Og³oszenie z dnia 2022-05-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00083089/01 - Og³oszenie z dnia 2022-03-11
- 2022/BZP 00100385/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-28
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Zagosp. budynku po by³ym LO na potrzeby oddz. przedszkolnych, wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz oddz. rewalidacyjno – wychow. w SOSW w Rudniku nad Sanem
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Ni¿añski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409198
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pl. Wolno¶ci 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158412057
1.5.8.) Numer faksu: 156872449
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gm@powiatnizanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiatnizanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a291cbe-a121-11ec-baa2-b6d934483bfb1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagosp. budynku po by³ym LO na potrzeby oddz. przedszkolnych, wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz oddz. rewalidacyjno – wychow. w SOSW w Rudniku nad Sanem2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7a291cbe-a121-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00145964
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00023436/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.12 Zagospodarowanie budynku po by³ym LO na potrzeby oddzia³ów przedszkolnych, wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz oddzia³ów rewalidacyjno-wychowawczych w SOSW w Rudniku nad Sanem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00083089/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GM.272.12.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 6906548,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest „Zagosp. budynku po by³ym LO na potrzeby oddz. przedszkolnych, wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz oddz. rewalidacyjno – wychow. w SOSW w Rudniku nad Sanem".
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu u¿ytkowania budynku po by³ym LO na potrzeby oddzia³ów przedszkolnych, wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz oddzia³ów rewalidacyjno – wychowawczych w Specjalnym O¶rodku Szkolno – Wychowawczym w Rudniku nad Sanem oraz zmiana konstrukcji dachu skrzyd³a frontowego budynku.
Roboty, które b³êdnie nie zosta³y ujête w przedmiarach, a nale¿y je wykonaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami lub sztuk± budowlan±, aby przedmiotowe dzie³o zosta³o wykonane, odebrane i spe³nia³o swoje funkcje nie zostan± zap³acone.
Dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiaj±cego, w tym przedmiary robót jako materia³ pomocniczy do dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych s³u¿± ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choæby w jednym z nich s± obowi±zuj±ce dla Wykonawcy tak, jakby zawarte by³y w ca³ej dokumentacji.
W przypadku rozbie¿no¶ci w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowi±zuje kolejno¶æ: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja techniczna, przedmiary robót, umowa oraz SWZ. W razie w±tpliwo¶ci poczytuje siê, i¿ Wykonawca podj±³ siê wszystkich robót objêtych projektem (art.649 Kodeksu cywilnego).
Roboty musz± byæ wykonane zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w szczególno¶ci z wymogami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z pó¼n. zm.).
Roboty musz± byæ wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacj± projektow±, wykonawcz±, techniczn± oraz nale¿yt± staranno¶ci± w ich wykonaniu, dobr± jako¶ci±, w³a¶ciw± organizacj± pracy oraz z zachowaniem wymagañ i obowi±zuj±cych przepisów w szczególno¶ci bhp, ppo¿. i bran¿owych.
3. W przypadku, wyst±pienia w materia³ach opisuj±cych przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczegó³owego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, Zamawiaj±cy dopuszcza materia³y i/lub rozwi±zania równowa¿ne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jako¶ciowych i u¿ytkowych nie gorszych ni¿ wskazane w dokumentacji oraz nieprowadz±cych do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy nale¿y traktowaæ jako przyk³adowe. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ w ofercie, ¿e oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz u¿yte/dostarczone materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. U¿yte materia³y musz± mieæ aktualne dokumenty, dopuszczaj±ce do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowi±zuj±cymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialno¶æ za jako¶æ wykonywanych robót oraz zastosowanych materia³ów.
4. Wykonawca/podwykonawca zobowi±zany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracê we w³asnym przedsiêbiorstwie osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z pó¼n. zm.): roboty rozbiórkowe, roboty murarskie, roboty izolacyjne.
1) Zatrudnienie, o którym mowa w ust.4 powinno trwaæ przez okres niezbêdny do wykonania wskazanych czynno¶ci. W przypadku rozwi±zania stosunku pracy przed zakoñczeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezw³ocznie zatrudni na to miejsce inn± osobê z zastrze¿eniem ust. 4 pkt 7).
2) Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do ust. 4, Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu:
a) o¶wiadczenia zatrudnionego pracownika, lub
b) o¶wiadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracê, lub
c) po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopii umowy o pracê zatrudnionego pracownika,
- zawieraj±cych informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika.
3) Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust.4 przez ca³y okres realizacji wykonywanych przez nich czynno¶ci. W tym celu Wykonawca/podwykonawca na ka¿de pisemne wezwanie Zamawiaj±cego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania zobowi±zuje siê:
a) przed³o¿yæ aktualne o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 2),
b) udzieliæ wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³nienia wymogu, o którym mowa w ust.4.
4) Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy/podwykonawcy pisemnych wyja¶nieñ co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w ust.4.
5) Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê/podwykonawcê dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2) lub 3) w terminie tam wskazanym bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracê oraz bêdzie skutkowaæ naliczeniem kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w umowie.
6) W przypadku nie wywi±zania siê Wykonawcy z obowi±zku wskazanego w ust. 4 pkt 2) lub 3) pomimo dodatkowego wezwania przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy z powodu okoliczno¶ci, za które odpowiada Wykonawca – w terminie 30 dni od up³ywu dodatkowego terminu wyznaczonego przez Zamawiaj±cego do wykonania obowi±zku okre¶lonego w ust. 4 pkt 2) lub 3).
7) W przypadku konieczno¶ci zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowê o pracê, wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa w ust.4, Wykonawca ka¿dorazowo przeka¿e Zamawiaj±cemu stosowne dokumenty o których mowa w pkt) 2 dotycz±ce nowego pracownika w terminie 5 dni roboczych od dnia rozpoczêcia wykonywania przez tê osobê czynno¶ci o których mowa w ust.4.
5. Zamawiaj±cy nie okre¶la dodatkowych wymagañ zwi±zanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art.96 ust.2 pkt 2 Pzp
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45232460-4 - Roboty sanitarne
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261200-6 - Wykonywanie pokryæ dachowych i malowanie dachów
45261320-3 - K³adzenie rynien
45262310-7 - Zbrojenie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421152-4 - Instalowanie ¶cianek dzia³owych
45431000-7 - K³adzenie p³ytek
45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 11274150 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 13645557,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11274150 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRB KOREM Kazimierz Koc Sp.j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180684303
7.3.3) Ulica: Je¿owe 701
7.3.4) Miejscowo¶æ: Je¿owe
7.3.5) Kod pocztowy: 37-430
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZRB KOREM KAZIMIERZ KOC SPÓ£KA JAWNA
jakie przetargi wygra³a firma
ZRB KOREM KAZIMIERZ KOC SPÓ£KA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 11274150 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Budowa windy osobowej z szybem zewnêtrznym samono¶nym przy budynku dydaktycznym w Specjalnym O¶rodku Szkolno -Wychowawczym w Rudniku nad Sanem
- Nadzór inwestorski - bran¿a drogowa przy realizacji zadania pn.: "Budowa drogi dla pieszych i drogi dla rowerów w ci±gu drogi powiatowej Nr 1087R Je¿owe - Wola Rani¿owska na odcinku ..."
- Zakup i dostawa komputerów, sprzêtu elektronicznego, monitorów interaktywnych i rzutników dla LO w Nisku i ZS w Je¿owem w ramach projektu pn.: "Wzmocnienie potencja³u kszta³cenia ogólnego w Powiecie
- Dostawa owoców i warzyw, mro¿onek i ryb oraz jajek do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Zakup dodatkowego wyposa¿enia (sprzêt elektroniczny IT) dla potrzeb placówki edukacyjnej Bran¿owe Centrum Umiejêtno¶ci w dziedzinie Energetyki w Nisku realizowane w ramach projektu pn. "Utworzenie ...
- US£UGA CATERINGU DLA WYCHOWANKÓW INTERNATU REGIONALNEGO CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ W NISKU W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2026 R. DO 30 CZERWCA 2026 R.
wiêcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku szpitala (A); przebudowa i remont budynku szpitala (B) oraz budowa nadziemnego ³±cznika komunikacyjnego (C) ³±cz±cego budynki szpitalne (A) i (D)
- Roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu prac konserwatorsko-renowacyjnych w obiekcie zabytkowym "Kamienica z trzema oficynami przy ul. Sienkiewicza 2 w Brzezinach"
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na modernizacji oraz dostosowaniu czê¶ci Budynku "N" Szpitala Uniwersyteckiego w Zielonej Górze Sp. z o.o. (ul. Zyty 26) - 393 m2 p.c. (...)
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla projektu "Gmina Przykona w transformacji - rewitalizacja przestrzeni wokó³ zbiornika wodnego Przykona"
- Adaptacja czê¶ci pomieszczeñ pa³acu w Owiñskach na cele zwi±zane z us³ugami kultury i turystyki
- Mobilno¶æ miejska w ¯OF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu ¿yrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R3)
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





