eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechocinekOZE - domowe mikroinstalacje w Gminie Miejskiej Ciechocinek - II etap



Og³oszenie z dnia 2021-08-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
OZE - domowe mikroinstalacje w Gminie Miejskiej Ciechocinek - II etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIEJSKA CIECHOCINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866399

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Miko³aja Kopernika 19

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ciechocinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-720

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 283 64 58, 54 281 8631

1.5.8.) Numer faksu: 54 283 64 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@ciechocinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ciechocinek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OZE - domowe mikroinstalacje w Gminie Miejskiej Ciechocinek - II etap

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d1152a6e-ff4a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00151439

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004854/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 OZE - domowe mikroinstalacje w Gminie Miejskiej Ciechocinek - II etap

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt wspó³finansowa¬ny ze ¶rodków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020 osi priorytetowej 3 Efektywno¶æ energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie. Dzia³anie 3.1. Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodz±cej ze ¼róde³ odnawialnych.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.bip.ciechocinek.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.ciechocinek.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu: miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: ratusz@ciechocinek.pl, zielenmiejska@ciechocinek.pl.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê osoby fizyczne, których dane s± zbierane w trakcie niniejszego postêpowania ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Ciechocinek, reprezentowana przez Burmistrza, z siedzib± w Ciechocinku przy ul. Kopernika 19
tel. 54 4161800, faks 54 2836423, e-mail ratusz@ciechocinek.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miejskiej Ciechocinek jest Pan Miros³aw Ciury³o tel. 54 4161800, e-mail iod@ciechocinek.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: OZE - domowe mikroinstalacje w Gminie Miejskiej Ciechocinek - II etap prowadzonym w trybie podstawowym;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z monta¿em mikroinstalacji fotowoltaicznych na potrzeby prywatnych gospodarstw domowych i dla budynków u¿yteczno¶ci publicznej dla projektu pn.: „OZE - domowe mikroinstalacje w Gminie Miejskiej Ciechocinek - II etap”
2. Zakres prac obejmuje min:
a) przejêcie przez Wykonawcê od Zamawiaj±cego i u¿ytkowników (w³a¶cicieli nieruchomo¶ci) miejsc wykonywania prac i przygotowanie ich pod monta¿ mikroinstalacji fotowoltaicznych,
b) ustalenie przebiegu trasy przewodów od miejsca monta¿u mikroinstalacji do wpiêcia w istniej±ce instalacje,
c) dostawê i monta¿ (instalacjê) kompletnych mikroinstalacji fotowoltaicznych, tj. na budynkach mieszkalnych (17 szt.) oraz na budynku u¿yteczno¶ci publicznej (1 szt) zgodnie z projektami wykonawczymi po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym,
d) wykonanie po³±czenia z sieci± elektroenergetyczn± obiektu,
e) wykonanie przej¶æ w przegrodach wewnêtrznych i zewnêtrznych budynków,
f) wykonanie i zasypywanie ewentualnych wykopów pod przewody,
g) zabezpieczenie miejsc przebiæ i przej¶æ rur, przewodów elektrycznych,
h) wykonanie izolacji oraz prac zabezpieczaj±cych,
i) zaprogramowanie i wykonanie uk³adu automatyki i sterowania,
j) zawiadomienie Stra¿y Po¿arnej o zamiarze przyst±pienia do u¿ytkowania wykonanej instalacji fotowoltaicznej, w zakresie wynikaj±cym z przepisów i nowelizacji ustawy OZE do urz±dzeñ fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej elektrycznej wiêkszej ni¿ 6,5 kW.
k) monta¿ licznika wytworzonej energii elektrycznej (mo¿e byæ wbudowany w inwerter) umo¿liwiaj±cy gromadzenie i lokaln± prezentacjê danych,
l) wykonanie pozosta³ych niezbêdnych prac zwi±zanych z uk³adaniem przewodów, urz±dzeñ, armatury reguluj±cej, odcinaj±cej, steruj±cej instalacji elektrycznej niezbêdnej do obs³ugi wykonanej instalacji,
m) przeprowadzenie wymaganych prób i badañ, dokonanie próbnego rozruchu przed odbiorem prac, dokonanie regulacji i rozruchu poszczególnych instalacji,
n) uzyskanie i przygotowanie niezbêdnych dokumentów (protoko³ów prób i badañ, kart gwarancyjnych, ksi±¿ek serwisowych, instrukcji obs³ugi i u¿ytkowania w jêzyku polskim) zwi±zanych z przekazaniem do u¿ytkowania zamontowanych (zainstalowanych) mikroinstalacji na poszczególnych nieruchomo¶ciach oraz "flash test zamontowanych modu³ów fotowoltaicznych",
o) wykonanie odpowiednich zabezpieczeñ przeciwprzepiêciowych i instalacji odgromowej, je¶li jest wymagana lub przystosowanie istniej±cej instalacji odgromowej do mikroinstalacji,
p) pod³±czenie inwertera do sieci Internet w sytuacji, gdy nieruchomo¶æ posiada dostêp do tej sieci. Je¿eli w urz±dzeniach (np. router, switch) zainstalowanych w nieruchomo¶ci brakuje miejsca do pod³±czenia kolejnych urz±dzeñ (np. inwerter) lub urz±dzenie (np. router, switch) nie jest zgodne ze standardem inwertera, Wykonawca wymieni je na zgodne, zachowuj±c przy tym istniej±c± strukturê sieci komputerowej w budynku.
Pod³±czenie inwertera do sieci internet musi umo¿liwiæ czytelne przegl±danie i analizê bie¿±cych oraz archiwalnych danych o uzyskiwanych osi±gach elektrycznych (ilo¶ci wytworzonej energii elektrycznej) poprzez stronê. Wykonawca zapewni dostêp do strony internetowej w³a¶cicielowi nieruchomo¶ci oraz przedstawicielowi Zamawiaj±cego;
r) okresowy przegl±d gwarancyjny i na ¿±danie.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w dokumentacji projektowej, SST.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje s³oneczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale X SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy pzp oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 200.000,00 z³. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej zamawiaj±cy ¿±da przedstawienia dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej dziesiêciu zamówieñ polegaj±cych na dostawie i monta¿u instalacji fotowoltaicznych w budynkach mieszkalnych lub/i obiektach u¿yteczno¶ci publicznej o mocy minimum 3 kWp ka¿da. Przez instalacjê fotowoltaiczn± nale¿y rozumieæ zespó³ urz±dzeñ i elementów (min. panele s³oneczne, falowniki czyli inwertery fotowoltaiczne, zabezpieczenie AC/DC, stela¿e), które maj± za zadanie przetworzyæ energiê promieniowania s³onecznego na energiê elektryczn±.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, potwierdzaj±cy spe³nianie warunku opisanego przez zamawiaj±cego w Rozdz. IX. pkt 2. ppkt 3) SWZ,
2)Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem ter¬minu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz któ¬rych dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te do¬stawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referen¬cje b±d¼ inne dokumenty wysta¬wione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wyko¬nawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy, zgod¬nie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SIWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

