eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzewo › Modernizacja oraz budowa infrastruktury edukacyjnej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Węgorzewie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja oraz budowa infrastruktury edukacyjnej przy Zespole Szkół
Ogólnokształcących w Węgorzewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WĘGORZEWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511433210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 17 B

1.5.2.) Miejscowość: Węgorzewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-600

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 427 76 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatwegorzewski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatwegorzewski.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oraz budowa infrastruktury edukacyjnej przy Zespole Szkół
Ogólnokształcących w Węgorzewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99894e07-c95c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148601

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011179/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja oraz budowa infrastruktury edukacyjnej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Węgorzewie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiatwegorzewski.logintrade.net/zapytania_email,122448,ce7206100d5cf8e7bb691376c7d73526.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej poprzez Platformę przetargową pod adresem:
https://powiatwegorzewski.logintrade.net/zapytania_email,122448,ce7206100d5cf8e7bb691376c7d73526.html (zwanej dalej zamiennie Platformą przetargową lub Platformą). Korzystanie z Platformy przetargowej jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zalecenia Zamawiającego:
- odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis formatem PAdES, inne formaty dokumentów zaleca się podpisywać formatem XAdES;
- odnośnie podpisu osobistego: dla dokumentów w formacie .pdf lub .xml zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony), inne formaty dokumentów zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym, wielkość dokumentów nie może przekroczyć 5MB,
- odnośnie podpisu zaufanego: dostępny format podpisu .xml, wielkość dokumentów nie może przekroczyć 10MB.
2. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga założenia przez Wykonawcę konta na Platformie oraz zapoznania się z regulaminem, instrukcjami, dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem: https://powiatwegorzewski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Powiatu Węgorzewskiego ma dostęp/ możliwość do:
- złożenia oferty,
- zmiany/ wycofania oferty,
- zadawania pytań dotyczących treści SWZ,
- komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
4. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu Platformy przetargowej.
5. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem przedmiotowego postępowania.
6. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452).
7. Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf
8. Zgodnie z 67 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1/ Stały dostęp do sieci Internet, minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 500 KB/s, jednorazowe przesłanie plików o łącznej wielkości nie przekraczającej 150MB,
2/ Obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,
3/ Włączona obsługa JavaScript,
4/ Zainstalowany Acrobat Reader,
5/ Zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java – Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy,
6/ Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
- Internet Explorer 10 i nowsze, Edge,
- Google Chrome,
- Mozilla Firefox,
- Opera.
7/ Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
- Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych SA,
- Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej SA,
- Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data System SA,
- Kwalifikowane Centrum Certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies SA

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Węgorzewski;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: starostwo@powiatwegorzewski.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WŚBI.272.4.2023.MMi

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Modernizacji oraz budowa infrastruktury edukacyjnej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Węgorzewie”.
1.1 Zamówienie obejmuje wykonanie robót objętych dokumentacją projektową, stanowiąca załącznik nr 3 do niniejszej umowy, do których należą miedzy innymi:
a) Budowa boiska sportowego (z modułem lodowiska bez urządzeń chłodniczych) wraz z odwodnieniem, 14x30m: bandy 1,2m, chodnik gumowy SBR gr. 6mm,) o nawierzchni sztucznej (systemowej), o wymiarach 24x61,65m, ogrodzone dedykowanym, panelowym ogrodzeniem (wysokości 4m, z bramkami i bramą). Rozstaw słupków od min. 2m do mak. 5m. Ogrodzenie musi spełniać wymogi bezpieczeństwa. Przestrzeń boiska zostanie podzielona na sektory w obrębie których zostaną wyznaczone liniami boiska do gry: w piłkę ręczną (20,0x40,0m), dwa do koszykówki (15,0x24,0m), kort tenisowy (~17,1x34,8m), siatkówki (15,0x24,0), bieżnia lekkoatletyczna, trzy do badmintona (6,0x13,40m). Boiska przewidują zachowanie strefy wybiegu wokół linii bocznych i możliwość szybkiego montażu słupków (dla poszczególnych pól - dyscyplin) w gotowych tulejach z pokrywkami zdejmowanymi. A także w okresie zimowym, przy sprzyjającej pogodzie, możliwość zabudowy band i wydzielenie przestrzeni do wylania lodowiska.
b) Budowa rozbiegu 40 x 1,22m z jednym torem zakończonym zeskocznią do skoku w dal. 2,75x8,0 z ograniczeniem obrzeżami 8x30x100cm. Część ogrodzenia boiska od strony zachodniej i wschodniej należy podwyższyć lub wyposażyć pole za bramką w piłkochwyt (wysokości min.6m) w tym jeden demontowalny.
c) Montaż elementów małej architektury, służące celom sportowo-rekreacyjnym i wypoczynkowym: ławki, stojaki na rowery, stół do tenisa (ping ponga), stolik z ławkami do gry w szachy, a także elementy zewnętrznej siłowni (7 sztuk, np.: wahadło, biegacz, twister; 2 szt. drążki do podciągania; wahadło, steper; ławka, prostownik pleców; wyciskanie siedząc, wyciąg górny, poręcze; w ramach uzupełnienia istniejących już na terenie, rodzaj po uzgodnieniu z inwestorem).
d) Wykonanie miejsca na ognisko zaplanowane w formie kolistego placu z kostki betonowej gr. 6cm z umieszczonymi po okręgu miejscami do siedzenia (betonowo-drewniane ławki). Miejsce forum zaplanowano w formie „amfiteatru" na bazie półkoli, z rzędami ławek na betonowych schodkowych podwalinach w projektowanym zagłębieniu terenu.
e) Budowa nowych oraz przebudowa istniejących szlaków komunikacyjnych pieszych i jezdnych o nawierzchni: żwirowej, z kostki betonowej (gr.6 i gr.8cm) i z betonowych płyt ażurowych gr. 8cm.
f) Budowa ogrodzenia murowanego z cegły klinkierowej na fundamencie żelbetowym. Pomiędzy słupkami ogrodzenia wypełnienie stalowe (malowane na czarno), bramy wjazdowe (przesuwne) i furtki stalowe. Słupki wymiarów 38x38cm z trzpieniem żelbetowym, wysokości około 175cm, murek oporowy szerokości 25cm wysokości 3 cegieł, zwieńczone pasem cegieł ułożonych na wozówce wys 12cm.
g) Budowa ogrodzenia panelowego z siatki 176cm z cokołem betonowym prefabrykowanym.
h) Budowa oświetlenia zewnętrznego boiska oraz terenu szkoły (w tym oświetlenia solarnego oraz zasilanego prądem sieciowym).
i) Remont budynku garażowego.
j) Remont tarasu i studzienek przy oknach piwnicznych w budynku schroniska.
k) Zagospodarowanie terenów zielonych, w tym dokonanie nowych nasadzeń i zasiewów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą – z najwyższą ilością punktów w ramach wszystkich kryteriów oceny ofert liczoną wg wzoru: Punktacja ogólna (P) = Pc + Pg, gdzie: Pc – suma punktów w kryterium Cena Oferty, Pg – suma punktów w kryterium Okres gwarancji jakości

