eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Rejonowego dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Rejonowego dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000683631

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przy Rondzie 7

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@krakow-sr.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow-sr.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Sąd

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Rejonowego dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b626392c-c72c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144713

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00123185/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Rejonowego dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b626392c-c72c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień
publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b626392c-c72c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) lub poczty elektronicznej. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” lub poczty elektronicznej odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w
postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy eZamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku
problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. W sytuacji awarii Systemu lub niedostępności Systemu, uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamowienia.publiczne@krakow-sr.sr.gov.pl (nie dotyczy składania ofert). Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Wykonawcy związani są wszelkimi zmianami i wyjaśnieniami do SWZ zamieszczanymi na stronie internetowej prowadzonego postępowania. W związku z powyższym Zamawiający zaleca bieżące monitorowanie strony prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/ w celu zapoznania się z ewentualnymi odpowiedziami na zapytania do SWZ bądź wyjaśnieniami SWZ
lub wprowadzonymi zmianami do SWZ. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych w zakresie niezwiązanym ze sprawowaniem wymiaru sprawiedliwości są: Prezes lub Dyrektor Sądu Rejonowego dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, z siedzibą w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7, 31-547 Kraków w zakresie realizowanych zadań.
2. Inspektorem Ochrony Danych w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia
w Krakowie jest Michał Skupieński, kontakt możliwy jest drogą elektroniczną pod adresem poczty e-mail: iod@krakow-sr.sr.gov.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie (02-676) przy ul. Postępu 17A jako Administrator Danych Osobowych Użytkowników Platformy e-Zamówienia, na której Urząd Ochrony Danych Osobowych prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działając pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/
5. Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pan/Pani:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: G.S.26.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Sądu Rejonowego dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie i innych zgłoszonych osób oraz dostawa kart abonamentowych uprawniających do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych, o zróżnicowanym charakterze w postaci pakietu sportowego w ramach miesięcznego abonamentu, na podstawie którego pracownicy Sądu Rejonowego dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie będą uprawnieni do korzystania z dostępu do wszystkich zaoferowanych obiektów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuję, że wskazana w punkcie 11 OPZ liczba kart abonamentowych jest maksymalnym szacunkowym zakresem przedmiotu zamówienia, który został podany w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Liczba kart będzie zależała od rzeczywistych potrzeb pracowników Zamawiającego. Przedstawione w OPZ ilości są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu), w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących do wartości umowy. Zamawiający zastrzega możliwość nieskorzystania z usług sportowo-rekreacyjnych przez podaną liczbę osób, co nie uprawnia Wykonawcy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego. Przewidywana ilość osób wyrażająca chęć udziału w programie w momencie rozpoczęcia korzystania z programu: Pracownik – 93 osoby, osoba towarzysząca – 4 osoby, Dziecko do 15 roku życia – 3 osoby, Dziecko - basen/Aquapark do 15 roku życia – 3 osoby, Młodzież powyżej 15 roku do 26 roku życia – 2 osoby, Osoba powyżej 60 roku życia – 1 osoba. Pozostałą ilość kart ponad przewidywaną w momencie uruchomienia programu Zamawiający traktuje jako możliwą opcje do uruchomienia w dowolnym momencie trwania umowy bez obowiązku ich wykorzystania, co nie uprawnia Wykonawcy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy
o maksymalnie 6 miesięcy w ramach kwoty, która pozostała do wykorzystania, w formie pisemnej po podpisaniu stosownego aneksu.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi trzema kryteriami:
a) Cena (P1) – waga kryterium 60%
b) Ilość obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie miasta Krakowa (P2)– waga kryterium – 30%
c) Ilość obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie woj. Małopolskiego (P3)– waga kryterium – 10%
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wymagania niniejszego SWZ i zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w powyższych kryteriach.
3. Zasady przyznawania punktów poszczególnym ofertom według poniższych kryteriów:
a) Ocena ofert w kryterium Cena (P1) – waga kryterium 60% zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
P1= Cmin/Cbad x 60 pkt
gdzie:
P1 - ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium (P1) "Cena",
Cmin - najniższa cena ofertowa brutto spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,
Cbad - cena ofertowa brutto badanej oferty,

Maksymalna możliwa do otrzymania liczba punktów w kryterium ceny wynosi 60 pkt.
Sposób oceny: im niższa wartość brutto ceny oferty tym wyższa ilość punktów.

b) Ocena ofert w kryterium - Ilość obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie miasta Krakowa (P2) – waga kryterium – 30%

