eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Remont świetlików dachowych w Zakładzie Karnym w Tarnowie II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144440 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont świetlików dachowych w Zakładzie Karnym w Tarnowie II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W TARNOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320006

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146235100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_tarnow@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont świetlików dachowych w Zakładzie Karnym w Tarnowie II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b70797f-f9d9-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144440

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018689/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont świetlików dachowych w Zakładzie Karnym w Tarnowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ - składanie oferty, oświadczeń i wymaganych dokumentów do złożenia oferty
zp_tarnow@sw.gov.pl - do komunikacji z wykonawcami w celu ustalenia wizji lokalnej

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie drogą elektroniczną. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Każdy dokumenty musi być podpisany elektronicznie, zgodnie z art. 63 ust. 2, za pomocą, do wyboru: podpisu kwalifikowanego, podpisu osobistego lub profilu zaufanego.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. MiniPortalu dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
2. ePUAP-u dostępnego pod adresem; http:/epuap.gov.pl/wps/portal oznaczenie Zamawiającego w formularzach ePUAP ZKTarnow, a pełna nazwa to ZAKŁAD KARNY.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza komunikacji.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłanie i odbieranie dokumentów elektronicznych, elektronicznych, kopi dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Obowiązkiem wykonawcy jest zapoznanie się z Regulaminem korzystania z miniPortalu oraz regulaminem ePUAP. Złożenie oferty w sposób niezgodny z Regulaminem może spowodować brak możliwości odczytania oferty, za co odpowiedzialność ponosi wyłącznie wykonawca. W takim przypadku zamawiający potraktuje ofertę jako nie złożona skutecznie i odrzuci ofertę.
6. Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do : złożenia , zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz komunikacji wynosi 150 MB.
7. Za datę przekazania ofert, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopi dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
8. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Przedmiotowe postępowanie można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcje „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
9. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca powinien posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania nr D/Kw.2232.8.2021.DR.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Karny Tarnów, ul. Konarskiego 2,
33-100 Tarnów;
• inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Karnym w Tarnowie jest chor. Magdalena Brożek oraz z-ca mł. chor. Tomasz Madej, e-mail:iod_zk_tarnow@sw.gov.pl, tel: 14 623-51-54;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 19 ust. 3, art. 74 ust. 3-4 oraz art. 269 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zmianami), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 pzp);
 obowiązek podania przez Panią/Pan danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D.Kw2232.8.2021.DR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a. Przedmiot i zakres robót budowlanych z wyszczególnieniem i opisem prac towarzyszących i robót tymczasowych:
1. Wymiana świetlika (pawilon A)
2. Wymiana świetlika (pawilon B)
3. Remont krat siatkowych w poziomie stropu (12 kpl)
Integralną częścią ST jest szczegółowa specyfikacja techniczna (SST) wykonania i odbioru robót)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik 1 do zaproszenia. W dokumentacji projektowej zawarto:
- przedmiar robót,
- Specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych
- rysunki techniczne
- opis techniczny
b. Zakres prac i warunków realizacji przedmiotu zamówienia:
1. szczegółowy zakres prac oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w:
- przedmiarze robót
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych
- rysunkach technicznych
- opisie technicznym
- wzorze umowy
2. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz powinny być nowe, bez wad,
3. Inwestycja nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę,
4. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć kosztorys ofertowy,
5. Prace wykonywane będą w czynnych obiektach Zakładu Karnego i mogą być wykonywane również po godzinach pracy administracji tj. po 15:30 oraz w soboty, niedziele oraz święta.
6. Ze względu na fakt że roboty będą wykonywane na terenie „czynnego obiektu” przy organizacji wykonania robót należy uwzględnić:
• zabezpieczenie interesów osób trzecich,
• ochronę środowiska,
• zapewnienie warunków bezpieczeństwa pracy osób pracujących i tych nie związanych
z wykonywanymi robotami,
• zapewnienie bezpiecznego dojścia do budynku osób w nim pracujących,
• dostosowanie do wymogów pracy na terenie placówki strzeżonej objętej ścisłym nadzorem Służby Więziennej
7. Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia i przedłożenia umowy ubezpieczeniowej na żądanie Zamawiającego na kwotę 450 000,00 zł brutto (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy 00/100). Ubezpieczenie musi zostać przedłożone Zamawiającemu maksymalnie w dniu podpisania umowy.
c) zamawiający stosownie do art. 94 ust. 1 pkt 5 pzp wymaga zatrudnienia minimum 30% osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. – kodeks karny wykonawczy (Dz.U. 2019 r. poz. 676,679,694), mających trudności w integracji ze środowiskiem.
8. Zamawiający stosownie do art. 95ust 1 ustawy, wymaga aby wszelkie prace fizyczne związane z wykonaniem wszystkich robót objętych zamówieniem wskazanych i opisanych w SWZ oraz załącznikach do niej, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten, nie dotyczy osób wskazanych na stanowiska nadzoru tj.: kierownika budowy oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni osoby te na okres realizacji zamówienia.
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej polegającej na oględzinach terenu, obiektów i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz uzyskał od Zamawiającego wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia. W celu wyznaczenia terminu dokonania oględzin terenu Wykonawcy powinni złożyć wniosek o wizję lokalną (zp_tarnow@sw.gov.pl) poprzez pocztę elektroniczną, z osobami wymienionymi do kontaktu, nie później niż 1 dni przed planowanymi oględzinami. Termin wizji lokalnej wyznacza się na 11-20 sierpnia w godzinach od 9.00-13.00 w dni robocze od pon.-pt.

