eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Markowa › "Prowadzenie specjalistycznych szkoleń oraz punktu poradnictwa na potrzeby projektu "Świadomie bez przemocy"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Prowadzenie specjalistycznych szkoleń oraz punktu poradnictwa na potrzeby projektu „Świadomie bez przemocy"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MARKOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1399

1.5.2.) Miejscowość: Markowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-120

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 226 53 52

1.5.8.) Numer faksu: (17) 226 56 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@markowa.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://markowa.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Prowadzenie specjalistycznych szkoleń oraz punktu poradnictwa na potrzeby projektu „Świadomie bez przemocy"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b663c34d-c4d6-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027434/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Prowadzenie szkoleń oraz warsztatów z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie na potrzeby Punktu Poradnictwana w Gminie Markowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b663c34d-c4d6-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy e-zamówienia. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówieni publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zapisami SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje prowadzenie specjalistycznych szkoleń oraz punktu poradnictwa na potrzeby projektu „Świadomie bez przemocy” w Gminie Markowa współfinansowanego ze środków Programu Sprawiedliwość Norweski Mechanizm Finansowy 2014-2021.
Zakres zamówienia obejmuje usługi dla 6 zadań, które nie stanowią odrębnych części zamówienia:
1) ZADANIE 1 – Punkt Poradnictwa z zakresu problematyki przeciwdziałania przemocy w rodzinie
a) Zadanie obejmuje prowadzenie Punktu Poradnictwa z zakresu problematyki przeciwdziałania przemocy w rodzinie na terenie Gminy Markowa, w budynku Ośrodka Zdrowia w Markowej – Markowa 1679, stanowiącym własność Gminy Markowa.
b) Zamawiający wymaga by zadanie realizowała specjalistyczna kadra:
- psycholog,
- terapeuta / psychoterapeuta,
- prawnik.
c) Punkt powinien działać w terminach/godz. dostosowanych do potrzeb uczestników projektu, tj. zarówno w godzinach rannych, jaka i popołudniowych, w uzgodnieniu z Zamawiającym. Należy przewidzieć również konsultacje przez e-mail, telefon.
d) Usługa powinna być dostępna dla każdej ofiary aktu przemocy z terenu Gminy Markowa.
e) Usługa obejmuje łącznie 240 godzin zegarowych (średnio po około 10 godzin zegarowych w miesiącu prowadzonych przez każdego z 3 specjalistów przez okres 8 miesięcy).
2) ZADANIE 2 – Warsztaty „Close-Open”
a) Zadanie obejmuje przeprowadzenie warsztatów „close – open” z zakresu przemocy w rodzinie dla grupy 20 osób. Podczas warsztatów uczestnicy mają zostać wyposażeni w wiedzą teoretyczną i praktyczną, otrzymać wskazówki w obszarze reagowania na przemoc i agresje, radzenia sobie z emocjami, kontakty do instytucji pomocowych.
b) Miejscem wskazanym przez Zamawiającego do realizacji zadania jest budynek Ośrodka Zdrowia w Markowej – Markowa 1679.
c) Zamawiający wymaga by zadanie realizowała specjalistyczna kadra, w tym co najmniej:
- psycholog,
- terapeuta / psychoterapeuta.
d) Usługa obejmuje łącznie 200 godzin dydaktycznych (średnio po około 25 godzin dydaktycznych w miesiącu przez okres 8 miesięcy).
e) Warsztaty te mogą odbywać się z udziałem członków Zespołu Interdyscyplinarnego/ Grupy Roboczej wskazanych w zadaniu 6.
3) ZADANIE 3 – Zajęcia dla Grup Wsparcia dla osób starszych i niepełnosprawnych zagrożonych lub doznających przemocy domowej
a) Zajęcia grupowe. Spotkania Grup Wsparcia dla osób starszych i niepełnosprawnych zagrożonych lub doznających przemocy domowej.
b) Miejscem wskazanym przez Zamawiającego do realizacji zadania jest budynek Ośrodka Zdrowia w Markowej – Markowa 1679.
c) Zajęcia mają być prowadzone przez moderatora-psychologa inicjującego działania, prowadzącego konwersację.
d) Zajęcia obejmują 16 spotkań po 2 godziny dydaktyczne każde, w okresie 8 miesięcy, dla 20 osób. Usługa obejmuje łącznie 32 godziny dydaktyczne.
4) ZADANIE 4 – Warsztaty samokontroli i konstruktywnego współżycia w rodzinie
a) Zajęcia grupowe. Warsztaty samokontroli i konstruktywnego współżycia w rodzinie.
b) Miejscem wskazanym przez Zamawiającego do realizacji zadania jest budynek Ośrodka Zdrowia w Markowej – Markowa 1679.
c) Zamawiający wymaga by zadanie realizowała specjalistyczna kadra, w tym co najmniej:
- psycholog,
- terapeuta / psychoterapeuta.
d) Zajęcia obejmują ogółem 3 edycje po 40 godzin. Łącznie 120 godzin dydaktycznych, dla 30 osób.
5) ZADANIE 5 – Przeprowadzenie warsztatów redukcji stresu
a) Zajęcia grupowe. Warsztaty redukcji stresu. Warsztaty powinny odbywać się z podziałem na uczestników według kategorii „występowanie przemocy w rodzinie” i „zagrożenie występowania przemocy w rodzinie”. Program powinien być adekwatnie dostosowany do uczestników.
b) Miejscem wskazanym przez Zamawiającego do realizacji zadania jest budynek Ośrodka Zdrowia w Markowej – Markowa 1679.
c) Zamawiający wymaga by zadanie realizowała specjalistyczna kadra (trener), w tym co najmniej:
- psycholog,
- terapeuta / psychoterapeuta.
d) Zajęcia obejmują ogółem 3 edycje po 24 godziny, dla 30 osób. Usługa obejmuje łącznie 72 godziny dydaktyczne.
6) ZADANIE 6 – Szkolenia dla członków Zespołu Interdyscyplinarnego oraz Grup Roboczych
a) Zadanie obejmuje przeprowadzenie szkolenia dla 13 członków Zespołu Interdyscyplinarnego oraz Grup Roboczych umożliwiające podniesienie kompetencji w obszarze przeciwdziałania przemocy.
b) Szkolenie powinno obejmować tematykę, co najmniej w poniższym zakresie:
- koordynacji międzyinstytucjonalnej współpracy w celu lepszego rozpoznawania symptomów przemocy domowej i podejmowania właściwej interwencji,
- kontaktu z klientem z zachowaniem bezpieczeństwa osobistego, oraz
- prowadzenia działań korekcyjno-edukacyjnych dla sprawców przemocy.
e) Zamawiający wymaga by zadanie realizowała specjalistyczna kadra (trener), w tym co najmniej:
- psycholog,
- prawnik.
c) Szkolenie powinno obejmować ogółem 3 moduły (wskazane powyżej), łącznie 80 godzin dydaktycznych (10 dni szkoleniowych po 8 godzin dydaktycznych).

Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w Zasadach i terminach realizacji zadań w projekcie „Świadomie bez przemocy”, stanowiących załącznik nr 1 do umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-05-02 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności techniczne lub zawodowej:
A. Doświadczenie i zdolności techniczne:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również w wykonywaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 (trzech) usług w zakresie prowadzenia punktu poradnictwa lub warsztatów lub szkoleń z zakresu problematyki przeciwdziałania przemocy w rodzinie, w tym co najmniej 2 (dwóch) usług o wartości minimum 50.000,00 netto PLN każda usługa (objęte różnymi zamówieniami lub różnymi umowami), i co najmniej 1 (jednej) usługi realizowanej w ramach dofinansowania w ramach dowolnego programu operacyjnego na lata 2014-2020 lub Norweskiego Mechanizmu Finansowego lub Programów Ministerstwa Sprawiedliwości w zakresie poradnictwa lub szkoleń lub warsztatów z problematyki przemocy w rodzinie.

B. Zasoby ludzkie zdolne do realizacji przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej:
a) 1 osobą do prowadzenia poradnictwa psychologicznego, warsztatów, szkoleń, która posiada wykształcenie kierunkowe oraz co najmniej 3 lata doświadczenia w prowadzeniu poradnictwa w tym zakresie, oraz która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, prowadziła lub bezpośrednio realizowała, a w przypadku zamówień w toku lub zamówień ciągłych lub okresowych prowadzi lub bezpośrednio realizuje, przez okres co najmniej 6 miesięcy, co najmniej 2 (dwie) usługi (objęte odrębnymi zamówieniami lub umowami), w tym co najmniej 1 (jedną) usługę realizowaną w ramach dofinansowania w ramach dowolnego programu operacyjnego na lata 2014-2020 lub Norweskiego Mechanizmu Finansowego lub Programów Ministerstwa Sprawiedliwości w zakresie poradnictwa lub szkoleń lub warsztatów z problematyki przemocy w rodzinie.
b) 1 osobę do prowadzenia poradnictwa prawnego, warsztatów, szkoleń, która posiada wykształcenie kierunkowe oraz co najmniej 3 lata doświadczenia w prowadzeniu poradnictwa w tym zakresie
c) 1 osobą będącą terapeutą / psychoterapeutą do prowadzenia poradnictwa, warsztatów, szkoleń, która posiada wykształcenie kierunkowe oraz co najmniej 3 lata doświadczenia w prowadzeniu zajęć w tym zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (w oparciu o wzór stanowiący zał. nr 2 do SWZ),
- Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – w oparciu o wzór załącznik nr 7

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - w oparciu o wzór stanowiący zał. nr 3 do SWZ,
- Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp – w oparciu o wzór stanowiący zał. nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy)
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – w oparciu o wzór stanowiący zał nr 5 do SWZ.
- Wykaz wykonanych usług – w oparciu o wzór stanowiący zał. nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

- Wykaz osób do oceny oferty w kryterium „doświadczenie personelu” – wg wzoru zał. nr 9 do SWZ (jeśli dotyczy).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie o aktualności informacji, o którym mowa w §3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dn. 23.12.2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający oświadcza, że przewiduje możliwość zmiany Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z § 13 Projektowanych postanowień umowy - zał. nr 10 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-24 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-24 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.