eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › "Wykonanie nowej hydroizolacji dachu płaskiego dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie nowej hydroizolacji dachu płaskiego dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czerwonego Krzyża 5/9

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-345

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@rckik.wroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.wroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rckikwroclaw.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie nowej hydroizolacji dachu płaskiego dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3769efd9-a16d-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141380

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058928/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont dachu budynku dawców krwi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 pn. „Unowocześnienie infrastruktury celem poprawy efektywności działania centrum krwiodawstwa oraz przeciwdziałania sytuacjom kryzysowym”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00075457

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 04/P/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Zakres prac obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie:
- nowej hydroizolacji dachu płaskiego wraz z regulacją spadków na połaci
- ułożenie ścieżki serwisowej z membrany antypoślizgowej
- naprawę i wymianę niezbędnych elementów dylatacji
- demontaż i utylizację, montaż nowego systemu odladzania wpustów i rur spustowych na budynku Głównym Dawców oraz Budynku Kamienicy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożone zostały dwie oferty podlegające odrzuceniu.
Oferta 1: Uzasadnienie prawne: na podst. art. 226 ust. 1 pkt 2 ppkt. c)
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dnia 22.02.2023r. na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwał Wykonawcę . KBK BUD SP. Z O.O. ul. Brzeska 3/7, 59-300 Lublin, do złożenia podmiotowych środków dowodowych i wyznaczył termin na złożenie dokumentów na platformie znajdującej się pod adresem https://rckikwroclaw.ezamawiajacy.pl do dnia 27.02.2023r., Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie Zamawiającego.
Dnia 28.02.2023r. Zamawiający na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp wezwał ponownie Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych i wyznaczył termin na złożenie dokumentów do dnia 02.03.2023r. Na wezwanie Wykonawca w dniu 01.03.2023r. przez platformę na której prowadzone jest postępowanie złożył niekompletne podmiotowe środki dowodowe. Wykonawca nie złożył na wezwanie Zamawiającego:
- Wykazu robót budowlanych, zrealizowanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te roboty budowlane zostały wykonane,
- Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu.
W związku z powyższym, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) ppkt. c) odrzucił ofertę.
Oferta 2: Zamawiający wymagał w dokumentach zamówienia odbycia wizji lokalnej przez Wykonawców, a oferta złożona bez odbycia takiej wizji będzie skutkowała odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Wykonawca firmy Remontowo – Budowlanej "DANPRO" Daniel Buczyński złożył ofertę w niniejszym postępowaniu bez wcześniejszego odbycia wizji lokalnej u Zamawiającego.
Uzasadnienie prawne: na podst. art. 226 ust. 1 pkt 18)

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy PZP unieważniania postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.