eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › SUKCESYWNA DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH W OBROCIE BEZGOTÓWKOWYM DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KOŃSKICH W OKRESIE 24 MIESIĘCY

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH W OBROCIE BEZGOTÓWKOWYM DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KOŃSKICH W OKRESIE 24 MIESIĘCY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260076450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gimnazjalna 41B

1.5.2.) Miejscowość: Końskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rsidor@zoz.konskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoz-konskie.bip.org.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNA DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH W OBROCIE BEZGOTÓWKOWYM DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KOŃSKICH W OKRESIE 24 MIESIĘCY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-097cf5f4-cc8e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W dniu 01.03.2023 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. SUKCESYWNA DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH W OBROCIE BEZGOTÓWKOWYM DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KOŃSKICH W OKRESIE 24 MIESIĘCY, znak DSUIZP 252 ŁM/8/2023. Przedmiotowe postępowanie prowadzone było w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp). Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane zostało w BZP pod numerem 2023/BZP 00116441/01. W ramach postępowania nie wpłynęła żadna oferta.

W związku z powyższym Zamawiający skorzystał z uprawnień nadanych art. 305 i przeprowadził postępowanie z wolnej ręki. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie zmienił warunków zamówienia w stosunku do warunków opisanych w postępowaniu DSUIZP 252 ŁM/8/2023.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-2100b717-b82c-11ed-9236-36fed59ea7dd