Zamawiający nie przewiduje:
- zamówień uzupełniających oraz wymagań o których mowa w art. 93.1-4 pzp
- dynamicznego systemu zakupów

Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261910-6 - Naprawa dachów

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca wybierze ofertę, która będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans punktowy w oparciu
o ustalone kryteria:

a) KRYTERIUM I (K1) - cena całkowita podana w ofercie (brutto z podatkiem VAT) – waga 60 %
przyznana punktacja wg wzoru:

najniższa cena oferowana brutto
Cena = ----------------------------------------------- x 60
cena badanej oferty brutto


b) KRYTERIUM II (K2)- okres gwarancji - waga 40 %


okres gwarancji badanej oferty określony w miesiącach
Okres gwarancji = ----------------------------------------------------------------------------------- x 40
najdłuższy okres gwarancji określony w miesiącach

Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące, a maksymalny 60 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy Zamawiający do wyliczenia punktów przyjmie 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona.


Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyższą sumą punktów z dwóch kryteriów (K).

Suma punktów oferty badanej (K) = punkty uzyskane w kryterium cena + punkty uzyskane w kryterium okres gwarancji

K=K1+K2

W przypadku, gdy nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę
z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
 nie podlegają wykluczeniu,
 którzy dostarczą w terminie określonym w punkcie 11 ust. 10 wypełniony formularz, oświadczenia oraz wezmą udział w wizji lokalnej.
 posiadają pracowników wykonujących czynności zamówienia na podstawie umowy o pracę (§22 ustaw z dnia 26 czerwca 1974 r.)
 Wykonawca zatrudnia osoby pozbawione wolności lub zwalniane z zakładów karnych (art. 94 ust. 1 pkt 5) na poziomie min. 30% całkowitego zatrudnienia, mających trudności w integracji ze środowiskiem.
 w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną, która swoim zakresem obejmowała prace porównywalne z przedmiotem zamówienia tj. stawianie konstrukcji dachu, wykonywanie pokryć dachowych z poliwęglanu o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto. Jeżeli wykonanie dotyczyło znacznie szerszego zakresu niż określono w warunku, Wykonawca jest zobowiązany wskazać udział kwotowy tych prac w całości zrealizowanego zadania.
 Dysponują minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót budowlanych posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, ze szczególnym uwzględnieniem robót wykonywanych na wysokości, w tym niezbędne pozwolenia oraz kwalifikacje na wykonywanie wymaganych w dokumentacji projektowej robót.
2. Podstawy wykluczenia, zgodnie z w art. 111 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 pzp, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 pzp.
3. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu w przypadkach przewidzianych w art. 94 ust. 1 p. 5 oraz art. 11 ust. 5 pkt 8 .
4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
5. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Wówczas oświadczenie, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
7. Akceptują warunki zawarte we wzorze umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1. wypełniony formularz ofertowy – załącznik 2 do SWZ

B) W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału i nie ma podstaw do wykluczenia składa:
1. oświadczenia wykonawcy – załącznik 9 do SWZ
2. Uczestniczenie w wizji lokalnej – załącznik 4 do SWZ
3. Oświadczenie o zatrudnieniu osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych – załącznik 10 do SWZ

C) W celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 125 ust 1, 3 ustawy Prawo zamówień publicznych – Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona winien złożyć na wezwanie Zamawiającego:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną, która swoim zakresem obejmowała prace porównywalne z przedmiotem zamówienia tj. stawianie konstrukcji dachu, wykonywanie pokryć dachowych z poliwęglanu o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto. Jeżeli wykonanie dotyczyło znacznie szerszego zakresu niż określono w warunku, Wykonawca jest zobowiązany wskazać udział kwotowy tych prac w całości zrealizowanego zadania
Wzór stanowi załącznik nr5 do specyfikacji warunków zamówienia.
2. Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia – załącznik 8.


D) Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub
art. 14 RODO – załącznik 6

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

złożenie załączników zgodnie z SWZ
złożenie kosztorysu ofertowego do formularza ofertowego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-23 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-24

2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.