Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00030109/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
- 2023/BZP 00064132/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostępna Szkoła–innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia – poprawa dostępności szkół na terenie Gminy Grudziądz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRUDZIĄDZ
1.3.) Oddział zamawiającego: stanowisko ds. zamówień publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118626
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. J. Wybickiego 38
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564511108
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@grudziadz.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.lo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec2e1408-9321-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostępna Szkoła–innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia – poprawa dostępności szkół na terenie Gminy Grudziądz.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec2e1408-9321-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146962
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025542/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Dostępna szkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia - remont
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Dostępna Szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2022 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030109
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Mokrem wg wytycznych programu "Dostępna Szkoła".Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące:
- wykonanie robót rozbiórkowo – wykuwających;
- wykonanie robót ziemnych ;
- wykonanie robót betonowych ;
- wykonanie robót murarskich ;
- wykonanie nadproży ;
- montaż stolarki drzwiowej ;
- wykonanie robót tynkarskich ;
- wykonanie robót posadzkowych;
- wykonanie robót wykończeniowych ;
- wykonanie instalacji elektrycznych;
- wykonanie instalacji wod. - kan. i sanitarnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – Dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 252800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Sztynwagu wg wytycznych programu "Dostępna Szkoła".Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące:
- wykonanie robót rozbiórkowo – wykuwających;
- wykonanie robót ziemnych ;
- wykonanie robót betonowych ;
- wykonanie robót murarskich ;
- wykonanie nadproży ;
- montaż stolarki drzwiowej ;
- wykonanie robót tynkarskich ;
- wykonanie robót posadzkowych;
- wykonanie robót wykończeniowych ;
- wykonanie instalacji elektrycznych;
- wykonanie instalacji wod. - kan. i sanitarnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – Dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 394880,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej im. Stanisława Broniewskiego "Orszy" w Wałdowie Szlacheckim wg wytycznych programu "Dostępna Szkoła".Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące:
- wykonanie robót rozbiórkowo – wykuwających;
- wykonanie robót murarskich ;
- wykonanie nadproży ;
- montaż stolarki drzwiowej ;
- wykonanie robót tynkarskich ;
- wykonanie robót posadzkowych;
- wykonanie robót wykończeniowych ;
- wykonanie instalacji elektrycznych;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – Dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 152320,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294499,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294499,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294499,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Krzysztof Siedlecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811111931
7.3.3) Ulica: Wł. Reymonta 6
7.3.4) Miejscowość: Kisielice
7.3.5) Kod pocztowy: 14-220
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294499,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 437453,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 437453,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 437453,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Krzysztof Siedlecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811111931
7.3.3) Ulica: ul. Reymonta 6
7.3.4) Miejscowość: Kisielice
7.3.5) Kod pocztowy: 14-220
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 437453,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258047,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258047,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258047,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Krzysztof Siedlecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811111931
7.3.3) Ulica: Reymonta 6
7.3.4) Miejscowość: Kisielice
7.3.5) Kod pocztowy: 14-220
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258047,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy Al. 3-go Maja 2-4 w Chełmnie - sprawa nr 49/2023
- Dostawy energii elektrycznej dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu.
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej - 47/2023
- Naprawa oraz przegląd systemu sterowania i automatyki w składzie paliw Gardeja - sprawa nr 48/2023
- BZP/92/23 Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii instalacji wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowej w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o.
- Budowa piaszczystego boiska wielofunkcyjnego na terenie SP20.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa budynków Pasieki Zarodowej w Maciejowie w celu zachowania dziedzictwa ks. Jana Dzierżona - etap III
- Rozbudowa i przebudowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Myszadłach wraz z Remontem Strażnicy
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń na parterze w Budynku nr 6 (H) na potrzeby Oddziału Ginekologii.
- Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Zagórze Śląskie, oddz. 330, 331 na terenie Nadleśnictwa Świdnica
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w miejscowości Kozłowo - z podziałem na 3 zadania - drugie postępowanie na cz. III
- Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej i sanitarnej wraz z remontem utwardzenia terenu przy ul. Zacisze w m. Skała-miasto.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.