eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPrzebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-us³ugowym wielorodzinnym przy ul. S³owackiego 13/1 w Szczecinie na potrzeby utworzenia Regionalnego Centrum Kryzysowego



Og³oszenie z dnia 2025-03-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-us³ugowym wielorodzinnym przy ul. S³owackiego 13/1 w Szczecinie na potrzeby utworzenia Regionalnego Centrum Kryzysowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Szczecin Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005433353

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Gen. Sikorskiego 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-323

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 914857528

1.5.8.) Numer faksu: 914857603

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@mopr.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.mopr.szczecin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Jednostka Organizacyjna Gminy Miasto Szczecin

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-us³ugowym wielorodzinnym przy ul. S³owackiego 13/1 w Szczecinie na potrzeby utworzenia Regionalnego Centrum Kryzysowego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-95ebba33-8f1f-477f-af44-72ef3d1bdacb

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00149678

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00037473/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-us³ugowym wielorodzinnym przy ul. S³owackiego 13/1 w Szczecinie na potrzeby utworzenia Regionalnego Centrum Kryzysowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalne Centrum Kryzysowe

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95ebba33-8f1f-477f-af44-72ef3d1bdacb

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia, wnioski (w tym wyja¶nienia tre¶ci SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane s± wy³±cznie przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2) Korespondencja przekazana zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie, poczt± elektroniczn±, faksem) nie bêdzie brana pod uwagê. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres zam.publiczne@mopr.szczecin.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacja zamieszczona w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4) Sposób sporz±dzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. Rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych).
5) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej w formatach okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (zw. Rozporz±dzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci) z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
6) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty inne, ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik) lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
7) Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacjê stanowi±c± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
8) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ i zadawanie pytañ. „Formularze do komunikacji” umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
Szczegó³owy opis znajduje siê w Rozdziale II SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 „RODO”, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem i podmiotem przetwarzaj±cym wszelkie dane osobowe osób fizycznych zwi±zanych z niniejszym postêpowaniem jest – Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie,
2) Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Miejskim O¶rodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie tel. 91 48 57 542, iod@mopr.szczecin.pl,
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym,
4) dane osobowe bêd± równie¿ przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, gdy jest to potrzebne do wykonania umowy lub do podjêcia dzia³añ niezbêdnych przed jej zawarciem,
5) odbiorcami ww. danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 73 ustawy oraz umowy dofinansowania (je¿eli dotyczy),
6) ww. dane osobowe bêd± przechowywane, odpowiednio:
• przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego - je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata,
• przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego nr 1303/2013 z dnia 17.12.2013 r. - w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE,
• do czasu przeprowadzenia archiwizacji dokumentacji – w zakresie okre¶lonym w przepisach o archiwizacji,
7) obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy,
8) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
9) osoba fizyczna, której dane dotycz± posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do ww. danych osobowych. W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ww. danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania. W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO,
10) osobie fizycznej, której dane osobowe dotycz± nie przys³uguje:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 341-6.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn. „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-us³ugowym wielorodzinnym przy
ul. S³owackiego 13/1 w Szczecinie na potrzeby utworzenia Regionalnego Centrum Kryzysowego”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Wykonanie wszystkich prac prowadz±cych do osi±gniêcia stanu zgodnego
z dokumentacj± projektow± w oparciu o pomocnicze: przedmiary robót, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, a tak¿e wszystkie prace, jakie z technicznego punktu widzenia s± konieczne do prawid³owego wykonania zadania pn. „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-us³ugowym wielorodzinnym przy ul. S³owackiego 13/1 w Szczecinie na potrzeby utworzenia Regionalnego Centrum Kryzysowego”

