eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Budowa zatoki autobusowej wraz z wykonaniem chodnika przy ulicy Warszawskiej w Grodzisku Mazowieckim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zatoki autobusowej wraz z wykonaniem chodnika przy ulicy Warszawskiej w Grodzisku Mazowieckim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zatoki autobusowej wraz z wykonaniem chodnika przy ulicy Warszawskiej w Grodzisku Mazowieckim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccf2d438-a380-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146502

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024401/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa zatoki autobusowej wraz z wykonaniem chodnika i ścieżki rowerowej przy ulicy Warszawskiej w Grodzisku Mazowieckim.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” Działania 4.3 „Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza” Poddziałania 4.3.1 „Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084704/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa zatoki autobusowej wraz z wykonaniem chodnika przy ulicy Warszawskiej w Grodzisku Mazowieckim.
Zamówienie będzie realizowane w ramach Projektu „Zielone płuca Mazowsza – rozwój mobilności miejskiej w gminach południowo-zachodniej części województwa” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” Działania 4.3 „Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza” Poddziałania 4.3.1 „Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

2. W zakres zamówienia wchodzi:


a. Zadanie A: Przebudowa drogi - ulicy Warszawskiej w zakresie budowy zatoki autobusowej z peronem oraz chodnika na odcinku od ulicy Batorego do zjazdu na działkę nr ew.: 41/6 (str. południowa ulic) w Grodzisku Mazowieckim - zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

b. Zadanie B: Przebudowa ulicy Warszawskiej w Grodzisku Mazowieckim – odcinek od zjazdu na dz. nr ew. 41/6 (łącznie ze zjazdem), do ul. Tarnowskiej, strona południowa..


Projektowane elementy drogi zlokalizowane są wzdłuż ulicy Warszawskiej, która jest drogą publiczną, kategorii gminnej, klasy lokalnej (L).
Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr ewid. 20/3 obręb 67 m. Grodzisk Mazowiecki, 6/3, 12/2, 13/2, 35/2, 48/1, 36/1, 18/7 obręb 61 m. Grodzisk Mazowiecki, 40/3, 20/2, 136 obręb 68 m. Grodzisk Mazowiecki, jednostka ewidencyjna 140504_4. Odcinek projektowanej przebudowy ulicy w zakresie niniejszego opracowania, przebiega przez tereny zabudowy jednorodzinnej, wielorodzinnej oraz tereny rekreacji.
Nawierzchnia jezdni asfaltowa, zdeformowana z wybojami. Brak wydzielonych poboczy, brak ciągów pieszych.

Zakres inwestycji – branża drogowa i sanitarna

• wykonanie nawierzchni chodnika o szerokości 2,00 m,
• wykonanie zatoki autobusowej o szerokości 3,00 m,
• wykonanie przystanku autobusowego,
• wykonanie zjazdów indywidualnych zakończonych skosami 1,5:1,5 m,
• wykonanie zjazdów publicznych zakończonych łukami o promieniu 5,00 m,
• wykonanie rowu przydrożnego o zmiennej szerokości,
• wykonanie poboczy,
• wykonanie przepustu pod chodnikiem w okolicy rzeki Rokicianki,
• wykonanie chodników w okolicy skrzyżowania z ulica Tarnowską,
• wykonanie kanału technologicznego,
• wykonanie drenażu rozsączającego,

Ukształtowanie geometryczne (ulica Warszawska):
- rodzaj terenu – płaski,
- szerokość jezdni: zmienna
- spadek jezdni jednostronny 2%,
- chodnik szerokości 2,00 m,
- zatoka autobusowa szerokości 3,00 m,
- pobocza: 0,75 m.


Konstrukcja nawierzchni chodnika:
• Nawierzchnia z brukowej kostki betonowej (kolor do uzgodnienia z inwestorem).
Grubość warstwy 8 cm.
• Podsypka cementowo-piaskowa 1:4. Grubość warstwy 5 cm.
• Podbudowa z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C3/4<6,0 MPa.
Grubość warstwy 17 cm.

Konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych:
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S. Grubość warstwy 5 cm.
• Podbudowa z mieszanki niewiązanej frakcji 0/31,5 mm. Grubość warstwy 15 cm.
• Podbudowa z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C3/4<6,0 MPa.
Grubość warstwy 15 cm.

Konstrukcja nawierzchni zjazdu publicznego:
• Nawierzchnia z brukowej kostki betonowej (kolor do uzgodnienia z inwestorem).
Grubość warstwy 8 cm.
• Podsypka cementowo-piaskowa 1:4. Grubość warstwy 5 cm.
• Podbudowa z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C3/4<6,0 MPa.
Grubość warstwy 20 cm.

Konstrukcja zatoki autobusowej:
• Nawierzchnia z brukowej kostki betonowej (kolor do uzgodnienia z inwestorem).
Grubość warstwy 8 cm.
• Podsypka cementowo-piaskowa 1:4. Grubość warstwy 5 cm.
• Podbudowa zasadnicza z betonu cementowego C12/15. Grubość warstwy 20 cm.
• Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C5/6<10 MPa. Grubość warstwy 20 cm.

Konstrukcja poboczy:
• Nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej frakcji 0/31,5 mm C90/3. Grubość warstwy 15 cm.

Zieleń:
• Ziemia roślinna grubości 10 cm obsiana trawą.

Obramowanie jezdni:
• Krawężnik betonowy wraz z ściekiem przykrawężnikowym o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem (F=0,178 m2).
• Krawężnik betonowy o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem (F=0,065 m2).

Obramowanie zjazdu indywidualnego:
• Opornik betonowy o wymiarach 12x25 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem (F=0,060 m2).

Obramowanie chodnika:
• obrzeże betonowe o wymiarach 8x30 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem (F=0,036 m2).

Obramowanie zatoki autobusowej:
• Krawężnik betonowy o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem (F=0,065 m2), światło krawężnika 10 cm.

Projektowane studzienki kablowe:
• Studzienki kablowe SK-1 o wymiarach 600×600 mm
• Studzienki kablowe SKR-1 o wymiarach 1200×600 mm
• Rurociąg z rur osłonowych RHDPE Ø 110/6,3 mm
o Trzy rury światłowodowe HDPE Ø 40/3,7 mm
o Jedna wiązka mikrorur 7 x Ø 12 x 1,0 mm w osłonie z rury Ø 40/3,7 mm

Wody opadowe i roztopowe z terenu ulicy Warszawskiej będą kierowane poprzez spadki poprzeczne i podłużne do projektowanego ścieku przykrawężnikowego. Częściowo trafią one do studzienek ściekowych i dalej przykanalikami z rur PVC o średnicy 200mm do studni rewizyjno-osadnikowych. Następnie trafią do drenażu rozsączającego. Drenaż został zaprojektowany tak, aby mógł swobodnie odprowadzić
i chwilowo zretencjonować obliczeniowe ilości wód opadowych i roztopowych do ziemi. Zostanie on ułożony ze spadkiem 0,02% w kierunku rowu. Rozwiązanie to ma na celu umożliwienie odprowadzania nadwyżki wód (gromadzących się w trakcie trwania deszczu nawalnego) do rowu. Pozostałe wody opadowe
i roztopowe trafią do rowu poprzez ściek skarpowy KPED 01.25. Rów w miejscu wylotu rury drenarskiej zostanie umocniony płytami ażurowymi. Wody opadowe i roztopowe oczyszczane będą w studni osadnikowej oraz w separatorze zanieczyszczeń z wkładem lamelowym DN1200 mm. Końcowo odprowadzone bedą do rzeki Rokicianki za pomocą wylotu prefabrykowanego KPED 2.16 uprzednio ograniczone w regulatorze przepływu. W miejscu wylotu dno oraz skarpy rzeki zostaną umocnione.

