eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdañski › Modernizacja dróg gruntowych - wzmocnienie p³ytami Yomb - ul. Graniczna i ¯urawia

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-03-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gruntowych – wzmocnienie p³ytami Yomb – ul. Graniczna i ¯urawia

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIEJSKA STAROGARD GDAÑSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675652

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdañska 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Starogard Gdañski

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.starogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.starogard.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gruntowych – wzmocnienie p³ytami Yomb – ul. Graniczna i ¯urawia

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1c86078d-c947-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00149933

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00005779/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.12 Modernizacja dróg gruntowych – wzmocnienie p³ytami YOMB

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.platformazakupowa.pl/starogard_gdanski

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/starogard_gdanski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2.
Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê
ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij
wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do
zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany
specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie
w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest
konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci
bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ
mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania
sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje; 10 0.;
d) w³±czona obs³uga JavaScript;
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie
UTF8;
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego
Urzêdu Miar.
6. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy;
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
7. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj±
korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z
tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ
do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie
bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek
narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce
„Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem pañstwa danych osobowych
przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêdzie Gmina Miejska Starogard Gdañski, ul. Gdañska 6, 83-200 Starogard Gdañski.
2. Wyznaczyli¶my inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z któr± mog± siê Pañstwo kontaktowaæ
we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw
zwi±zanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mog± siê Pañstwo
kontaktowaæ:
a) telefonicznie: 58 530 6059,
b) elektronicznie: iod@um.starogard.pl.
3. Pañstwa dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego. Podstaw± prawn± ich przetwarzania jest Pañstwa zgoda wyra¿ona poprzez akt
uczestnictwa w postêpowaniu oraz nastêpuj±ce przepisy prawa:
a) ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych;
b) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
4. Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
przetwarzane bêd± przez okres 5 lat.
5. Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady
postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostêpu do Pañstwa
danych, o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to
uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.
Prawo zamówieñ publicznych. Ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych
z postêpowaniem o za mówienie publiczne mog± byæ podmioty z którymi Administrator danych zawar³ umowy lub porozumienie na
korzystanie z udostêpnianych przez nie systemów informatycznych
w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom
ograniczony jest jednak wy³±cznie do mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze
¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowi±zuje klauzula
zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych
osobowych.
6. W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pañstwa dane mog±
byæ przekazywane do pañstw z poza EOG z zastrze¿eniem, o którym mowa w ustêpie 5.
7. W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego przys³uguj± Pañstwu nastêpuj±ce uprawnienia:
a) prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu
wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy
publicznej;
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ
mo¿liwo¶æ skorzystania z tego praw,
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest
obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u. Wynika to st±d, ¿e
w zale¿no¶ci od przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ich podania na podstawie
przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego przys³uguj± Pañstwu nastêpuj±ce uprawnienia:
a) prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku
wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej;
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego praw,
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ
warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u. Wynika to st±d, ¿e w zale¿no¶ci od przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e
¿±daæ ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.5.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane oznaczone tytu³em:
„Modernizacja dróg gruntowych – wzmocnienie p³ytami Yomb – ul. Graniczna”.
2. W/w roboty obejmuj± wzmocnienie nawierzchni p³ytami Yomb wraz z wjazdami do posesji:
a) czê¶æ I – ul. Graniczna.
Za³±czone do dokumentacji przedmiary maj± jedynie charakter pomocniczy. Nale¿y dokonaæ wyceny ofert w oparciu o opis przedmiotu zamówienia oraz dokumentacjê techniczn±.
3. Zakres prac obejmuje:
czê¶æ I:
a) liniowe roboty pomiarowe w terenie równinnym – wytyczenie przebiegu drogi;
b) wykonanie koryta pod nawierzchniê z p³yt grubo¶ci 30 cm wraz z wywozem gruntu z korytowania;
c) podsypka grubo¶ci 15 cm zagêszczana mechanicznie;
d) dowóz materia³ów do miejsca wbudowania;
e) wykonanie jezdni z p³yt YOMB grubo¶ci 12,5 cm wraz z wjazdami do posesji;
f) regulacja pionowa w³azów studni, wpustów oraz zaworów do rzêdnych nawierzchni;
g) pielêgnacja nawierzchni (zasypka otworów wraz z zagêszczeniem);
h) wykonanie uzupe³nieñ nawierzchni wokó³ studni z mieszanki bitumicznej na zimno;
i) uzupe³nienie poboczy gruntem po obu stronach jezdni na szer. 0,75 wraz z wyplantowaniem i obrobieniem na czysto;
j) wykonanie studzienki ¶ciekowej z wpustem ulicznym i jej w³±czenie do istniej±cej studni kd.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rêkojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane oznaczone tytu³em:
„Modernizacja dróg gruntowych – wzmocnienie p³ytami Yomb – ul. ¯urawia”.
2. W/w roboty obejmuj± wzmocnienie nawierzchni p³ytami Yomb wraz z wjazdami do posesji:
b) czê¶æ II – ul. ¯urawia.
Za³±czone do dokumentacji przedmiary maj± jedynie charakter pomocniczy. Nale¿y dokonaæ wyceny ofert w oparciu o opis przedmiotu zamówienia oraz dokumentacjê techniczn±.
3. Zakres prac obejmuje:
czê¶æ II:
a) liniowe roboty pomiarowe w terenie równinnym – wytyczenie przebiegu drogi;
