Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00135234/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00136483/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-15
- 2023/BZP 00193402/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-26
- 2023/BZP 00193240/01 - Wynik z dnia 2023-04-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa płytek odciskowych, podłoży i pożywek dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8212068188
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Kazimierzowska 29
1.4.2.) Miejscowość: Siedlce
1.4.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.4.7.) Numer telefonu: 25 632 64 59
1.4.8.) Numer faksu: 25 632 55 84
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wiw@wiw.mazowsze.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.mazowsze.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143276
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00135234
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
224
Po zmianie:
168
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 8, Część zamówienia nr 8) Przed zmianą:
2023-11-30
Po zmianie:
2023-09-30
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-03-22 10:00
Po zmianie:
2023-03-24 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-03-22 11:00
Po zmianie:
2023-03-24 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-04-21
Po zmianie:
2023-04-23
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa materiałów medycznych do zabiegów w zakresie neuroortopedii
- Zakup i montaż dygestoriów
- Świadczenie usług gastronomiczno - hotelowych podczas X Międzynarodowego Kongresu Inkluzji Społecznej
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa serwera i oprogramowań
- Dostawa butli buforowych z ciekłym azotem
więcej: przetargi w Siedlcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.