eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › Modernizacja obiektów infrastruktury społecznej służących opiece nad dzieckiem w Powiecie Kluczborskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja obiektów infrastruktury społecznej służących opiece nad dzieckiem w Powiecie Kluczborskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kluczborski

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412504

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Katowicka 1

1.4.2.) Miejscowość: Kluczbork

1.4.3.) Kod pocztowy: 46-200

1.4.4.) Województwo: opolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.4.7.) Numer telefonu: 774185218

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiatkluczborski.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkluczborski.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147732

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-23

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00135349

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienie Zamawiający opisał za pomocą Programów Funkcjonalno-Użytkowych (PFU) stanowiących integralną część niniejszej SWZ. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie oraz wykonanie prac modernizacyjnych obiektów infrastruktury służących opiece nad dzieckiem w Powiecie Kluczborskim tj.
- w budynku Domu Dziecka w Bogacicy przy ul. Wiejskiej 2, 46-243 Bogacica;
- w budynku Domu Dziecka w Bąkowie przy ul. Szkolnej 2, 46-233 Bąków;
- w budynku Powiatowego Ośrodka Rehabilitacji w Kluczborku przy ul. Sienkiewicza 22 B, 46-200 Kluczbork.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami, uzgodnieniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami umowy oraz dokonać robót budowlanych i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wymagane dokumenty umożliwiające przystąpienie do użytkowania oraz uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowane (jeżeli jest wymagane).
2. Zakres działań modernizacyjnych ujęty został w Programach Funkcjonalno-Użytkowych i obejmował będzie w szczególności:
1) DLA BUDYNKU DOMU DZIECKA W BOGACICY m.in.
- kompleksowy remont sanitariatów, pokoi mieszkalnych dla dzieci, sal do wspólnego spędzania czasu, ciągów komunikacyjnych,
- wymianę instalacji elektrycznej, wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wykonanie instalacji hydrantowej,
- zagospodarowanie terenów zewnętrznych przy domu dziecka poprzez utworzenie przy nich strefy bezpiecznej zabawy i wypoczynku.
2) DLA BUDYNKU DOMU DZIECKA W BĄKOWIE m.in:
- kompleksowy remont sanitariatów, pokoi mieszkalnych dla dzieci, sal do wspólnego spędzania czasu, ciągów komunikacyjnych,
- wymianę instalacji elektrycznej, wodno - kanalizacyjnej, wykonanie instalacji p-poż. (hydrantowej)
- rozebranie narożnego tarasu wraz ze ścianami trzech pomieszczeń piwnicznych pod tarasem,
- roboty związane z zagospodarowaniem podwórka, montaż urządzeń na istniejącym placu zabaw.
3) DLA BUDYNKU POWIATOWEGO OŚRODKA REHABILITACJI (POR) m.in.
- zmianę konstrukcji dachu,
- wymianę pokrycia dachu wraz dociepleniem,
- prace budowlane w zakresie wymiany sufitów podwieszanych,
- modernizacje systemu wentylacji mechanicznej z rekuperacją,
- prace ogólnobudowlane w zakresie malowania pomieszczeń,
- wykonanie bezpiecznych dojść do budynku poprzez likwidację nawierzchni z płytek ceramicznych.
3. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony został w programach funkcjonalno-użytkowych – łącznie 3 programy opracowane dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji.
4. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji wynosi – 3 lata. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 3 lata, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ – okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
5. Stosownie do treści art. 102 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w programach funkcjonalno-użytkowych stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji.
6. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
7. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej wykonujących roboty budowlane wchodzące w zakres modernizacji obiektów infrastruktury społecznej (tj.: m.in. - roboty ogólnobudowlane, - roboty instalacji sanitarnych, - roboty instalacji elektrycznych).
8. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców.
9. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 7 i 8 wzoru umowy stanowiącego integralną część Specyfikacji tj. załącznik nr 7.
10. Wymagania określone w art. 68 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych tj.: Zasady elektromobilności określa § 18. Projektu umowy, w tym: W razie konieczności wykorzystania przy realizacji umowy pojazdów, Wykonawca:
1) zobowiązany jest do dostosowania się do wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018 roku. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1083 z późn. zm.);
10. Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy.
11. 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej przed terminem podpisania umowy wyznaczonym przez Zamawiającego, w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto.

Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienie Zamawiający opisał za pomocą Programów Funkcjonalno-Użytkowych (PFU) stanowiących integralną część niniejszej SWZ. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie oraz wykonanie prac modernizacyjnych obiektów infrastruktury służących opiece nad dzieckiem w Powiecie Kluczborskim tj.
- w budynku Domu Dziecka w Bogacicy przy ul. Wiejskiej 2, 46-243 Bogacica;
- w budynku Domu Dziecka w Bąkowie przy ul. Szkolnej 2, 46-233 Bąków;
- w budynku Powiatowego Ośrodka Rehabilitacji w Kluczborku przy ul. Sienkiewicza 22 B, 46-200 Kluczbork.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami, uzgodnieniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami umowy oraz dokonać robót budowlanych i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wymagane dokumenty umożliwiające przystąpienie do użytkowania oraz uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowane (jeżeli jest wymagane).
2. Zakres działań modernizacyjnych ujęty został w Programach Funkcjonalno-Użytkowych i obejmował będzie w szczególności:
1) DLA BUDYNKU DOMU DZIECKA W BOGACICY m.in.
- kompleksowy remont sanitariatów, pokoi mieszkalnych dla dzieci, sal do wspólnego spędzania czasu, ciągów komunikacyjnych,
- wymianę instalacji elektrycznej, wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wykonanie instalacji hydrantowej,
- zagospodarowanie terenów zewnętrznych przy domu dziecka poprzez utworzenie przy nich strefy bezpiecznej zabawy i wypoczynku.
2) DLA BUDYNKU DOMU DZIECKA W BĄKOWIE m.in:
- kompleksowy remont sanitariatów, pokoi mieszkalnych dla dzieci, sal do wspólnego spędzania czasu, ciągów komunikacyjnych,
- wymianę instalacji elektrycznej, wodno - kanalizacyjnej, wykonanie instalacji p-poż. (hydrantowej)
- rozebranie narożnego tarasu wraz ze ścianami trzech pomieszczeń piwnicznych pod tarasem,
- roboty związane z zagospodarowaniem podwórka, montaż urządzeń na istniejącym placu zabaw.
3) DLA BUDYNKU POWIATOWEGO OŚRODKA REHABILITACJI (POR) m.in.
- zmianę konstrukcji dachu,
- wymianę pokrycia dachu wraz dociepleniem,
- prace budowlane w zakresie wymiany sufitów podwieszanych,
- modernizacje systemu wentylacji mechanicznej z rekuperacją,
- prace ogólnobudowlane w zakresie malowania pomieszczeń,
- wykonanie bezpiecznych dojść do budynku poprzez likwidację nawierzchni z płytek ceramicznych.
3. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony został w programach funkcjonalno-użytkowych – łącznie 3 programy opracowane dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji.
4. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji wynosi – 3 lata. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 3 lata, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ – okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
5. Stosownie do treści art. 102 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w programach funkcjonalno-użytkowych stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji.
6. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
7. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej wykonujących roboty budowlane wchodzące w zakres modernizacji obiektów infrastruktury społecznej (tj.: m.in. - roboty ogólnobudowlane, - roboty instalacji sanitarnych, - roboty instalacji elektrycznych).
8. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców.
9. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 7 i 8 wzoru umowy stanowiącego integralną część Specyfikacji tj. załącznik nr 7.
10. Wymagania określone w art. 68 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych tj.: Zasady elektromobilności określa § 18. Projektu umowy, w tym: W razie konieczności wykorzystania przy realizacji umowy pojazdów, Wykonawca:
1) zobowiązany jest do dostosowania się do wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018 roku. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1083 z późn. zm.);
11. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy. Szczegółowe dane odnośnie wizji lokalnej zawarto w Rozdziale V SWZ pkt. 18. Zgodnie z treścią art. 226 ust.1 pkt. 18 ustawy Pzp Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej.
12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej przed terminem podpisania umonaczonym przez Zamawiającego, w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-04-03 10:00

Po zmianie:
2023-04-07 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-04-03 10:10

Po zmianie:
2023-04-07 10:10

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-05-02

Po zmianie:
2023-05-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.