b) wykonanie koryta pod nawierzchniê z p³yt grubo¶ci 30 cm wraz z wywozem gruntu z korytowania;
c) podsypka grubo¶ci 15 cm zagêszczana mechanicznie;
d) dowóz materia³ów do miejsca wbudowania;
e) wykonanie jezdni z p³yt YOMB grubo¶ci 12,5 cm wraz z wjazdami do posesji;
f) regulacja pionowa w³azów studni, wpustów oraz zaworów do rzêdnych nawierzchni;
g) pielêgnacja nawierzchni (zasypka otworów wraz z zagêszczeniem);
h) wykonanie uzupe³nieñ nawierzchni wokó³ studni z mieszanki bitumicznej na zimno;
i) uzupe³nienie poboczy gruntem po obu stronach jezdni na szer. 0,75 wraz z wyplantowaniem i obrobieniem na czysto.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rêkojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegaj± wykluczeniu;
b) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone.
2. Na podstawie art. 112 Ustawy, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
czê¶æ I i II:
a) wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie dwie roboty drogowe polegaj±ce na budowie/przebudowie/remoncie drogi/placu o nawierzchni z p³yt typu Yomb o warto¶ci minimum 200.000,00 z³ brutto ka¿da z robót.
W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek musi spe³niæ minimum jeden z wykonawców. Je¿eli wymagane warto¶ci robót w ramach w/w do¶wiadczenia wyra¿one bêd± w innej walucie ni¿ PLN, Wykonawca dokona ich przeliczenia na PLN wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzieñ, w którym opublikowano og³oszenie w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Ten sam kurs Zamawiaj±cy przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych podanych w ofercie.
b) dysponowa³ osob±, która bêdzie kierowa³a robotami w bran¿y drogowej posiadaj±c± uprawnienia w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach okre¶lonych ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65).
3. Powy¿sze warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz± ka¿dej czê¶ci postêpowania. W przypadku sk³adania oferty na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ warto¶ci oraz liczba robót nie podlegaj± sumowania tzn. nawet w przypadku z³o¿enia oferty na wszystkie czê¶ci postêpowania wystarczy wykazaæ dwie roboty drogowe o warto¶ci robót 200.000,00 z³ brutto, ka¿da z robót, w zakresie opisanym powy¿ej.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wykazania tych samych robót oraz osób w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zarówno w zakresie czê¶ci I i II postêpowania.
5. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 108 ust. 1 Ustawy oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i
miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem
dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o
których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w
stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci
odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia
niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie
czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim
przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do
reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia
umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie
prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub
zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp,
zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci
gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia
s± wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub
do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie
zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty
budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie
zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te
potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w
zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów
udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1
Ustawy, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w
zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci
oferty Wykonawcy w nastêpuj±cym zakresie:
1) odst±pienia na wniosek Zamawiaj±cego od realizacji czê¶ci robót i zwi±zanego z tym
obni¿enia wynagrodzenia za roboty budowlane, 2) zwiêkszenia na wniosek Zamawiaj±cego zakresu robót i zwi±zanego z
tym zwiêkszenia
wynagrodzenia za roboty budowlane,
3) zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
4) zmiany terminu realizacji robót budowlanych w przypadku wyst±pienia niezawinionych i
niemo¿liwych do unikniêcie przez Wykonawcê opó¼nieñ wynikaj±cych z:
a) zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego,
b) opó¼nienia Zamawiaj±cego w przekazaniu placu budowy,
c) opó¼nieñ Zamawiaj±cego w zakresie dokonywania odbiorów lub prób koñcowych,
d) przeszkód uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca,
e) zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbêdny do dostosowania siê wykonawcy do
takiej zmiany,
f) wykonywania zamówieñ dodatkowych, których realizacja ma wp³yw na termin wykonania
zamówienia podstawowego - o czas ich realizacji,
g) niesprzyjaj±cych warunków pogodowych (np. niskich temperatur poni¿ej norm dla wykonywania
tych robót),
h) wyst±pienia innych warunków geologicznych, geotechnicznych, hydrologicznych ni¿ te
wskazane przez Zamawiaj±cego w dokumentacji projektowej, powoduj±cych konieczno¶æ
zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy,
i) wyst±pienia na terenie budowy niewybuchów, niewypa³ów lub znalezisk archeologicz- nych,
które uniemo¿liwiaj± lub utrudniaj± wykonanie robót na warunkach przewidzianych w Umowie,
j) w trakcie realizacji zamówienia wyst±pi± nieprzewidziane w dokumentacji postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego okoliczno¶ci powoduj±ce konieczno¶æ zmiany opisu
przedmiotu zamówienia, w tym w szczególno¶ci, je¿eli informacje wynikaj±ce z opisu przedmiotu
zamówienia oka¿± siê nieprawid³owe, co spowoduje konieczno¶æ zmiany opisu przedmiotu
zamówienia w zakresie cech, funkcjonalno¶ci lub innych wymagañ Zamawiaj±cego
odnosz±cych siê do projektowanego obiektu, a tak¿e zmian rozwi±zañ technicznych,
technologicznych lub materia³owych,
k) w trakcie realizacji zamówienia konieczna oka¿e siê zmiana opisu przedmiotu zamówienia,
której wprowadzenie jest wynikiem: rozwoju technicznego, technologicznego lub w zakresie
materia³ów budowlanych, a wprowadzenie zmiany spowoduje, ¿e zaprojektowane rozwi±zanie
bêdzie przewidywaæ najbardziej aktualne lub odpowiednie rozwi±zania techniczne,
technologiczne lub w zakresie stosowanych materia³ów budowlanych, zmian wymagañ
Zamawiaj±cego co do przedmiotu zamówienia, które nie by³y przewidziane w pierwotnym opisie
przedmiotu zamówienia, a ich wprowadzenie jest zasadne ze wzglêdów funkcjonalnych
projektowanego obiektu, zmian obowi±zuj±cych przepisów prawa, które wesz³y w ¿ycie po
terminie sk³adania ofert, powoduj±cych konieczno¶æ zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, w
tym w szczególno¶ci zmiany obowi±zków Wykonawcy lub rozwi±zañ wynikaj±cych z opisu
przedmiotu zamówienia, zaprzestania korzystania z rozwi±zañ, materia³ów lub technologii
przewidzianej w opisie przedmiotu zamówienia lub Umowie i zast±pienie dotychczasowych postanowieñ
w tym zakresie aktualnie stosowanymi rozwi±zaniami, materia³ami lub technologiami.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-12 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platformazakupowa.pl/starogard_gdanski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-12 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-11

