eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › "Utrzymanie placów zabaw, siłowni terenowych i terenów rekreacyjno sportowych w Knurowie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie placów zabaw, siłowni terenowych i terenów rekreacyjno sportowych w Knurowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322351017

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utrzymanie placów zabaw, siłowni terenowych i terenów rekreacyjno sportowych w Knurowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3652d978-ae62-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144976

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003907/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Przeglądy techniczne, remont, naprawa i konserwacja urządzeń zabawowych w tym wymiana piasku na placach zabaw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101488/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 216335,52 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 151294,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1 Bieżące utrzymanie i działania składające się na naprawy i konserwację następujących obiektów:
1) Plac zabaw i urządzenia siłowni przy ul. dr. F. Ogana
2) Plac zabaw przy ul. Krasickiego/Szpitalna
3) Plac zabaw przy ul. Mieszka I
4) Plac zabaw przy ul. Ułanów
5) Plac zabaw przy ul. Armii Krajowej
6) Plac zabaw przy ul. Kosmonautów 1-11
7) Plac zabaw przy ul. Kopalnianej
8) Plac zabaw przy ul. Staszica
9) Plac zabaw przy ul. Parkowej
10) Plac sportowy do ćwiczeń kalistenicznych i skatepark przy ul. 1 Maja
11) Plac zabaw przy ciągu pieszo - rowerowym ul. 1 Maja – Szpitalna
12) Plac zabaw przy ul. Dworcowej i urządzenia siłowni (naprzeciwko stadionu)
13) Plac zabaw przy ul. Dworcowej ("Farskie Pola")
14) Plac zabaw przy ul. ks. A. Koziełka
15) Plac zabaw i siłownia plenerowa OSA przy ul. Szpitalnej
16) Plac zabaw przy ul. Zwycięstwa (w rejonie kościoła)
Wykaz urządzeń na poszczególnych obiektach stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy.
1.2 Montaż 6 zestawów pojemników do segregacji odpadów na wybranych placach zabaw
1.3 Wymiana trapu wspinaczkowego będącego częścią zestawu zabawowego IKAR 30041, znajdującego się na placu zabaw przy ul. Mieszka I.
2. Zakres przedmiotu zamówienia opisany został szczegółowo w załączniku nr 2 do wzoru umowy i obejmuje m.in.:
1) bieżące utrzymanie czystości i porządku, naprawę i konserwację urządzeń zabawowych, urządzeń siłowni, urządzeń do ćwiczeń kalistenicznych, skateparku oraz nawierzchni bezpiecznych.
a) bieżący nadzór nad obiektami wymienionymi w § 1 ust. 2 pkt. 2.1 wzoru umowy,
b) bieżące utrzymanie czystości i porządku,
c) opróżnianie koszy na śmieci,
d) opróżnianie pojemników do segregacji odpadów składających się z 4 kredek,
e) utrzymanie w czystości i właściwym stanie technicznym 2 ławek dla matek karmiących,
f) oczyszczanie piasku w piaskownicach i na placach piaskowych,
g) usuwanie chwastów z powierzchni placów zabaw,
h) koszenie trawy w obrębie ogrodzonych obiektów wraz z wygrabieniem i wywozem trawy,
i) oczyszczanie nawierzchni bezpiecznych syntetycznych,
j) zamiatanie chodników i powierzchni utwardzonych dookoła placów piaskowych,
k) oczyszczanie nawierzchni betonowo - monolitycznej skateparku,
l) zamiatanie powierzchni utwardzonych pod i dookoła urządzeń siłowni zewnętrznej i placu zabaw,
m) odchwaszczanie ścieżki żwirowej na placu zabaw,
n) wyrównanie powierzchni przy i pod urządzeniami zabawowymi,
o) bieżąca kontrola i naprawa furtek i ogrodzeń panelowych placów zabaw,
p) wymiana i uzupełnienie brakujących regulaminów korzystania z placów zabaw, siłowni skateparku i urządzeń do ćwiczeń kalistenicznych, uzupełnianie naklejek o zakazie palenia oraz numerów alarmowych,
r) malowanie i naprawa ławek (wymiana, uzupełnianie siedzisk i oparć),
s) usuwanie graffiti z urządzeń zabawowych i sportowych.
2) bieżący nadzór nad urządzeniami siłowni terenowych,
3) bieżący nadzór nad urządzeniami skateparku,
4) konserwację i utrzymanie poliuretanowych nawierzchni bezpiecznych,
5) regularną kontrolę funkcjonalną w okresach od 1 do 3 miesięcy – wg formularza stanowiącego załącznik nr 4 do wzoru umowy,
6) wykonanie kontroli podstawowej w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy.
7) zakup nowych elementów urządzeń zabawowych, urządzeń siłowni i do ćwiczeń kalistenicznych (części zamiennych), segmentów poliuretanowej nawierzchni bezpiecznej, ogrodzeń, furtek i desek, o których mowa w § 1 ust. 3 pkt. 13), u producenta lub sprzedawcy urządzeń, części zamiennych i innych elementów (np. desek, ławek) na podstawie zleceń wg załącznika nr 6 do wzoru umowy,
3. Przedmiot zamówienia i zakres świadczenia usług został szczegółowo określony we wzorze umowy oraz jego załącznikach, stanowiących załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REST ADAM MARQUARDT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691425059

7.3.3) Ulica: ul. Władysława Jagiełły 4a/15

7.3.4) Miejscowość: Knurów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-194

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.