Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00076494/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
- 2023/BZP 00085282/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-07
- 2023/BZP 00129125/01 - Wynik z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa i montaż fabrycznie nowych, pełnowartościowych wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi, mebli biurowych z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Toruńskie Centrum Usług Społecznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520850227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 13
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tcus.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://tcus.torun.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tcus.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa i montaż fabrycznie nowych, pełnowartościowych wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi, mebli biurowych z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4771477d-a246-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141430
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032132/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup mebli i wyposażenia w ramach projektu "Aktywnie działamy!"
1.2.5 Zakup mebli i wyposażenia w ramach projektu „Akademia Współpracy”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00076494
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.2611.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia - dostawa i montaż fabrycznie nowych, pełnowartościowych wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi, mebli biurowych w związku z realizacją pn. „Aktywnie działamy!”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa KujawskoPomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 9 Solidarne społeczeństwo, Działanie 9.2. Włączenie społeczne, Poddziałanie 9.2.1 Aktywne włączenie społeczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39121200-8 - Stoły
39113100-8 - Fotele
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
4.5.5.) Wartość części: 15700 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia - dostawa i montaż fabrycznie nowych, pełnowartościowych wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi, mebli biurowych w związku z realizacją projektu pn. „Akademia Współpracy” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa KujawskoPomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9 Solidarne społeczeństwo, Działanie 9.2. Włączenie społeczne, Poddziałanie 9.2.1 Aktywne włączenie społeczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39113100-8 - Fotele
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
4.5.5.) Wartość części: 42050 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43234,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93243,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43234,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. AS POMORZANKA Andrzej Szarmach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 592-111-91-58
7.3.3) Ulica: Prusa 7,
7.3.4) Miejscowość: Skórcz
7.3.5) Kod pocztowy: 83-220
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43234,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 6 zadań
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu wraz z robotami termoizolacyjnymi budynku przy ul. Mickiewicza 58A w Toruniu
- Odbudowa w nowej lokalizacji i dostosowanie do nowych funkcji użytkowych domu Heleny Grossówny
- "Naprawy części dachu i wymiana pokrycia sterczyn na metalowe budynku Collegium Maius Wydziału Humanistycznego UMK przy ul. Fosa Staromiejska 3 w Toruniu".
- Dostawa sprzętu technicznego i elektrotechnicznego oraz geodezyjnego
- Legalizacja ciepłomierzy wraz z ich częściową wymianą w gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych w 32 budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli wykonanych na wymiar
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia inkubatora przedsiębiorczości w Strefie Aktywności Gospodarczej w Stoszowicach".
- WYPOSAŻENIE INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W ZIĘBICACH - MEBLE I AGD W RAMACH ZADANIA PN.: "UTWORZENIE INFRASTRUKTURY PRZEZNACZONEJ DLA PRZEDSIĘBIORCÓW W KŁODZKU, ZIĘBICACH I ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH"
- Dostawa narzędzi diagnostycznych i wyposażenia w ramach projektu Dostępna Szkoła
- Dostawa mebli wraz z montażem dla Małopolskiego Centrum Chorób Zakaźnych
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności i edukacji kulturalnej dla zadania "Scena Atelier przy Teatrze St. I. Witkiewicza w Zakopanem wraz z zagospodarowaniem terenu"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.