eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzia³oszyce › Zachowanie dziedzictwa kulturowego zabytkowej Synagogi w Dzia³oszycach oraz zagospodarowanie placu w s±siedztwie Synagogi w ramach kompleksowej rewitalizacji miasta Dzia³oszyce - etap II

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2021-08-09

Og³oszenie nr 2021/BZP 00142058 z dnia 2021-08-09

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zachowanie dziedzictwa kulturowego zabytkowej Synagogi w Dzia³oszycach oraz zagospodarowanie placu w s±siedztwie Synagogi w ramach kompleksowej rewitalizacji miasta Dzia³oszyce – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA DZIA£OSZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009768

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Skalbmierska 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dzia³oszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-440

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413526010

1.5.8.) Numer faksu: 413526010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dzialoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dzialoszyce.eobip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zachowanie dziedzictwa kulturowego zabytkowej Synagogi w Dzia³oszycach oraz zagospodarowanie placu w s±siedztwie Synagogi w ramach kompleksowej rewitalizacji miasta Dzia³oszyce – etap II

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3293a775-f6ab-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00142058

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00007003/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Zagospodarowanie placu w s±siedztwie synagogi

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Kompleksowa rewitalizacja miasta Dzia³oszyce- etap II

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/dzialoszyce/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dzialoszyce/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dzialoszyce
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy
zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij
wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê
ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ
do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do
zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany
specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie
w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest
konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci
bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ
mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania
sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.: sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
Og³oszenie nr 2021/BZP 00060428/01 z dnia 2021-05-20
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10
0.,
w³±czona obs³uga JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy
format plików .pdf,
Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego
Urzêdu Miar.
6. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/pn/dzialoszyce/proceedings

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
􀀁􀀁􀀁􀀁 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dzia³oszyce, ul. Skalbmierska 5,
28-
440
Dzia³oszyce.
􀀁􀀁􀀁􀀁 w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z
Inspektorem
Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
􀀁􀀁􀀁􀀁 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
􀀁􀀁􀀁􀀁 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona
zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.);
􀀁􀀁􀀁􀀁 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres
4l
at od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych
danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z ¶rodków UE;
􀀁􀀁􀀁􀀁 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana
dotycz±cych
jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z
ustawy Pzp;
􀀁􀀁􀀁􀀁 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 􀀁􀀁􀀁􀀁 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
􀀁􀀁􀀁􀀁 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym
wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan±
Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska
od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z
w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego
administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony
danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku
postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z
ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKRiO¦.II.7624.20.21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w bran¿y budowlanej obejmuj±cych budowê
kontenera sanitarnego, ma³ej architektury (³awek, koszy na ¶mieci) oraz wykonanie utwardzeñ i nasadzeñ.
Zakres prac towarzysz±cych i robót tymczasowych stanowi zorganizowanie zaplecza budowy oraz
oznakowanie i zabezpieczenie terenu budowy na czas realizacji zadania, zapewnienie ¶rodków
transportowych. Teren budowy stanowi dzia³ki i o nr ewid. 590/2, 590/6, 590/8 w miejscowo¶ci Dzia³oszyce. Inwestycja sk³ada siê z dwóch etapów:
Etap I :
- budowa kontenera sanitarnego wraz z wewnêtrznymi
instalacjami (wod.-kan., en. elektr.) monta¿ elementów ma³ej architektury (³awek, koszy na ¶mieci), budowa kanalizacji deszczowej, o¶wietlenia oraz wykonanie utwardzeñ i nasadzeñ przy ul. Józefa Ignacego Krasickiego na dz. nr 590/2; 590/8 w miejscowo¶ci Dzia³oszyce

Etap II:
-wykonanie utwardzenia oraz budowa kanalizacji deszczowej przy
ul. Józefa Ignacego Krasickiego na dz. nr 590/6; 590/8 w miejscowo¶ci Dzia³oszyce

