eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych, części i akcesoriów do urządzeń kopiująco-drukujących będących na stanie Uniwersytetu Medycznego w Lublinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych, części i akcesoriów do urządzeń kopiująco-drukujących będących na stanie Uniwersytetu Medycznego w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288716

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ALEJE RACŁAWICKIE 1

1.4.2.) Miejscowość: Lublin

1.4.3.) Kod pocztowy: 20-059

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.4.7.) Numer telefonu: 81 448 52 76

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: joannabronisz1@umlub.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141227

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00128021/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2, Część 1)

Przed zmianą:
20

Po zmianie:
40,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2, Część 2)

Przed zmianą:
20

Po zmianie:
40,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3, Część 1)

Przed zmianą:
Rodzaj materiałów eksploatacyjnych

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3, Część 2)

Przed zmianą:
Rodzaj materiałów eksploatacyjnych

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3, Część 1)

Przed zmianą:
inne.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3, Część 1)

Przed zmianą:
20

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3, Część 2)

Przed zmianą:
inne.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3, Część 2)

Przed zmianą:
20

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Cd. z VII Projektowane postanowienia umowy
2.13.zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,w trakcie obowiązywania umowy–jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przedstawienie argumentów w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia;
2.14.w sytuacjach o jakich mowa w art. 455 ustawy Pzp;
2.15.zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze stron Umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przedstawienie argumentów w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia;
2.16. zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
2.17. wprowadzenia, zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy.
2.18. wprowadzenia zmian asortymentowych produktów, o których mowa w Załączniku nr 2 Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia dla Zad. nr 1 lub Zad. nr 2, polegających na zmianie produktów do nowo zakupionych przez Zamawiającego urządzeń drukujących, w miejsce produktów do urządzeń wycofanych
z użytkowania. Zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny.
2.18.1. wprowadzenia zmian asortymentowych produktów, o których mowa w Załączniku nr 2 Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia dla zad. nr 3, polegających na zmianie produktów do nowo zakupionych przez Zamawiającego urządzeń drukujących, w miejsce produktów do urządzeń wycofanych z użytkowania. Zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny.
3. Niedopuszczalne są zmiany umowy, które zmieniają w istotny sposób charakter Umowy, w szczególności zmiany określone w art. 454 ust.2 ustawy Pzp.
4.Inicjatorem zmian może być każda ze Stron, poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania Umowy, zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie faktyczne i prawne oraz termin wprowadzenia.

Po zmianie:
Cd. z VII Projektowane postanowienia umowy
2.13.zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,w trakcie obowiązywania umowy–jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przedstawienie argumentów w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia;
2.14.w sytuacjach o jakich mowa w art. 455 ustawy Pzp;
2.15.zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze stron Umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przedstawienie argumentów w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia;
2.16. zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
2.17. wprowadzenia, zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy.
2.18. wprowadzenia zmian asortymentowych produktów, o których mowa w Załączniku nr 2 Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia dla Zad. nr 1 lub Zad. nr 2, polegających na zmianie produktów do nowo zakupionych przez Zamawiającego urządzeń drukujących, w miejsce produktów do urządzeń wycofanych
z użytkowania. Zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny.
2.18.1. wprowadzenia zmian asortymentowych produktów, o których mowa w Załączniku nr 2 Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia dla zad. nr 3, polegających na zmianie produktów do nowo zakupionych przez Zamawiającego urządzeń drukujących, w miejsce produktów do urządzeń wycofanych z użytkowania. Zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny.
3. Niedopuszczalne są zmiany umowy, które zmieniają w istotny sposób charakter Umowy, w szczególności zmiany określone w art. 454 ust.2 ustawy Pzp.
4.Inicjatorem zmian może być każda ze Stron, poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania Umowy, zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie faktyczne i prawne oraz termin wprowadzenia.

Zamawiający dodaje nową obligatoryjną przesłankę wykluczenia z postępowania, tj.: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zamawiający dostosował dokumentację zamówienia zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r., o której mowa powyżej.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
Przedmiotowe środki dowodowe:
w zakresie Zadania nr 1 i Zadania nr 2:
W przypadku, gdy Wykonawca oferuje materiały równoważne, dla Zadania nr 1 - 1 - 104 dla Zadania nr 2 - 1 - 271 oraz 290 – 298, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych tj. dokumentów/raportów z testów (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), potwierdzających co najmniej spełnianie minimalnych wymagań SWZ.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych wskazanych w pozycjach w pkt. 9.1.1. tj. dokumentów/raportów z testów wystawionych przez niezależny od producenta akredytowany podmiot, przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 lub normami równoważnymi, a nie na podstawie norm, w których muszą znaleźć się poniższe informacje:
• średnia ilość wydruków,
• odchylenie standardowe,
• dolna granica przedziału ufności (90%),
• data testowania,
• liczba testowanych kaset,
• liczba kaset użytych w teście,
• typ kasety,
• informacja czy stosowano procedurę wstrząsania (nie dotyczy atramentów),
• tryb drukowania,
• liczba urządzeń użytych w teście,
• użyty nośnik,
• format papieru,
• orientacja podawania papieru,
• model drukarki,
• model komputera,
• system operacyjny,
• oprogramowanie,
• wersja sterownika drukarki,
• wersja strony testowej,
• codzienne wyłączanie/włączanie zasilania,
• interfejs,
• kody testowanych wkładów,
• numery seryjne drukarek na których przeprowadzono testy,
• temperatura w °C,
• wilgotność,
• sposób połączenia komputera z testową drukarką.

