Ogłoszenie z dnia 2023-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00488134/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyjazd integracyjny z elementami rekreacyjno-terapeutycznymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sieradzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730939479
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wojewódzki 3
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 827 18 07
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr.sieradz@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcprsieradz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip-pcpr.spsieradz.finn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyjazd integracyjny z elementami rekreacyjno-terapeutycznymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecb34f42-76f6-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141529
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056503/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wyjazdzy integracyjne z elementami rekreacyjno-terapeutycznymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"W rodzinie najlepiej"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.261.WRN/W.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 151690 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 56000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie:
siedmiodniowego (6 noclegów) wyjazdu integracyjnego z elementami rekreacyjno-terapeutycznymi dla uczestników projektu „W RODZINIE NAJLEPIEJ” w ramach Osi Priorytetowej IX Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Poddziałanie IX.2.1 – usługi społeczne i zdrowotne. Wyjazd będzie zorganizowany dla wychowanków pieczy zastępczej w wieku 10-18 lat (28 osób)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp odnieść należy do kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert. Zamawiający opublikował taką informację w dniu 19 grudnia 2022 r., podając, że na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę: 56 000,00 zł brutto.Tymczasem oferta z najniższą ceną wynosi 104 944,00 zł. Decyzja o ewentualnym zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu zamawiającego. Wyrażenie „może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” należy interpretować jako uprawnienie zamawiającego i to do niego należy ocena możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel, zatem zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104944 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104944 PLN
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa sprzętu serwerowego i sieciowego w ramach programu Cyfrowy Powiat dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Dostawa systemu zabezpieczającego przed złośliwym oprogramowaniem, oprogramowania do zarządzania zasobami IT oraz serwerowego systemu operacyjnego wraz z licencjami dostępowymi...
- Przebudowa lewej strony parteru budynku ,,A" Szpitala Wojewódzkiego w Sieradzu z uwzględnieniem zorganizowania Zakładu Rehabilitacji Kardiologicznej Dziennej.
- Dostawa mikroskopu z torem wizyjnym i dostawa Lampy szczelinowej
- Modernizacja budynku "C" Starostwa Powiatowego w Sieradzu, celem poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla osób niepełnosprawnych
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Sieradz
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie wypoczynku letniego w formie 11-dniowego turnusu (kolonii) dla dzieci i młodzieży z województwa opolskiego do miejscowości górskiej w Polsce.
- Wykonanie usługi turystycznej polegającej na zorganizowaniu wypoczynku - obozu letniego dla dzieci i młodzieży w Grecji ze zwiedzaniem Grecji i Macedonii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.