Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00187274/01 - Wynik z dnia 2023-04-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury edukacyjno-społecznej placówek z terenu gminy Krokowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krokowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żarnowiecka 29
1.5.2.) Miejscowość: Krokowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 6754100
1.5.8.) Numer faksu: 58 6754101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@krokowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krokowa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury edukacyjno-społecznej placówek z terenu gminy Krokowa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7815ea9b-c4aa-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025175/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja infrastruktury edukacyjno-społecznej placówek z terenu Gminy Krokowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7815ea9b-c4aa-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia) oraz identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia zostały określone w niniejszym ogłoszeniu oraz w dokumentach zamówienia (SWZ).
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zam.publ@krokowa.pl (nie dotyczy składania ofert).
7. Pozostałe wymagania zostały określone w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGK.271.10.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji infrastruktury edukacyjno-społecznej placówek z terenu gminy Krokowa, obejmującej wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług:
1) Szkoła Podstawowa, Przedszkole i Żłobek w Krokowej – zagospodarowanie terenu i place zabaw.
2) Przedszkole w Lubocinie – wyposażenie (meble i pomoce dydaktyczne).
3) Przedszkole przy ul. Dębickiego w Sławoszynie – wyposażenie (meble i pomoce dydaktyczne).
4) Szkoła Podstawowa, Przedszkole i Żłobek w Wierzchucinie:
a) zagospodarowanie strefy wejściowej wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych,
b) opomiarowanie mediów budynku żłobka,
c) place zabaw przy żłobku i przy szkole,
d) roboty remontowe w budynku szkolnym:
- prace specjalistyczne (wzmocnienie gruntu pod ławami i stopami, podbicie i podniesienie ścian działowych, poziomowanie posadzek, badania podłoża),
- prace malarsko naprawcze,
- naprawa okładzin ściennych i podłogowych,
- naprawa spękań elewacji,
- naprawa dachu.
5) Szkoła Podstawowa w Żarnowcu – budowa bieżni lekkoatletycznej, naprawa daszku zewnętrznego, murek oporowy).
6) Założenie ksiąg obiektów budowlanych dla wykonanych placów zabaw.
7) Dostawa i montaż tablic informacyjnych o dofinansowaniu zadań – 5 szt.
8) Wykonywanie bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych zamontowanych urządzeń na placach zabaw przez okres 3 lat.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.2. Wykonawca musi legitymować się doświadczeniem polegającym na należytym wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, następujących zamówień:
1) wykonanie remontu, przebudowy lub budowy budynku o wartości brutto min. 0,5 mln złotych;
2) wykonanie zagospodarowania terenu z montażem obiektów małej architektury, urządzeń placów zabaw, sportowych lub innych urządzeń rekreacyjnych, o wartości brutto minimum 100 tys. złotych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) zobowiązanie lub inne właściwe dokumenty podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy;2) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie – jeżeli dotyczy;
3) dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania oraz ewentualne pełnomocnictwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 5 000 zł6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Przewiduje się zmiany umowy w zakresie przedmiotu zamówienia, terminu wykonania, podwykonawców, obowiązków wykonawcy, sposobu rozliczania i wysokości wynagrodzenia. Szczegółowy opis zmian określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji warunków zamówienia.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-31 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez platformę e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-29
INNE PRZETARGI KROKOWA
- Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w ramach projektu: "Słoneczne szkoły powiatu puckiego"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych budowy, przebudowy i remontów dróg i ulic na terenie gminy Krokowa
więcej: przetargi KROKOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa terenów rekreacyjnych na terenie gminy Wysokie Mazowieckie
- Budowa sportowo-naukowego placu zabaw w Szkole Podstawowej Nr 13 w Gliwicach
- Dostawa i montaż mebli ze stali nierdzewnej, mebli wolnostojących i do zabudowy na potrzeby budynku nr 2 Małopolskiego Szpitala Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego im. prof. Bogusława Frańczuka w Krakowie.
- Budowa toru pumptrack i street workut z dojściem, oświetleniem terenu, oraz obiektami małej architektury
- Utworzenie kompleksu rekreacyjno-turystycznego w Jaksicach - II postępowanie
- Utworzenie miejsca rekreacji poprzez zagospodarowanie terenu w miejscowości Kopydłówek
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.