Zamawiający nie będzie uznawać dokumentów, które nie będą zawierać wszystkich powyższych informacji lub które będą zawierały sformułowanie, że raport został przygotowany "w oparciu o normę", "na podstawie normy" itp.; zamiast wymaganego badania „zgodnie z normą”.
Raport z testów wydajności musi być wykonany z użyciem najnowszego stabilnie działającego oprogramowania „firmware” przeznaczonego dla danego urządzenia w okresie od dnia ogłoszenia postępowania do dnia złożenia oferty.
Wymaga się, aby dokumenty dotyczące oferowanych produktów równoważnych były oznaczone numerem zadania i pozycji, której dotyczą oraz opatrzone nazwą Wykonawcy.
W przypadku oferowania materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta, Zamawiający dopuszcza, aby kolumna D „OFEROWANY rodzaj/symbol produkt nazwa, typ pojemność, producent” pozostała nie wypełniona.
Zamawiający informuje, że jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający nie przewiduje wzywania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia.
W zakresie Zadania nr 3, Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy, złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

Po zmianie:
Przedmiotowe środki dowodowe:
w zakresie Zadania nr 1 i Zadania nr 2:
W przypadku, gdy Wykonawca oferuje materiały równoważne, dla Zadania nr 1 - 1 - 104 dla Zadania nr 2 - 1 - 271 oraz 290 – 298, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych tj. dokumentów/raportów z testów (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), potwierdzających co najmniej spełnianie minimalnych wymagań SWZ.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych wskazanych w pozycjach w pkt. 9.1.1. tj. dokumentów/raportów z testów wystawionych przez niezależny od producenta akredytowany podmiot, przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 lub normami równoważnymi, a nie na podstawie norm, w których muszą znaleźć się poniższe informacje:
• średnia ilość wydruków,
• odchylenie standardowe,
• dolna granica przedziału ufności (90%),
• data testowania,
• liczba testowanych kaset,
• liczba kaset użytych w teście,
• typ kasety,
• informacja czy stosowano procedurę wstrząsania (nie dotyczy atramentów),
• tryb drukowania,
• liczba urządzeń użytych w teście,
• użyty nośnik,
• format papieru,
• orientacja podawania papieru,
• model drukarki,
• model komputera,
• system operacyjny,
• oprogramowanie,
• wersja sterownika drukarki,
• wersja strony testowej,
• codzienne wyłączanie/włączanie zasilania,
• interfejs,
• kody testowanych wkładów,
• numery seryjne drukarek na których przeprowadzono testy,
• temperatura w °C,
• wilgotność,
• sposób połączenia komputera z testową drukarką.

Zamawiający nie będzie uznawać dokumentów, które nie będą zawierać wszystkich powyższych informacji lub które będą zawierały sformułowanie, że raport został przygotowany "w oparciu o normę", "na podstawie normy" itp.; zamiast wymaganego badania „zgodnie z normą”.
Raport z testów wydajności musi być wykonany z użyciem najnowszego stabilnie działającego oprogramowania „firmware” przeznaczonego dla danego urządzenia w okresie od dnia ogłoszenia postępowania do dnia złożenia oferty.
Wymaga się, aby dokumenty dotyczące oferowanych produktów równoważnych były oznaczone numerem zadania i pozycji, której dotyczą oraz opatrzone nazwą Wykonawcy.
W przypadku oferowania materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta, Zamawiający dopuszcza, aby kolumna D „OFEROWANY rodzaj/symbol produkt nazwa, typ pojemność, producent” pozostała nie wypełniona.
9.1.2. Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy przewiduje,
że w sytuacji, w której Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
9.1.3. Postanowień pkt 9.1.2. SWZ nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
9.1.4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
W zakresie Zadania nr 3, Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy, złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-04-29 11:00

Po zmianie:
2022-05-05 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-04-29 12:00

Po zmianie:
2022-05-05 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-05-28

Po zmianie:
2022-06-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.