eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skawina › Modernizacja boisk sportowych zlokalizowanych na działkach: nr 2063/38 - os. Przemysłowe oraz nr 3674/9 - os. Willowe w Skawinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boisk sportowych zlokalizowanych na działkach: nr 2063/38 - os. Przemysłowe oraz nr 3674/9 - os. Willowe w Skawinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skawina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555588

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Skawina

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-050

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48122770179

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.mueck@gminaskawina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umigskawina

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja boisk sportowych zlokalizowanych na działkach: nr 2063/38 - os. Przemysłowe oraz nr 3674/9 - os. Willowe w Skawinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a97bfa6-b3f1-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141184

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108211/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.GK.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 167751,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Części 1 zamówienia jest modernizacja boiska sportowego zlokalizowanego na działce nr 2063/38 – os. Przemysłowe w Skawinie, o wymiarach 10,90 m x 20,10 m, zakres: nawierzchnia poliuretanowa, kolor ceglasty - 219,10 m2, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - 32,00 m2, montaż piłkochwytów wys. 3 m - 51,25 m, kosza do piłki koszykowej z tablicą - 1 szt., bramek do mini piłki nożnej - 2 szt. - z demontażu.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 86494,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Części 2 zamówienia jest modernizacja boiska sportowego zlokalizowanego na działce nr 3674/9 – os. Willowe w Skawinie, o wymiarach 13,20 m x 17,30 m, zakres: nawierzchnia poliuretanowa, kolor ceglasty - 228,36 m2, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - 30,40 m2, montaż piłkochwytów wys. 3 m - 32,80 m, kosza do piłki koszykowej z tablicą - 1 szt., bramek do mini piłki nożnej - 2 szt. - z demontażu.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 81257,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt. 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), unieważnił przedmiotowe postępowanie, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie:
W dniu 19-04-2022 r. o godz. 13:18, do niniejszego postępowania wpłynęły pytania dotyczące treści SWZ. Pytania zostały złożone w terminie określonym w art. 284 ust 2 ustawy Pzp, a Zamawiający nie udzielił na nie wyjaśnień.
W związku z tym, że postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia na tym etapie postępowania, Zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6) ustawy Pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt. 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), unieważnił przedmiotowe postępowanie, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie:
W dniu 19-04-2022 r. o godz. 13:18, do niniejszego postępowania wpłynęły pytania dotyczące treści SWZ. Pytania zostały złożone w terminie określonym w art. 284 ust 2 ustawy Pzp, a Zamawiający nie udzielił na nie wyjaśnień.
W związku z tym, że postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia na tym etapie postępowania, Zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6) ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.