Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00062108/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad inwestycją: Budowa świetlicy wiejskiej w Ostrowitem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczółki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pomorska 18
1.5.2.) Miejscowość: Pszczółki
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-032
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pszczolki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06f32503-0c2c-45d3-b811-27ea64a0e1f91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad inwestycją: Budowa świetlicy wiejskiej w Ostrowitem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06f32503-0c2c-45d3-b811-27ea64a0e1f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058589/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Nadzór inwestorski nad inwestycją: Budowa świetlicy wiejskiej w Ostrowitem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00062108
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPZ.271.1.1.2025.EK.KR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją Budowa świetlicy wiejskiej w Ostrowitem.
Zamówienie dotyczy sprawowania nadzoru inwestorskiego nad budową świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną: instalacją wodociągową, kanalizacji sanitarnej, elektryczną i oświetlenia zewnętrznego oraz przyłączami wod. – kan., szczelnym zbiornikiem ogrodu deszczowego, instalacją fotowoltaiczną na gruncie oraz zagospodarowaniem terenu, na działce 433 obręb Skowarcz.
Zakres robót obejmuje nadzór nad wykonaniem:
- instalacji doziemnej i przyłącza wodociągowego.
- instalacji doziemnej i przyłącza kanalizacji sanitarnej,
- instalacji wewnętrznej zimnej i ciepłej wody użytkowej,
- instalacji wewnętrznej kanalizacji sanitarnej,
- instalacji grzewczej,
- przyłącza elektroenergetycznego, kanalizacji kablowej, oświetlenia zewnętrznego,
- instalacji elektrycznej wewnętrznej,
- instalacji urządzeń przeciwpożarowych.
2. Szczegółowy opis zakresu robót wskazany jest w dokumentacji postępowania dotyczącego wykonania robót budowlanych dot. Budowa świetlicy wiejskiej w Ostrowitem (zamieszczone na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4013abdf-aebe-45db-bd96-fa249389513c w skład której wchodzi: SWZ, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót.
3. Zakres obowiązków inspektora nadzoru obejmuje:
3.1. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji
z projektem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami prawa i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
3.2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych pod względem zgodności z dokumentacją techniczną oraz przepisami prawa w tym zakresie, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu oraz stosowania w budownictwie,
3.3. uzgadnianie z wykonawcą robót budowlanych wszelkich propozycji zmian do projektu
i wnioskowanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego, uzgadnianie z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez uczestników procesu inwestycyjnego,
3.4. potwierdzenie faktycznie wykonanych robót i usunięcia wad oraz kontrolowanie rozliczeń budowy, wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawianie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
3.5. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją techniczną,
3.6. kontrolę ilości i terminowości wykonywania robót budowlanych,
3.7. sprawdzenie wykonanego przez wykonawcę robót budowlanych rozliczenia rzeczowo-finansowego robót,
3.8. zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych
na budowie nieprawidłowościach,
3.9. egzekwowanie od Wykonawców robót budowlanych i przekazanie Zamawiającemu sprawdzonych protokołów odbioru wraz z załącznikami, certyfikatów, atestów oraz pełnej dokumentacji powykonawczej,
3.10. wykonywanie wszelkich innych czynności wynikających z przepisów prawa oraz z umowy z wykonawcą robót budowlanych,
3.11. zwoływanie narad budowy, udział w radach budowy oraz protokołowanie ustaleń podczas zwoływanych narad budowy. Narady budowy mają być zwoływane minimum 1 raz w miesiącu
od rozpoczęcia robót z wcześniejszym poinformowaniem Zamawiającego, Wykonawcy oraz Kierownika budowy. Należy powiadomić o planowanej naradzie budowy z minimum 2 dniowym wyprzedzeniem.
3.12. Zamawiający wymaga obecności inspektora nadzoru na budowie w częstotliwości, która zapewni należyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, tj. min. jeden raz w tygodniu w przypadku inspektora branży wiodącej, od rozpoczęcia robót, a w przypadku inspektorów pozostałych branż minimum jeden raz w tygodniu w trakcie trwania robót branżowych oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót. Obecność na budowie powinna być potwierdzona wpisem
w dzienniku budowy, podpisem na liście obecności podczas rady budowy, podpisem na protokole potwierdzonym przez przedstawiciela Zamawiającego lub potwierdzona przez Zamawiającego.
W przypadku dłuższych nieobecności któregokolwiek z inspektorów nadzoru należy z wyprzedzeniem poinformować o tym Zamawiającego i zapewnić zastępstwo osoby o odpowiednich kwalifikacjach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17589,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88455,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17589,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SK NI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562394196
7.3.3) Ulica: Polna 8R/39
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17589,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI PSZCZÓŁKI
- Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego, multimedialnego oraz urządzeń sprzątających - wyposażenia nowego budynku Szkoły Podstawowej w Różynach
- Dostawa kabiny akustycznej, dygestorium i szafki laboratoryjnej - wyposażenia nowego budynku Szkoły Podstawowej w Różynach
- Dostawa wraz z montażem rolet okiennych oraz zabudowy kuchennej i aneksu kawowego - wyposażenia nowego budynku Szkoły Podstawowej w Różynach
więcej: przetargi PSZCZÓŁKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu wraz z zapewnieniem nadzoru inwestorskiego dla zadania Modernizacja i rozbudowa ZOL w Makowie Podhalańskim realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy
- Kompleksowa modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Godziszów
- Pełnienie nadzoru nad realizacją robót oraz zarzadzanie kontraktem pn. "Rozbiórka starego i budowa nowego mostu w m. Santok w ciągu dr woj. nr 158 w km 11+777".
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa odcinka DW 968 wraz z budową mostu na potoku Kamienica w m. Lubomierz - Rzeki
- Naprawa tynku zewnętrznego na elewacji kościoła pw. św. Józefa Oblubieńca w Lubiechowie
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży sanitarnej przy realizacji zadania inwestycyjnego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.