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1.1 wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną brukarską polegającą na budowie lub przebudowie ciągów pieszych, jezdnych, parkingów lub utwardzonych placów o wartości nie mniejszej niż 250 000,00* zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 złotych) brutto.
- Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, świadczonych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót (wg załącznika nr 4) dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył. (doświadczenie w realizacji robót budowlanych ma posiadać ten podmiot, który wykona
roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane).
- jeżeli Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby zrealizował zadanie w formule zaprojektuj i wybuduj, Zamawiający uzna robotę budowlaną za spełniającą warunek, jeżeli robota ta będzie odpowiadała swoim zakresem i wartością wymogom określonym w pkt 1.1,
* W przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy) jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Wykonawca dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, określonego w Tabeli kursów NBP na dzień zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;
1.2 dysponuje lub będzie dysponować minimum po jednej osobie (skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia) na każde z wymienionych poniżej stanowisk (dopuszcza się łączenie uprawnień):
a) Kierownik budowy: posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej  posiadający na dzień składania ofert co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uprawnień);
b) Kierownik robót elektrycznych: posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2) zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
4). Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, o którym mowa w pkt 1), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w Ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w pkt 4, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - przykładowy wzór na załączniku nr 4 do SWZ (część A);
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – przykładowy wzór na załączniku nr 4 do SWZ (część B);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) W przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych: wykaz materiałów i urządzeń równoważnych określający ich nazwy (symbole, typy) oraz zawierający porównanie pomiędzy parametrami technicznymi i użytkowymi, jakościowymi i funkcjonalnymi materiałów i urządzeń opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz materiałów i urządzeń oferowanych przez Wykonawcę. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty – dowody potwierdzające, że oferowane materiały i urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiotowymi dowodami mogą być np. karty katalogowe oferowanych materiałów i urządzeń równoważnych.
2) W przypadku zaoferowania zastosowania rozwiązań równoważnych: opis rozwiązań równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) W przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych: wykaz materiałów i urządzeń równoważnych określający ich nazwy (symbole, typy) oraz zawierający porównanie pomiędzy parametrami technicznymi i użytkowymi, jakościowymi i funkcjonalnymi materiałów i urządzeń opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz materiałów i urządzeń oferowanych przez Wykonawcę. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty – dowody potwierdzające, że oferowane materiały i urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiotowymi dowodami mogą być np. karty katalogowe oferowanych materiałów i urządzeń równoważnych.
2) W przypadku zaoferowania zastosowania rozwiązań równoważnych: opis rozwiązań równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania lub pełnomocnictwo do podpisania Oferty, jeśli osoba bądź osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z Dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania (jeżeli dotyczy).
2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z Ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Przykładowy wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy).
3. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – pkt 4 Formularza Oferty (jeżeli dotyczy).
4. Pisemne uzasadnienie, potwierdzającego zasadność zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w sposób odmienny niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców.
2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Wszelką korespondencję w postępowaniu Zamawiający skieruje do pełnomocnika.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – pkt 4 Formularza Oferty.
5. Przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedłożyć Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającą co najmniej:
1/ zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2/ określenie zakresu działania stron umowy,
3/ czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-07 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Złożenie oferty odbywa się poprzez Platformę Przetargową, dostępną pod adresem: https://powiatwegorzewski.logintrade.net/zapytania_email,122448,ce7206100d5cf8e7bb691376c7d73526.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-07 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przedmiotowa inwestycja jest przewidziana do dofinansowania
z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych,
zgodnie ze wstępną Promesą NR Edycja2/2021/7601/PolskiLad

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.