/ karty katalogowe/techniczne oferowanych modu³ów fotowoltaicznych i inwertera obejmuj±ce informacje potwierdzaj±ce spe³nienie przez te urz±dzenia parametrów zawartych w dokumentacji technicznej. Dokument ten nale¿y przedstawiæ jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

/ zamawiaj±cy informuje, ¿e w sytuacji w której Wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿enie przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, jednokrotnie wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

8000,00

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty
w zakresie wynikaj±cym z art. 455 ustawy oraz w nastêpuj±cych przypadkach:
1) Zmiana terminu wykonania zamówienia :
a) gdy podczas wykonywania zamówienia pojawi³y siê okoliczno¶ci, których
w trakcie sporz±dzania dokumentacji projektowej nie mo¿na by³o przewidzieæ
i jednocze¶nie powoduj± one, ¿e wykonanie robót budowlanych zgodnie z za³±czon± do SWZ dokumentacja projektow± stanowi³oby wadê w prawid³owym funkcjonowaniu obiektu
b) na skutek okoliczno¶ci dzia³ania z tzw. si³y wy¿szej tj zdarzenie niemo¿liwe lub prawie niemo¿liwe do przewidzenia
c) gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania Umowy,
d) zaistnienia okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem i utrzymywaniem siê stanu zagro¿enia epidemicznego lub stanu epidemii
e) wyst±pienia konieczno¶ci zmian w dokumentacji lub wykonania dokumentacji zamiennej oraz w przypadku wykonania robót zamiennych

2. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron, wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-02 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na Miniportalu Urzêdu Zamówieñ Publicznych oraz w systemie ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal). Elektroniczna Skrzynka Podawcza Zamawiaj±cego znajduje siê pod adresem: /5bpfvr9721/SkrytkaESP.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-02 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.