eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › "Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Sierpc"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Sierpc”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sierpc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015945

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Biskupa Floriana 4

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 275 23 31

1.5.8.) Numer faksu: 24 275 57 01 w. 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: architektura@gmina.sierpc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.sierpc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugsierpc.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Sierpc”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-751a917d-d018-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152937

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003795/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi gminnej w m. Rachocin

1.1.5 Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Studzieniec

1.1.6 Przebudowa drogi gminnej w m. Borkowo Kościelne ul. Ogrodowa

1.1.7 Przebudowa dróg gminnyhch i wewnętrznych w m. Sułocin-Towarzystwo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087901/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 450624,15 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Borkowo Kościelne ul. Ogrodowa.
W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych wraz z inwentaryzacją powykonawczą;
- zabezpieczenie istniejących kabli telefonicznych z nadzorem pracownika Orange
zgodnie z uzgodnieniem;
- rozebranie nawierzchni z mas mineralno – bitumicznych gr. 2 cm mechanicznie
z wywozem samochodem samowyładowczym i zagospodarowaniem we własnym
zakresie lub na terenie budowy;
- przebrukowanie nawierzchni z kostki (rozebranie zjazdów i dojść z kostki betonowej
wraz z odtworzeniem w tej samej lokalizacji dowiązując się do projektowanej
nawierzchni);
- roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3
z zagospodarowaniem urobku sam samowyład. profilowanie istniejącego pasa
drogowego, wykonane równiarką, zdjęcie wierzchniej warstwy gruntu pod nową
nawierzchnię oraz przemieszczenie nadmiaru istniejącej nawierzchni
w nowoprojektowaną jezdnię;
- nasypy wykonywane mechanicznie wraz z formowaniem i zagęszczaniem nasypu
z pozyskaniem brakującej ilości materiału z dowozu;
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
wykonywane mechanicznie;

- wykonanie warstwy odsączającej zagęszczane mechanicznie o gr. 5 cm dla odcinka
drogi;
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. po zagęszczeniu 10 cm;
- wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W50/70, grubość
warstwy po zagęszczeniu 3 cm, z transportem mieszanki samochodami
samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu
i skropieniu emulsją asfaltową warstwy podbudowy;
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S50/70, grubość
warstwy po zagęszczeniu 3 cm, z transportem mieszanki samochodami
samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu
i skropieniu emulsją asfaltową warstwy wiążącej;
- ścięcie i uzupełnienie pobocza z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, gr. 6 cm po
zagęszczeniu;
- ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych oraz tarcz i tablic znaków
drogowych odblaskowych (wg projektu organizacji ruchu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 131538,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rachocin.
W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych wraz z inwentaryzacją powykonawczą;
- wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W50/70,
grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm, z transportem mieszanki samochodami
samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu
i skropieniu emulsją asfaltową warstwy podbudowy;
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S50/70, grubość
warstwy po zagęszczeniu 3 cm, z transportem mieszanki samochodami
samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu
i skropieniu emulsją asfaltową warstwy wiążącej;
- ścięcie i uzupełnienie pobocza z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, gr. 6 cm
po zagęszczeniu;
- ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych oraz tarcz i tablic znaków
drogowych odblaskowych (wg projektu organizacji ruchu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 111688,05 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Studzieniec.
W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych wraz z inwentaryzacją powykonawczą;
- zabezpieczenie istniejących kabli telefonicznych i energetycznych z nadzorem
pracownika Orange i Energa zgodnie z uzgodnieniami;
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
wykonywane mechanicznie;
- wykonanie warstwy odsączającej zagęszczane mechanicznie o gr. 5 cm dla odcinka
drogi;
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. po zagęszczeniu 10 cm;
- wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W50/70,
grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm, z transportem mieszanki samochodami
samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu
i skropieniu emulsją asfaltową warstwy podbudowy;
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S50/70, grubość
warstwy po zagęszczeniu 3 cm, z transportem mieszanki samochodami
samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu
i skropieniu emulsją asfaltową warstwy wiążącej;
- ścięcie i uzupełnienie pobocza z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, gr. 6 cm
po zagęszczeniu;
- ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych oraz tarcz i tablic znaków
drogowych odblaskowych (wg projektu organizacji ruchu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 81428,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa dróg gminnej i wewnętrznej w miejscowości Sułocin Towarzystwo.
W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych wraz z inwentaryzacją powykonawczą;
- zabezpieczenie istniejących kabli telefonicznych z nadzorem pracownika Orange
zgodnie z uzgodnieniem;
- wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W50/70,
grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm, z transportem mieszanki samochodami
samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu
i skropieniu emulsją asfaltową warstwy podbudowy;
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S50/70, grubość
warstwy po zagęszczeniu 3 cm, z transportem mieszanki samochodami
samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu
i skropieniu emulsją asfaltową warstwy wiążącej;
- ścięcie i uzupełnienie pobocza z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, gr. 6 cm po
zagęszczeniu;
- ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych oraz tarcz i tablic znaków
drogowych odblaskowych (wg projektu organizacji ruchu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 125998,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136750,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170812,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136750,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Budowlanych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 61034200

7.3.3) Ulica: Krośniewicka 5

7.3.4) Miejscowość: Gostynin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136750,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119704,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130297,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119704,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130197602

7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 12

7.3.4) Miejscowość: Glinojeck

7.3.5) Kod pocztowy: 06-450

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119704,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94706,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104175,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94706,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861150

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Lipno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-600

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94706,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138569,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173061,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138569,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Budowlanych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610343200

7.3.3) Ulica: Krośniewicka 5

7.3.4) Miejscowość: Gostynin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138569,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.