eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usług zabezpieczenia medycznego podczas Europejskich Igrzysk Akademickich organizowanych w Łodzi w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług zabezpieczenia medycznego podczas Europejskich Igrzysk Akademickich organizowanych w Łodzi w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7270021895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 116

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42/631 21 04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.dzialsportu@info.p.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług zabezpieczenia medycznego podczas Europejskich Igrzysk Akademickich organizowanych w Łodzi w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86eb995c-d054-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028942/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Zabezpieczenie medyczne EUG 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie
za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl/
w zakładce „Korespondencja”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl/
w zakładce „Korespondencja”.
2.W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu Platformy. Datą złożenia
dokumentu, oświadczenia lub innego rodzaju informacji stanowiących przedmiot korespondencji (w tym wyjaśnień, wezwania,
uzupełnienia, etc.) jest data ich złożenia/wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania do SWZ lub rozpatrywał wniosków dotyczących czynności podejmowanych
w postępowaniu lub innych pism Wykonawców, jeżeli wnioski te lub pisma zostaną złożone w inny sposób niż za pośrednictwem
Platformy (np. poprzez adres e-mail).
3.Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Politechniki Łódzkiej:
https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
lub
https://oneplace.marketplanet.pl
4.Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego.
5.Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zam. zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu
niezbędnego na rejestracje w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia
wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować
się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
6.Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.
7.Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W
związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
8.Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0. Zalecane przeglądarki internetowe to Mozilla FireFox lub
Google Chrome;
4) Włączona obsługa JavaScript. Wymagane wersje oprogramowania to Java 32 bit
oraz Java 64 bit w wersji 8U202;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
9.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików
o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav,
mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig,
XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
10.Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów określony został w ROZPORZĄDZENIU PREZESA RADY MINISTRÓW z
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Szczegóły zawiera Rozdział XI SWZ.
11. Oferta musi być sporządzona pod rygorem nieważności, w języku polskim, w postaci elektronicznej, i opatrzona kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (przy użyciu e-dowodu) przez osobę upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych (RODO)
1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych jest Politechnika Łódzka, ul. Stefana Żeromskiego 116, 90-924
Łódź,
2) inspektor ochrony danych osobowych w Politechnice Łódzkiej kontakt: rbi@adm.p.lodz.pl telefon: 42 631 20 39 (Wyjaśnienie:
informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego
administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony
danych osobowych), (...) ciąg dalszy w Rozdziale XX SWZ pkt 1. 3) i następne.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja zawarta w Rozdziale XX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRS.383.9.2022.U.

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia podstawowego jest świadczenie usługi zabezpieczenia medycznego podczas Europejskich Igrzysk Akademickich organizowanych w Łodzi przez posiadający odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje zespół zabezpieczenia medycznego, w szczególności przy użyciu pojazdu sanitarnego ”ambulansu/karetki”. Wykonawca winien świadczyć usługę zgodnie z przepisami m.in. ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (oraz przepisów wykonawczych).
2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie przez Wykonawcę posiadającego:
a) wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą prowadzonego przez właściwego dla miejsca prowadzenia działalności wojewodę zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej,
b) zezwolenie na używanie sygnałów dźwiękowych i świetlnych przez pojazdy uprzywilejowane wydane przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,
c) sprzęt i personel odpowiadający wymogom stawianym w ustawie z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację przedmiotu zamówienia podstawowego
oraz może obejmować realizację przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ (dalej jako „OPZ”) oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 11 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie

85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny

85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający korzysta z prawa opcji określonego w art. 441 ust.1 Ustawy Pzp.
a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 Ustawy Pzp, w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z OPZ.
b. Przedmiot zamówienia objętego prawem opcji obejmuje usługi tego samego rodzaju jak usługi zamówienia podstawowego i stanowi:
• zwiększenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano w pkt 4-6 OPZ,
• zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano w pkt 4-6 OPZ.
c. Realizacja prawa opcji będzie następowała w ramach przedmiotu usługi określonego w formularzu aktu umowy i dokumentach zamówienia jako zamówienie podstawowe.
d. Zamawiający realizując prawo opcji ma prawo zgłosić dodatkowe godziny świadczenia usługi zabezpieczenia medycznego, jednak całkowita liczba dodatkowych godzin nie może przekroczyć 20% maksymalnego wynagrodzenia zamówienia podstawowego określonego w ofercie.
e. Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia może ulec zmniejszeniu do 30% maksymalnego wynagrodzenia zamówienia podstawowego.
f. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał w zależności od bieżących potrzeb i sytuacji podczas trwania zawartej umowy.
g. Realizacja prawa opcji będzie następowała w ramach usług określonych jako zamówienie podstawowe, na takich samych warunkach i po cenach jednostkowych jak zamówienie podstawowe.
h. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji przekazując mu pisemne oświadczenie (oświadczenia) w terminie od 1 lipca i nie później niż do 30 lipca 2022 r. Oświadczenie będzie zawierać ilość godzin świadczenia medycznego, wartość usług objętych prawem opcji, informację o miejscu i terminie świadczenia usług, czy usługa będzie świadczona przez zespół wyjazdowy z lekarzem lub bez lekarza, czy będzie wymagany patrol ratowniczy.
i. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta lub skorzysta z prawa opcji. Wykorzystanie i realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
j. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia objętego prawem opcji odbywać się będzie po cenach zaoferowanych przez Wykonawców w formularzu cenowym zamówienia podstawowego. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zmniejszającej określonej w pkt 7 e. niniejszego Rozdziału wynagrodzenie będzie należne jedynie za zrealizowaną usługę.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

[numeracja zgodna z SWZ]
2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
2.2.1. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest podmiotem leczniczym w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej i jest wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzonego przez wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Wykonawcy zgodnie z art. 100 ww. ustawy.

2.2.2. Dodatkowe wymagania dotyczące warunku, określonego w pkt 2.2.1.SWZ.
1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
co najmniej jeden z Wykonawców musi posiadać uprawnienia, o których mowa w pkt 2.2.1 i zrealizować usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
2) W przypadku, o którym mowa w pkt 2.2.2. powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielnie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodne z treścią załącznika nr 6 do SWZ.

2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał (zakończył) należycie:
a) 2 zamówienia polegające na świadczeniu usług zabezpieczenia medycznego podczas imprezy masowej liczącej powyżej 5000 osób na każdej imprezie;
b) 2 zamówienia polegające na świadczeniu usług zabezpieczenia medycznego
masowej imprezy sportowej.