Zakres zamówienia obejmuje tak¿e ni¿ej wymienione prace:
1) prace przygotowawcze w miejscu objêtym przedmiotem zamówienia, prace rozbiórkowe, demonta¿owe, prace zabezpieczaj±ce i porz±dkowe,
2) prace zwi±zane z oznakowaniem miejsca prowadzenia prac remontowych oraz ich zabezpieczeniem przed dostêpem osób trzecich, wygrodzeniem stref niebezpiecznych – zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami,
3) wykonanie i ustawienie tablicy informacyjnej budowy oraz dokonywanie stosownych zmian w tre¶ci tablicy,
4) wykonanie prac zwi±zanych z zagospodarowaniem terenu budowy, utrzymaniem zaplecza terenu budowy (naprawy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, telefon, dozorowanie), oraz wszelkie prace porz±dkowe zwi±zane z zakoñczeniem przedmiotu zamówienia,
5) roboty zwi±zane z pracami towarzysz±cymi i pracami tymczasowymi niezbêdnymi do realizacji zamówienia,
6) prace zwi±zane z usuniêciem gruzu i odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu budowy, sk³adowanie na wysypisku, utylizacja itp.),
7) dostarczenie, monta¿, demonta¿ i wykorzystanie rusztowañ i wszelkiego rodzaju sprzêtu, narzêdzi i urz±dzeñ koniecznych do u¿ycia w celu wykonania przedmiotu umowy,
8) zajêcie pasa drogowego (jezdni, chodnika, pobocza, itd.), je¿eli zajdzie taka konieczno¶æ dla zrealizowania przedmiotu umowy. Wykonawca ponosi koszty zwi±zane z zajêciem pasa drogowego, miejsc parkingowych itd.
9) sporz±dzenie planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia dla ca³ego zakresu robót,
10) wykonanie wszelkich wymaganych przepisami badañ, sprawdzeñ, pomiarów oraz sporz±dzenia wymaganych przepisami protoko³ów, inwentaryzacji, itp. oraz przekazanie ich zamawiaj±cemu w jednym egzemplarzu. Protoko³y badañ i sprawdzeñ musz± byæ zakoñczone wynikiem pozytywnym,
11) sporz±dzenie i przekazanie zamawiaj±cemu jednego egzemplarza dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej z naniesionymi i podpisanymi przez kierownika budowy nieistotnymi zmianami w stosunku do zatwierdzonej dokumentacji projektowej (je¿eli takie wyst±pi± w trakcie budowy) potwierdzonymi podpisem przez opracowuj±cego projekt,
12) wszystkie inne prace/roboty podstawowe, pomocnicze i prace/roboty towarzysz±ce, konieczne do wykonania, w celu zrealizowania i oddania do u¿ytkowania przedmiotu zamówienia.

Elementy przedmiotu zamówienia opisano w ni¿ej wymienionych za³±cznikach do swz:
1) Za³±cznik nr 7 do swz – Kopia decyzji nr 106/25 z dnia 18.02.2025 roku zatwierdzaj±ca projekt architektoniczno-budowlany i udzielaj±ca pozwolenia na budowê dla Gminy Miasto Szczecin reprezentowanej przez Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie obejmuj±ce: przebudowê lokalu biurowego nr 1LU usytuowanego w budynku mieszkalno-us³ugowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego przy ul. S³owackiego 13 (dzia³ki nr 25, nr 7/15 z obrêbu 1010) w Szczecinie, wraz z budow± kana³u wentylacyjnego wyprowadzonego ponad dach po elewacji budynku.
2) Za³±cznik nr 8 do swz – Projekt budowlany w bran¿y architektoniczno-budowlanej pod nazw±: „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-us³ugowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.
3) Za³±cznik nr 9 do swz – Projekt techniczno-wykonawczy w bran¿y architektura pod nazw±: „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-us³ugowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.
4) Za³±cznik nr 10 do swz – Projekt techniczno-wykonawczy w bran¿y konstrukcyjnej pod nazw±: „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-us³ugowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.
5) Za³±cznik nr 11 do swz – Projekt techniczno-wykonawczy w bran¿y instalacji sanitarnych dla inwestycji: „Regionalne Centrum Kryzysowe”.
6) Za³±cznik nr 12 do swz – Projekt techniczno-wykonawczy w bran¿y instalacji elektrycznych pod nazw±: „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-us³ugowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.
7) Za³±cznik nr 13 do swz – Przedmiar robót - bran¿a budowlana, „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-us³ugowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.
8) Za³±cznik nr 14 do swz – Przedmiar robót - bran¿a budowlana - UZUPE£NIENIE, „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-us³ugowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.
9) Za³±cznik nr 15 do swz – Przedmiar robót - bran¿a sanitarna dla inwestycji „Regionalne Centrum Kryzysowe”.
10) Za³±cznik nr 16 do swz – Przedmiar robót - bran¿a elektryczna, „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-us³ugowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.
11) Za³±cznik nr 17 do swz – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – roboty ogólnobudowlane, „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-us³ugowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.
12) Za³±cznik nr 18 do swz – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – instalacje sanitarne, „Regionalne Centrum Kryzysowe”.
13) Za³±cznik nr 19 do swz – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – instalacje elektryczne, „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-us³ugowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.

Szczegó³owy opis znajduje siê w Rozdziale XVI SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262520-2 - Roboty murowe

45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45442100-8 - Roboty malarskie

45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielania zamówieñ podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, do 30 % warto¶ci zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysoko¶æ kary umownej za przekroczenie terminu wykonania przedmiotu umowy

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby/osób niepe³nosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnieniu osób niepe³nosprawnych

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który spe³nia poni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniaj±cej nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej za szkody w mieniu lub na osobie w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê nie ni¿sz± ni¿: 1 000 000,00 z³ (s³ownie: jeden milion z³otych zero groszy).
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mog± spe³niaæ ³±cznie.
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne i/lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
• wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie lub remoncie lokali o pow. min. 150m2, o warto¶ci minimum 800 000,00 z³ ka¿da.
Zamawiaj±cy uwzglêdni tylko zadania zakoñczone.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie.
• dysponuje lub bêdzie dysponowaæ minimum 1 (jedn±) osob± (skierowan± przez wykonawcê do realizacji zamówienia) pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy - posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, posiadaj±c± na dzieñ sk³adania ofert co najmniej 2-letnie do¶wiadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania ww. uprawnieñ), w tym pe³nienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego;
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia ww warunek wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe:
a) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik na 4 do SWZ). Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby mo¿e byæ zast±pione innym podmiotowym ¶rodkiem dowodowym potwierdzaj±cym, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego podmiotu.
Uwaga! ww. dokument nale¿y z³o¿yæ tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
b) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wskazuj±ce, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
Uwaga! ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia.

Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane przez zamawiaj±cego, które nale¿y z³o¿yæ na wezwanie, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy na potwierdzenie, ¿e wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale V pkt 1 SWZ:
1) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Przedmiotowe ¶rodki dowodowe: opis materia³ów, produktów i rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 6 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych materia³ów, produktów i rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci);
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci sk³adaj± wspólnie ww. dokumenty.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy, je¿eli wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, z zastrze¿eniem art. 107 ust. 3 ustawy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Dokumenty wymagane przez zamawiaj±cego, które nale¿y z³o¿yæ sk³adaj±c ofertê:
1) Formularz oferty, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu (odpowiednio wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
3) Pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2).
4) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców.
5) O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6) O¶wiadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;
Uwaga! Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci:
12 000,00 z³ (s³ownie: dwana¶cie tysiêcy z³otych i zero groszy).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) w pieni±dzu – przelewem na konto depozytowe zamawiaj±cego:
13 1020 4795 0000 9102 0278 1011;
b) gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (z zastrze¿eniem, ¿e porêczenie jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym) – wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej na Platformie e-Zamówienia.
3. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu zaleca siê, aby w tytule przelewu wyra¼nie oznaczyæ wykonawcê wnosz±cego wadium, szczególnie gdy wadium jest wnoszone przez pe³nomocnika/po¶rednika.
4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub porêczenia:
1) dokument gwarancji/porêczenia sporz±dzony w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski,
2) gwarancje/porêczenia podlegaæ musz± prawu polskiemu: wszystkie spory odno¶nie gwarancji/porêczeñ bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji s±dów polskich.
5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub porêczenia z tre¶ci tych dokumentów musi w szczególno¶ci jednoznacznie wynikaæ:
1) zobowi±zanie gwaranta (np. banku, zak³adu ubezpieczeñ) do zap³aty ca³ej kwoty wadium nieodwo³alnie i bezwarunkowo na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego (beneficjenta gwarancji – Gminy Miasto Szczecin Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie) zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e zaistnia³y okoliczno¶ci, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy bez potwierdzania tych okoliczno¶ci,
2) termin obowi±zywania gwarancji/porêczenia, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±.
6. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium. W zwi±zku z powy¿szym zaleca siê, aby w tre¶ci gwarancji/porêczenia wskazano adres poczty elektronicznej, na który nale¿y przes³aæ o¶wiadczenie o zwolnieniu wadium.
7. W ofercie nale¿y wpisaæ nr konta, na które zamawiaj±cy ma zwróciæ wadium wniesione w pieni±dzu.
8. Je¿eli wykonawca nie wska¿e nr rachunku, o którym mowa w pkt. 7, wadium zostanie zwrócone na rachunek, z którego wp³ynê³o.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.
2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
4. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 1 – 3 niniejszego rozdzia³u.
5. Przed podpisaniem umowy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, polegaj±cych na:
1) zmianie terminu zakoñczenia realizacji robót,
2) zmianie wynagrodzenia,
3) zmianie sposobu spe³nienia oraz zakresu ¶wiadczenia,
4) zmianie personelu wykonawcy.
6. Zmiana terminu zakoñczenia przedmiotu umowy mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach:
1) wyst±pi konieczno¶æ wykonania zamówienia dodatkowego, robót dodatkowych lub zamiennych, które bêd± mia³y istotny wp³yw na termin zakoñczenia przedmiotu niniejszej umowy;
2) wyst±pi okoliczno¶æ le¿±ca po stronie zamawiaj±cego, w szczególno¶ci wstrzymania robót przez zamawiaj±cego, konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, nast±pi odmowa wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn nie zawinionych przez wykonawcê,
3) w toku wykonywania przedmiotu umowy wyst±pi± przeszkody o obiektywnym charakterze, tj. klêski ¿ywio³owe, czy szczególne warunki atmosferyczne, uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologi± przewidzian± w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia i warunkach Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (pomimo do³o¿enia przez wykonawcê wszelkich starañ, aby roboty mog³y zostaæ zrealizowane).
Szczegó³owy opis znajduje siê w Rozdziale XIV SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-02 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e- Zamówienia za po¶rednictwem zak³adki oferty/wnioski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-02 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.