P2=(LOK bad)/(LOK max) x 30 pkt
gdzie:
P2 - ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium (P2) ",
LOKmax - Największa zaproponowana ilość obiektów świadczących usługi na terenie Krakowa spośród ocenianych ofert,
LOKbad - Ilość obiektów świadczących usługi na terenie Krakowa ocenianej oferty

Maksymalna możliwa do otrzymania liczba punktów w kryterium P2 wynosi 30 pkt.
Sposób oceny: im większa ilość obiektów sportowo-rekreacyjnych tym wyższa ilość punktów w kryterium.
Kryterium „Ilość obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie miasta Krakowa (P2)” będzie oceniane na podstawie załączonego do oferty wykonawcy wykazu obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie administracyjnym miasta Krakowa (załącznik nr 5 do SWZ), do których wstęp pracownikom Zamawiającego umożliwi karta.
Wykaz obiektów na terenie administracyjnym miasta Krakowa zaoferowany przez wykonawcę nie może być mniejsza niż 100 obiektów.
Obiekty z wykazu do kryterium „Ilość obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie miasta Krakowa” nie mogą zostać wykazane w wykazie dla kryterium „Ilość obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie woj. Małopolskiego”.
Oferta z liczbą obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie administracyjnym miasta Krakowa mniejszą niż 100 obiektów , zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.

c) Ilość obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie woj. Małopolskiego (P3)– waga kryterium – 10%
P3=(LOM bad)/(LOM max) x 10 pkt
gdzie:
P3 ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium (P2) ",
LOMmax Największa zaproponowana ilość obiektów świadczących usługi na terenie woj. Małopolskiego,
LOMbad Ilość obiektów świadczących usługi na terenie woj. Małopolskiego,

Maksymalna możliwa do otrzymania liczba punktów w kryterium P3 wynosi 10 pkt.
Sposób oceny: im większa ilość obiektów sportowo-rekreacyjnych tym wyższa ilość punktów w kryterium.
Kryterium „Ilość obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie woj. Małopolskiego (P2)” będzie oceniane na podstawie załączonego do oferty wykonawcy wykazu obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie woj. Małopolskiego (załącznik nr 6 do SWZ), do których wstęp pracownikom Zamawiającego umożliwi karta.
Wykaz obiektów na terenie woj. Małopolskiego zaoferowany przez wykonawcę nie może być mniejsza niż 100 obiektów.
Obiekty z wykazu do kryterium „Ilość obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie miasta Krakowa” nie mogą zostać wykazane w wykazie dla kryterium „Ilość obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie woj. Małopolskiego”.
Oferta z liczbą obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie administracyjnym miasta Krakowa mniejszą niż 100 obiektów , zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie miasta Krakowa

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie woj. Małopolskiego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
WARUNEK 1: Wykonawca musi wykazać zapewnienie dostępu do minimum 100 obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie Krakowa.
WARUNEK 2: Wykonawca musi wykazać zapewnianie dostępu do minimum 100 obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie województwa małopolskiego, do których umożliwi wstęp pracownikom Zamawiającego w ramach karty abonamentowej.

Ważne: Obiekty z wykazu dla warunku 1 (obiekty na terenie miasta Krakowa) nie mogą zostać wykazane w wykazie dla warunku 2 (obiekty na terenie woj. małopolskiego).

Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawcę powyższego wymogu metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie w formularzu ofertowym oraz dołączone do oferty wykazy zaoferowanych przez Wykonawcę obiektów sportowo-rekreacyjnych, o którym mowa w dziale VII ust. 2 i 3 SWZ.

Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.
2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 9 do SWZ;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Do oferty należy dołączyć aktualny wykaz obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie miasta Krakowa, do których wstęp pracownikom Zamawiającego umożliwi karta. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
2. Do oferty należy dołączyć aktualny wykaz obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie województwa małopolskiego, do których wstęp pracownikom Zamawiającego umożliwi karta.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Przedmiotowe środki dowodowe wskazane w ust 2 i 3 wykonawca obligatoryjnie składa wraz z ofertą.
Z uwagi na fakt, iż przedmiotowe wykazy będą podstawą do obliczenia punktacji w kryteriach oceny ofert, których mowa w dziale XVII nie podlegają one uzupełnieniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (jeśli dotyczy).
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (jeśli dotyczy).
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 i 4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do Oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SWZ.
6. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanych projektowanych postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik Nr 4 do SWZ.

Zmiana Umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę Zamawiającego https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b626392c-c72c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.