2.4.2. Dodatkowe wymagania dotyczące warunku, określonego w pkt 2.4.1.SWZ.
1) Przez definicję zamówienia, Zamawiający rozumie jedną umowę odpłatną zawartą między Zamawiającym a Wykonawcą, której przedmiotem były usługi.
2) Przez imprezę masową rozumie się imprezę, która zdefiniowana została
w art. 3 pkt 1) ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych.
3) Przez masową imprezę sportową rozumie się imprezę, która zdefiniowana została w art. 3 pkt 3) ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych.
4) Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunku udziału określonego w pkt 2.4.1. a) oraz określonego w pkt 2.4.1.b) powyżej musi wykazać odrębne zamówienia.
Zamawiający nie uzna za wykazanie spełnienia warunku udziału w postępowaniu,
jeśli Wykonawca przedstawi w wykazie usług wykonanych te same zamówienia.
5) Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 3.2. Rozdziału VIII SWZ, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
6) W przypadku gdy ofertę w niniejszym postępowaniu składa konsorcjum/spółka cywilna
w takim samym składzie podmiotowym (lub szerszym) w jakim realizowali wykazywaną usługę, Zamawiający nie będzie badał zakresu usług wykonanych przez poszczególnych wykonawców.
7) a) Ocena spełniania warunku, o którym mowa powyżej, w stosunku do Wykonawcy, który powołuje się na doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem (tj. realizował zamówienie jako jeden z wykonawców wspólnych/członków konsorcjum) zostanie dokonana na podstawie udziału danego Wykonawcy w realizacji tego zamówienia, na które powołuje się w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, tj. Wykonawca ten może powołać się na doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem pod warunkiem, że faktycznie i konkretnie uczestniczył w realizacji wykazanej części zamówienia.
b) Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
c) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/ umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) Zamawiający nie dopuszcza, by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac.
d) Ocena spełniania warunku, o którym mowa powyżej, w stosunku do Wykonawcy, który powołuje się na doświadczenie grupy wykonawców, której członkiem był podmiot trzeci na zasobach którego polega wykonawca - poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 Ustawy Pzp - zostanie dokonana na podstawie udziału podmiotu trzeciego w realizacji tego zamówienia.
8) Wykonawca może powołać się na doświadczenie grupy wykonawców, której członkiem był podmiot udostępniający zasoby pod warunkiem, że podmiot ten faktycznie i konkretnie uczestniczył w realizacji wykazanej części zamówienia. Do oceny spełnienia warunku stosuje się lit. b).
9) Jeżeli Wykonawca wykonał zamówienie, którego elementem/częścią było wykonanie zakresu określonego w w/w warunku, Wykonawca na etapie potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu winien przedstawić ten fakt w Formularzu zawierającym wykaz usług wykonanych, poprzez wyodrębnienie rzeczowe i podanie zakresu, oraz przedmiotu usług, zgodnych z zakresem określonym w pkt 2.4.1. SWZ powyżej.
10) Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania usług bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane.
11) W przypadku wykazywania warunku określonego powyżej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 117 ust. 1 Ustawy Pzp, np. konsorcjum, spółka cywilna), a także w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza łączne spełnienie warunku.
12) Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunku, o których mowa w niniejszym rozdziale
specyfikacji, nastąpi na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, których
wykaz został określony w Rozdziale VIII SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: [numeracja zgodna z SWZ ]
3.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału
w postępowaniu, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do złożenia składa: 3.1.1. Zamawiający, zgodnie z § 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, zamiast podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, 2 lub 4-6, ww. rozporządzenia żąda
- oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w pkt 3.1.-3.3. Rozdziału VII SWZ- zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
3.1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp składa każdy z tych Wykonawców (dotyczy członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
3.1.3. Poleganie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art. 118 Ustawy Pzp.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, składa podmiotowy środek dowodowy, aktualny na dzień złożenia:
- Oświadczenie Podmiotu udostępniającego swoje zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 5 Ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w SWZ - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ– jeśli dotyczy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: [numeracja zgodna z SWZ ]
3.2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących dokumentów, które w odpowiedzi na wezwanie do złożenia składa Wykonawca:
3.2.1. aktualny wpis do właściwego rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2013 r., poz. 217 ze zm.),
3.2.2.wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie - wg. wykazu usług wykonanych wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
3.2.3. dowodów, o których mowa w pkt .3.2.2. SWZ powyżej. Dowodami są:
a) referencje bądź
b) inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,
c) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.
3.2.3.Okres wyrażony w latach, o których mowa w pkt 3.2.2.SWZ powyżej, liczy się wstecz
od dnia, w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu.
3.2.4.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt 3.2.2.SWZ, dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Zamawiający żąda załączenia przez Wykonawcę do oferty przedmiotowych środków dowodowych tj.: Wykazu DOŚWIADCZENIE KORDYNATORA – wg zał. nr 12 do SWZ.
2) Ww. przedmiotowe środki dowodowe służą potwierdzeniu zgodności oferowanych usług z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert – środki te nie podlegają uzupełnieniu.
3) Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
1.1. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia:
a. są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
b. są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 1.1. lit a) powyżej. Przedmiotowe pełnomocnictwo stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik.
2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 2 Rozdziału VIII SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia wraz z ofertą. Oświadczenie to potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4.Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika
do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, o których mowa w pkt. 2 Rozdziału VIII SWZ.
5. Zgodnie z art. 58 ust. 5 Ustawy Pzp, przepisy Ustawy Pzp dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1. Ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp oraz w art. 7. ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. , poz. 835) natomiast spełnienie warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 2 Rozdziału VII SWZ.
7. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 3.1. - 3.3. Rozdziału VII SWZ oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2. Rozdziału VII SWZ Wykonawcy składają oświadczania i dokumenty określone w Rozdziale VIII SWZ w sposób i w trybie określonym w SWZ.
8.Zgodnie z art. 445 ust. 1 Ustawy Pzp, wszyscy Wykonawcy składający wspólną ofertę ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.
9.Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie weryfikowane przez Zamawiającego zgodnie z art. 117 ust. 3 Ustawy Pzp:
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Pełna treść informacji znajduje się w Rozdziale IX SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w § 10
- Zmiany do umowy Projektowanych postanowień umowy stanowiących zał. nr 11 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-17 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. , poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza również Wykonawcę:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz. UE L 134 z 20.05.2006r. z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006”,
i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz. UE L 78 z 17.03.2014r. z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014”, albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2.. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt.1.
3.Zamawiający zastrzega sobie również możliwość weryfikacji braku zaistnienia podstaw wykluczenia, określonych w pkt 3.3. powyżej w stosunku do konkretnego podmiotu za pomocą wszelkich dostępnych środków. Jako przykład takich metod weryfikacji można wskazać chociażby ogólnodostępne rejestry takie jak Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej czy Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych.
4.1.Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę będącą przedmiotem zamówienia przez 19 dni, w terminie od 13 lipca 2022 r. do 31 lipca 2022 r.
4.2. Usługa realizowana będzie zgodnie z przekazanym Wykonawcy harmonogramem zabezpieczenia medycznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.