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

2. Postêpowanie prowadzone jest w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci± przeprowadzenia
negocjacji tre¶ci ofert w celu ich ulepszenia, o którym mowa w art. 275 pkt 2 Ustawy.
3. Do negocjacji zostan± zaproszeni wykonawcy, których oferty nie podlegaj± odrzuceniu.
4. Zamawiaj±cy ograniczy liczbê wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert do 3 z
zastrze¿eniem ust. 5. W przypadku mniejszej liczby ofert Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji
wszystkich wykonawców.
5. W celu ograniczenia liczby wykonawców zamawiaj±cy przyjmie kryterium najni¿szej ceny.
Zaproszenie zostanie skierowane do wykonawców, którzy w rankingu opracowanym na
podstawie powy¿szego kryterium zajm± miejsca od 1 do 3. Je¶li na pozycji 3 zostanie
sklasyfikowanych dwóch lub wiêcej wykonawców, zamawiaj±cy równie¿ tych wykonawców
zaprosi do negocjacji.
6. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z mo¿liwo¶ci negocjowania tre¶ci ofert,
negocjacje dotyczyæ bêd± wy³±cznie tych elementów tre¶ci ofert, które podlegaj± ocenie w
ramach kryteriów oceny ofert. Negocjacje mog± dotyczyæ wszystkich kryteriów oceny ofert.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.