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

45215500-2 - Toalety publiczne

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

45262210-6 - Fundamentowanie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214
ust. 1 pkt 7
PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegaæ bêd± na
powtórzeniu robót podobnych do robót stanowi±cych przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 6 pkt 1 bêd± polega³y na powtórzeniu robót zgodnych
z zakresem robót stanowi±cymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowi±cych
przedmiot zamówieñ, o których mowa w ust. 6 pkt 1 bêd± to prace z zakresu:
• Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
• Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz
roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
• Roboty instalacyjne w budynkach
• Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
Szczegó³owy opis technologii wykonywania tych robót okre¶la dokumentacja projektowa, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnosz±ce siê do
tych robót. Zakres rzeczowy robót stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w pkt 1 nie
przekroczy warto¶ci 50 % warto¶ci niniejszego zamówienia.
3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 bêd± udzielane po przeprowadzeniu odrêbnego postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej rêki, a je¿eli warto¶æ szacunkowa
bêdzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie
negocjacji.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 bêd± udzielane w przypadku wyst±pienia potrzeby zwiêkszenia
zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku
konieczno¶ci dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wyst±pi potrzeba wykonania
dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze koñcowym.
5) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 mo¿e obejmowaæ rodzajowo ca³y lub czê¶ciowy zakres robót
wskazanych w pkt. 2.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³uzony okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy z³o¿± wraz z ofert±
o¶wiadczenia
a wskazany Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od
wezwania, przed³o¿y wymagane w SWZ dokumenty w zakresie:
1) spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu
2) niepodlegania wykluczeniu
2. O¶wiadczenia o którym mowa w ust. 1 nale¿y z³o¿yæ w formie o¶wiadczeñ stanowi±cych
za³±czniki do SWZ. O¶wiadczenia te dla podmiotów sk³adaj±cych ofertê wspólnie oraz
podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³adane s± oddzielnie dla ka¿dego z tych podmiotów.
O¶wiadczenia wraz
z ofert± sk³adane s± w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
3. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków w tym
zakresie. Zamawiaj±cy nie dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu
Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie:
1) wykonanych robót.
Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz robót budowlanych wykonanych nie
wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w
tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów,
na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te
roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s±
referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w
stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w tym okresie wykona³:
• jedn± robotê budowlan± zwi±zan± z budow± lub rozbudow± lub przebudow± dróg lub/i placów
w tym miejsc postojowych lub/i ci±gów pieszo – rowerowych lub pieszych lub rowerowych o
nawierzchni z kostki brukowej betonowej lub/i kamiennej o powierzchni co najmniej 5 000 m2 itp.
wraz z infrastruktur± towarzysz±c±
• Wymagana warto¶æ wykonanych robót budowlanych w ramach jednego zlecenia wynosi
minimum 500 000,00 z³ brutto. UWAGA!
Do wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób
nale¿yty.
2) wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz osób, skierowanych przez
Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych
do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci
oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje n/w osobami: • Kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w
specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, posiadaj±cym do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji
kierownika budowy lub kierownika robót przy budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub
remoncie na co najmniej 1 inwestycji zwi±zanej z budow± lub rozbudow± lub przebudow± lub
remontem budynku.
Do wykazu osób nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zaproponowane osoby
posiadaj± wymagane uprawnienia i przynale¿± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego je¿eli
taki wymóg na te osoby nak³ada Prawo budowlane.
Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsy³a do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o
zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii
Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego
nie jest wymagana od obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji
Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)
gdy¿ do posiadania uprawnieñ w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest
wymagana przynale¿no¶æ do izby samorz±du zawodowego.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków w tym
zakresie. Zamawiaj±cy nie dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. Poleganie na zasobach innych podmiotów:
1) Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w
stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ
na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej
podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cego go z nimi
stosunków prawnych.
2) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub
do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych
zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te
zdolno¶ci s± wymagane. 3) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby,
sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do
dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny
podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w ust. 3, potwierdza, ¿e
stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty
dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia,
kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których
wskazane zdolno¶ci dotycz±.
5) Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby
zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na
wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w
art. 112 ust. 2 pkt 3) i 4) Pzp, a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy
wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.
6) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów
udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w Rozdziale V
ust. 1 SWZ, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, zgodnie z
katalogiem dokumentów okre¶lonych w Rozdziale V SWZ

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz wykonanych robót potwierdzaj±cy opisany warunek wraz z
dowodami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie tych robót.
2) Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z o¶wiadczenie o
posiadanych uprawnieniach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze
(konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo
zamówieñ publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie
z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie
w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego
do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty
o¶wiadczenie,
z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni
Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia
w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie
dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.
2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
Zamawiaj±cy wymaga aby:
1) Do¶wiadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 1 SWZ - w zakresie wykonanych
robót wykaza³ siê konsorcjant, który bêdzie wykonywa³ kluczowy zakres robót.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami okre¶lonymi w SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-24 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dzialoszyce

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-24 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

2021-08-09 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.