eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie termomodernizacji budynku Podkarpackiego Centrum Medycznego w Rzeszowie SPZOZ wraz z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii



Ogłoszenie z dnia 2021-08-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie termomodernizacji budynku Podkarpackiego Centrum Medycznego w Rzeszowie SPZOZ wraz z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Medyczne w Rzeszowie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010647679

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Dworcowy 2

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-201

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pcm-cuw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcmrzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie termomodernizacji budynku Podkarpackiego Centrum Medycznego w Rzeszowie SPZOZ wraz z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20150a06-c83a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150549

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005197/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie termomodernizacji budynku PCM w Rzeszowie SPZOZ wraz z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Rzeszowie poprzez termomodernizację i zastosowanie Odnawialnych Źródeł Energii” nr RPPK.0302.00-18-0032/18-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr III „Czysta energia” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 -2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 00080365/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/TP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 957309,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie termomodernizacji budynku Podkarpackiego Centrum Medycznego w RzeszowieSPZOZ wraz z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa - załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający informuje, że przedmiary robót, udostępnione w załączniku nr 1 stanowią tylko materiał pomocniczy do sporządzenia przez Wykonawcę oferty, a podstawą do obliczenia ceny
ryczałtowej oferty jest SWZ z załącznikami.
2. Zakres robót - streszczenie:
1. Roboty wyburzeniowe i demontażowe:
 Z elewacji usunąć elementy drobnowymiarowe. Zdemontować karty okienne,
 zdemontować jednostki zewnętrzne klimatyzatorów wraz z zabezpieczeniem czynnika
chłodniczego, oświetlenie zewnętrzne budynku
 Wykuć - poszerzyć otwory w przegrodach ścian zew. na bramę wjazdową, drzwi
i okna przeznaczone do wymiany, wraz z istniejącymi węglarkami.
 Zdemontować rynny, rury spustowe, daszki oraz inne obróbki blacharskie, wyrzutnie starej
wentylacji mechanicznej wraz z zamurowaniem otworów,
 Skuć istniejący tynk jeśli konieczne.
2. Roboty ziemne, docieplenie ścian piwnic i fundamentowych, drenaż opaskowy:
􀀀 Ściany fundamentowe należy odkopać na głębokość do 1,5m (do osiągnięcia poziomu
posadowienia ław fundamentowych) i szerokości 0,8-1,5m. Podłoże oczyścić z resztek gruntu
oraz naprawić uszkodzenia. Luźne lub słabo przylegające fragmenty należy skuć, a ubytki
uzupełnić.
􀀀 Następnie wykonać izolację przeciwwilgociową z dwóch warstw masy asfaltowo-kauczukowej.
􀀀 Ułożyć styropian XPS grubości 5cm o λ min. 0,034 W/(m*K) oraz folię kubełkową do poziomu
terenu.
􀀀 Ułożyć rurę drenarską , średnicy 100mm, na podsypce żwirowej warstwa grubości 30 cm - od
str. zach. wraz ze spadkiem i podłączeniem do studzienki burzowej
3. Iniekcja krystaliczna ścian piwnic :
􀀀 Na ścianach fundamentowych od wewnątrz (Bud. A cześć zachodnia) wykonać kompleksową
przeponę iniekcyjną. Przepona iniekcyjna zgodnie z projektem wykonawczym, grubość ścian do
60cm, otwory wykonywać wiertłem fi 20mm pod kątem, otwory w rozmieszczeniu, co 20 cm
4. Docieplenie ścian zewnętrznych budynku:
􀀀 Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem EPS grubości 15cm, o λ min. 0,033
W/(m*K) wraz z wykończeniem tynkiem elewacyjnym - silikonowym.
5. Docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją.