Wiata przystankowa:

Opis konstrukcji wiaty:

1) Konstrukcja szkieletu wiaty z profili stalowych zamkniętych o grubości ścianki min.: 2 mm. Elementy konstrukcyjne wiaty ocynkowane ogniowo, lakierowane natryskowo lub proszkowo w kolorze RAL 7031. W przypadku połączeń śrubowych wymaga się nakrętek samo kontrujących z wkładką poliamidową.

2) Dach wiaty w kształcie łuku, pokryty poliwęglanem komorowym min. 5 mm grubości.
3) Przeszklenie ścian z szyb hartowanych ( min. gr. 8 mm) mocowanych za pomocą kątowników oporowych i dociskowych stalowych ocynkowanych lakierowanych natryskowo lub proszkowo w kolorze wiaty wraz z uszczelkami na krawędzie szyb na całej jej długości. Kątowniki oporowe przynitowane do konstrukcji wiaty.
4) Wiata wyposażona w ławkę z litego drewna lakierowanego na całej długości wiaty.
Szerokość ławki min. 38 cm. Ławka zabudowana z litego drewna składająca się z 4 desek o grubości min 3 cm i szerokości min 8 cm.
Mocowanie ławki do konstrukcji metalowej wiaty w przypadku strony lewej i prawej oprócz montażu do ściany tylnej musi być także zamontowane do ściany bocznej. Połączenia śrubowe muszą być wykonane śrubami samo kontrującymi z wkładką poliamidową.


5) Gablota na rozkłady jazdy malowana w kolorze wiaty zamykana kluczem uniwersalnym.
Po otwarciu gabloty na tylnej ścianie gabloty zamocowany wkład PCV w kolorze białym o grubości minimum 3 mm w celu wywieszenia rozkładów jazdy. Wkład PCV powinien być tak zamocowany w gablocie aby nie miał możliwości wypadnięcia z gabloty oraz dodatkowo była możliwość szybkiego jego demontażu.
Minimalna widoczna powierzchnia pod rozkłady jazdy to wysokość min 100 cm i szerokość min 114 cm.
Zamawiający dopuszcza po uzgodnieniu korekty rozmiarowe ze względu na specyfikę zabudowy wiaty i kształt profili.

6) Wiaty montowane na fundamentach punktowych prefabrykowanych lub do ławy betonowej

7) Tabliczka frontowa w kolorze wiaty z nazwą przystanku i herbem.
Wymiary tabliczki 1000 mm x 120mm . Wielkość herbu 90mmx90mm. Wysokość czcionki nazwy przystanku i numeru przystanku 45mm. (Dopuszczalne jest wydłużenie tablicy w przypadku nie wystarczającego miejsca do umieszczenia nazwy i nr przystanku )
8) Kosz na śmieci z wkładką na śmieci montowany do wiaty. Kosz sześciokątny o wymiarach :
- wysokość 45cm
- długość boku ścianki sześciokąta 15 cm.
Kosz malowany w kolorze wiaty

9) znak D-15 montowany do wiaty

Zakres inwestycji - branża elektroenergetyczna obejmuje budowę oświetlenia ulicznego po stronie południowej ulicy Warszawskiej.


Szczegółowy zakres wykonywanych robót zawiera dokumentacja projektowa która jest załącznikiem nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

UWAGA!
Zakresem zamówienia objęte jest wykonanie robót drogowych, sanitarnych i elektrycznych jedynie po stronie południowej ulicy Warszawskiej.

Szczegółowy opis zwiera Rozdział IV do SWZ i załącznik nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45213315-4 - Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia t.j. 779 218,52 zł brutto, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty tj.1. Zakład Remontowo Budowlany Henryk Kłosowski
05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Górna 23 05- 825 Grodzisk Mazowiecki za cenę 1 105 842,29 zł. brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.