnia zawarcia umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia gotowe kreacje: mailingu i MMS-ów w terminie 5 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od dnia zawarcia umowy.
Przygotowanie kreacji graficznych do formatów MIX Display dopasowanych do grupy docelowej leży po stronie Zamawiającego. Zamawiający przygotuje kreacje graficzne do formatów MIX Display w oparciu o szczegółowe wytyczne techniczne Wykonawcy, które Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu w terminie 1 dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) od dnia zawarcia umowy. Zamawiający przekaże Wykonawcy gotowe kreacje graficzne do formatów MIX Display w terminie 5 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od dnia zawarcia umowy.
Ruch z kampanii
Ruch z kampanii będzie gromadzony na dedykowanym Landing Page kampanii, wskazanym przez Zamawiającego.
Landing Page zostanie utworzony przez Zamawiającego w ramach serwisu www.kopalnia.pl.
Cel kampanii
Celem kampanii jest zwiększenie zaangażowania użytkowników oraz poinformowanie o ponownym otwarciu Trasy Górniczej w Kopalni Soli „Wieliczka”.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji oraz w załączniku nr 2 do SWZ „ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, w zakresie Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej- udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy :
- co najmniej jednej kampanii marketingowej w ramach sieci reklamy mobilnej
- co najmniej jednej kampanii marketingowej e-mail,
- co najmniej jednej kampanii marketingowej MMS,
Powyżej wymienione rodzaje kampanii marketingowych, Wykonawca może wykazać ramach jednej albo więcej niż jednej kampanii marketingowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w odniesieniu do braku podstaw wykluczenia - oświadczenia wykonawcy
o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych
w art. 108 ust. 1 p.z.p. oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych
w art. 109 ust. 1 pkt 8,9,10 p.z.p. - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4
do specyfikacji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy - wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy:
- co najmniej jednej kampanii marketingowej w ramach sieci reklamy mobilnej,
- co najmniej jednej kampanii marketingowej e-mail,
- co najmniej jednej kampanii marketingowej MMS,
Powyżej wymienione wielokanałowe rodzaje kampanii marketingowych, Wykonawca może wykazać ramach jednej kampanii albo w ramach trzech różnych kampanii marketingowych wraz z podaniem jej, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego usługa została wykonana lub jest wykonywana oraz załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie 3 miesięcy.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z brzmieniem art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy, przewiduje się możliwość dokonania zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach:
1) zamknięcia Kopalni Soli „Wieliczka” lub ograniczenia ruchu turystycznego z powodu COVID-19 lub innych powodów niezależnych od Zamawiającego; w takim przypadku dopuszcza się zmiany w zakresie terminów wskazanych w niniejszej umowie, bez zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
2) w przypadku gdy planowana liczba kliknięć będzie niższa niż wskazana w Tabeli zawartej w załączniku nr 2 do umowy, dopuszcza się przedłużenie czasu trwania kampanii promocyjnej oraz innych terminów wynikających z niniejszej umowy o dalszy czas oznaczony, bez zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
3) zmiany przez Zamawiającego planowanego terminu otwarcia Trasy Górniczej (12 kwietnia 2023 roku) na inny – w takim przypadku dopuszcza się zmiany w zakresie terminów przeprowadzenia kampanii marketingowej, przy czym termin rozpoczęcia kampanii przypadnie nie później niż w ciągu 5 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy lub zmiany w zakresie przedmiotu kampanii, z wykorzystaniem jednakże tych samych narzędzi i formatów oraz z zachowaniem tej samej grupy docelowej.
2. Oprócz okoliczności wskazanych powyżej, zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w przepisach ustawy.
3. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 1 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron niniejszej umowy, roszczenia o zmianę umowy.
4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 każdej ze Stron niniejszej umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę niniejszej umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać:
1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy,
2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy.
5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
6. Zmiany, o których mowa w niniejszym paragrafie będą dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności, jako aneksy do umowy, którym nadawane będą kolejne numery.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-06 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: www kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-06 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-05

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ/ wzoru umowy Zamawiający przedstawia harmonogram kampanii i wraz z terminami:

Harmonogram kampanii
MMS
Termin wysyłki: od 7 dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) od dnia zawarcia umowy, do zrealizowania co najmniej estymowanej liczby kliknięć, ale nie krócej niż 7 dni i nie dłużej niż 14 dni od dnia startu wysyłki
Mailing
Termin wysyłki: 7 dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) od dnia zawarcia umowy ,do czasu zrealizowania co najmniej estymowanej liczby kliknięć, ale nie krócej niż 7 dni i nie dłużej niż 14 dni od dnia startu wysyłki
MIX Display
Termin realizacji: od 7 dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) od dnia zawarcia umowy, do zrealizowania co najmniej estymowanej liczby kliknięć, ale nie krócej niż 10 dni i nie dłużej niż 14 dni od dnia startu emisji
W ramach sieci reklamy mobilnej serwisy / zakładki tematyczne, na których emitowane będą poszczególne formaty reklamowe muszą być dopasowane do grupy docelowej i zgodne z targetowaniem kontekstowym uwzględniającym następujące słowa kluczowe: zwiedzanie, podróże, wycieczki weekendowe, kopalnia, soli, aktywne spędzanie wolnego czasu, sport, aktywny styl życia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.