− Przy pomocy granulatu z wełny mineralnej, o współczynniku przenikania ciepła λ = 0,04W/mK
lub niższym i grubości przynajmniej 15cm
6. Częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - wg. specyfikacji projektowej:
− Montaż bramy garażowej – typu segmentowego, ocieplanej z częściowym przeszkleniem
− Wykonanie zadaszenia nad drzwiami wejściowymi z poliwęglanu transparentnego na
konstrukcji aluminiowej.
7. Wykonanie obróbek blacharskich – w koniecznym zakresie:
− Pasów nadrynnowych, podrynnowych, attyk oraz parapetów okiennych.
− Rynien i rur spustowych.
8. Remont schodów i spoczników schodów: wejściowych- od parkingu oraz od str. wsch. - wg.
specyfikacji projektowej.
9. Przebudowa wewnętrznego węzła cieplnego:
􀀀 Przebudowę węzła cieplnego na węzeł dwufunkcyjny – przygotowanie wody na cele
centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej. Projektuje się przebudowę instalacji ciepłej
wody użytkowej miejscowej na instalacje c.w.u. zasilaną centralnie z węzła cieplnego.
Wyposażenie węzła c.o.
i c.c.u. w układ elektronicznej regulacji - wg. dokumentacji projektowej.
10. Montaż instalacji kolektorów słonecznych wraz z podkonstrukcją:
− Moc 11,2 kW - 8szt. paneli solarnych zlokalizowanych na dachu budynku na konstrukcji
wsporczej. Zbiornik buforowy układu solarnego - 1000l Układ solarny będzie wspomagał
instalację ciepłej wody w budynku. Ponadto układ centralnej ciepłej wody użytkowej (c.w.u.)
przyjęto ze stabilizatorem c.w.u, o pojemności 301 l11. Montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z podkonstrukcją oraz instalacja odgromowa:
􀀀 Instalacja fotowoltaiczna składająca się z dwóch układów fotowoltaicznych zaprojektowanych
na dachu budynku (na podkonstrukcji), o łącznej mocy szczytowej 10,2 kWp wraz z systemem
wizualizacji uzysku energetycznego z instalacji online przez stronę internetową.
􀀀 Przeprowadzić modernizację instalacji odgromowej wg. dokumentacji projektowej – przewody
odprowadzające wykonać drutem FeZN 8mm i schować pod ociepleniem, zabudować złącza
kontrolne w puszkach PCV pod tynkowych wraz z deklami rewizyjnymi.
􀀀 Pod konstrukcję wsporczą oraz dociążającą zastosować przekładki z papy termozgrzewalnej.
12. Roboty porządkowe:
− Stałe utrzymywanie porządku w budynku podczas robót montażowych - budynek stale
eksploatowany.
− Przygotowanie i ponowne zamontowanie uprzednio zdemontowanych elementów
przeznaczonych do odzysku w tym jednostek zewnętrznych klimatyzatorów wraz ze sprawdzeniem ich poprawnego działania po zakończeniu robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45410000-4 - Tynkowanie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Bezpośrednią przesłanką unieważnienia przedmiotowego postępowania jest naruszenie przez Zamawiającego art. 99 ust.1 Pzp zgodnie, z którym przedmiot zamówienia opisuje się w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty.
Odnosząc się do stanu faktycznego będącego podstawą unieważnienia postępowania wskazać należy, że wada sprowadza się do rozbieżności w dokumentacji postępowania dot. zakresu wykonania robót ziemnych.
Zamawiający w dokumentach Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) niejednoznacznie określił przedmiot zamówienia dot. zakresu wykonania robót ziemnych, docieplenia ścian piwnic i fundamentowych, drenażu opaskowego. Zgodnie z SWZ rozdz. IV pkt 2. Ściany fundamentowe należy odkopać na głębokość do 1,5m (do osiągnięcia poziomu posadowienia ław fundamentowych) i szerokości 0,8-1,5m. Podłoże oczyścić z resztek gruntu oraz naprawić uszkodzenia. Luźne lub słabo przylegające fragmenty należy skuć, a ubytki uzupełnić.
Natomiast w dokumentacji projektowej (opis techniczny projekt budowlany) pkt4.1.2 Fundamenty i cokół budynku podano:
Ściany fundamentowe należy odkopać na głębokość ok. 0,5m i na szerokości min. 0,5m.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1198062,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1524787,18 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.