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DSUiZP 252 RS/9/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw tj. benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego do pojazdów i urządzeń eksploatowanych przez Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich, polegająca na zapewnieniu możliwości tankowania 24 h/dobę przez 7 dni w tygodniu, paliwa odpowiednio:
a) dla pojazdów wskazanych w zał. nr 1 do umowy oraz dla pojazdów ich zastępujących (pojazdy zastępcze) – do zbiorników tychże pojazdów,
b) dla urządzeń Zamawiającego (w szczególności do agregatów prądotwórczych) do kanistra,
2) Dostawa paliw objętych przedmiotem zamówienia polegać będzie na bezgotówkowym sukcesywnym (uzależnionym od potrzeb) tankowaniu pojazdów i pobieraniu paliwa do kanistrów dla urządzeń eksploatowanych przez Zamawiającego.
3) Przewidywane maksymalne ilości paliwa, jakie Zamawiający zamierza zakupić w okresie trwania umowy:
a) benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej Pb 95 – do 5500 litrów (w tym ok. 500 litrów do własnych karnistrów – do agregatów prądotwórczych);
b) olej napędowy – do 90800 litrów (w tym ok. 800 litrów do własnych karnistrów – do agregatów prądotwórczych)
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zakupu powyżej:
a) 4400 litrów benzyny bezołowiowej Pb 95,
b) 72640 litrów oleju napędowego,
5) Z tytułu niezrealizowania przez Zamawiającego zakupu paliwa powyżej ilości wskazanych w pkt 4) Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zapłaci jedynie za paliwo faktycznie pobrane.
6) Po pobraniu przez Zamawiającego minimalnych ilości paliw określonych w pkt 4), Zamawiający zastrzega sobie możliwość, celem dostosowania do aktualnych potrzeb Zamawiającego, odpowiedniego zwiększenia bądź zmniejszenia ilości danego rodzaju paliwa na rzecz innego rodzaju, w ramach środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia – tj. do wysokości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 3 ust. 1 umowy a Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń.
7) Paliwa te winny spełniać standardy:
 określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z dnia 23 października 2015 r., poz. 1680),
 określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz. U. 2017.247),
 odpowiednio właściwe polskie normy obowiązujące w chwili dostawy. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania Umowy, wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm.
8) Dostawy oleju napędowego dotyczą gatunku odpowiedniego dla okresu letniego, przejściowego i zimowego. Wykonawca Umowy zapewni Zamawiającemu dostawę danego gatunku oleju napędowego w zależności od aktualnej temperatury otoczenia.
9) Dostawa paliw odbywać się będzie bezgotówkowo, bezpośrednio do zbiorników paliwowych pojazdów eksploatowanych przez Zamawiającego, na stacji paliw Wykonawcy, bez konieczności każdorazowego wystawiania faktury VAT.
10) Każdorazowo Wykonawca wystawi i wyda kierowcy dokument wydania „WZ” który będzie stanowił podstawę wystawienia faktury zbiorczej. Dowody wydania zawierać będą:
a) datę tankowania,
b) miejsce tankowania,
c) ilość tankowanego paliwa,
d) rodzaj tankowanego paliwa,
e) numer rejestracyjny pojazdu,
f) cena paliwa brutto z dystrybutora z dnia tankowania,
g) cena paliwa brutto z uwzględnieniem rabatu – dopuszcza się podanie ceny paliwa z uwzględnieniem rabatu w późniejszym terminie tj. na fakturze.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania transakcji na podstawie kart paliwowych, wydawanych bezpłatnie w terminie/terminach gwarantującym możliwość nieprzerwalnego tankowania do dnia podpisania umowy do jej zakończenia.
11) Wykonawca zobowiązany jest stosować w trakcie realizacji zamówienia:
a) cenę równą cenie brutto za 1 litr danego paliwa (tj. benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 oraz oleju napędowego) obowiązującą na stacji paliw Wykonawcy, na której Zamawiający tankuje pojazd i/lub pobiera paliwo do kanistra, w dniu zakupu (tankowania) – tj. cenę z dystrybutora;
b) rabat w wysokości określonej w ofercie Wykonawcy (w zł za litr paliwa) liczony od ceny brutto, o której mowa powyżej. Rabat będzie uwzględniony na każdej fakturze wystawionej przez Wykonawcę od wartości pobranego przez Zamawiającego paliwa w okresie rozliczeniowym.
12) Bezgotówkowy sposób rozliczania transakcji będzie potwierdzany wystawieniem zbiorczej faktury każdorazowo po zakończeniu pełnego okresu rozliczeniowego. Jako pełen okres rozliczeniowy rozumie się 7 dni kalendarzowych. Faktura będzie obejmowała należność z tytułu sprzedaży paliwa dokonanej w tym okresie, zgodnie z wydanymi dokumentami wydania.
Dopuszcza się wprowadzenie zapisu „Rozliczenie za zakup paliwa następować będzie na podstawie faktur, wystawianych przez Wykonawcę po zakończeniu danego okresu rozliczeniowego, zgodnie z przepisami podatkowymi. Strony ustalają
następujące okresy rozliczeniowe trwające: od 01 do 15 dnia miesiąca kalendarzowego i od 16 do ostatniego dnia miesiąca
kalendarzowego. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego.
13) Wykonawca gwarantuje możliwość bezgotówkowego tankowania paliwa do kanistrów dla urządzeń eksploatowanych przez Zamawiającego.
14) Zamawiający tankował będzie także sukcesywnie (w miarę potrzeb) na Stacji Paliw Wykonawcy, do własnych kanistrów Pb-95 oraz ON (do agregatów prądotwórczych ). Po zatankowaniu do kanistra / beczki Zamawiający odbierze fakturę VAT. Termin płatności wynosił będzie 60 dni. Płatność dokonana zostanie przelewem na konto Wykonawcy podane na fakturze.
15) W przypadku braku możliwości tankowania paliw na stacji paliw Wykonawcy wskazanej w umowie, (np. brak paliwa, awaria urządzeń) Zamawiającemu służy prawo tankowania paliwa o takich samych parametrach na innej stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej na terenie miasta Końskie, po cenie obowiązującej na dystrybutorze w chwili zakupu, z uwzględnieniem rabatu wskazanego w ofercie. W przypadku gdy Wykonawca nie posiada innej stacji paliw na terenie miasta Końskie, Zamawiającemu służy prawo tankowania paliwa na dowolnej stacji paliw na terenie miasta Końskie, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zwróci Zamawiającemu różnicę ceny.
16) Gwarancja i rękojmia – 24 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRASMET Ryszard Żyszczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 799000430

7.3.3) Ulica: Warszawska 49A

7.3.4) Miejscowość: Końskie

7.3.5) Kod pocztowy: 26-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 643257,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.