Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00101922/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
- 2022/BZP 00110183/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Lubraniec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "SANIKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910041776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Komunalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54/412 18 05
1.5.8.) Numer faksu: 54/412 18 04
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: saniko@saniko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: saniko.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.saniko.com.pl/k/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Lubraniec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ab0a44d-af43-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137845
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101922/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.ZP.07/21/03/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 280000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z miejscowości wymienionych w Rozdziale I, w Załączniku nr 1 do SWZ tj.:
a) w zabudowie jednorodzinnej – odbiór i transport niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odbiór odpadów segregowanych (metale i tworzywa sztuczne, szkło, papier, bioodpady) oraz popiół,
b) w zabudowie wielorodzinnej – odbiór i transport niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, bioodpadów i popiół,
i ich transport do instalacji komunalnej Zamawiającego: Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, Machnacz 41a, gm. Brześć Kujawski.
2) Odbiór odpadów, o którym mowa w pkt. 1 winien odbywać się zgodnie z harmonogramem, który stanowi Załączniku nr 2 do SWZ.
3) Sukcesywne dostarczanie do wszystkich nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej na terenie obsługiwanych miejscowości worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych.
4) Dostarczanie pojemników na odpady i worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz harmonogramu wywozu odpadów dla nowych klientów na obsługiwanym terenie.
5) Wymiana uszkodzonych pojemników klientom na obsługiwanym terenie i niezwłoczne informowanie Zamawiającego o tym fakcie.
6) Przeprowadzenie objazdowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych, zużytych opony oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego - 2 razy (w miesiącu maju i październiku), zgodnie z harmonogramem.
7) Zamawiający wyposaży Wykonawcę w pojemniki na odpady i worki do selektywnego zbierania odpadów komunalnych w ramach realizacji przedmiotu umowy.
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Komunalne Józef Rosołowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910956470
7.3.3) Ulica: Kolonia Piaski nr 32
7.3.4) Miejscowość: Lubraniec
7.3.5) Kod pocztowy: 87-890
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI KOMUNALNE JÓZEF ROSOŁOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI KOMUNALNE JÓZEF ROSOŁOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Dostawy warzyw i owoców dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Renowacja budynku Starostwa Powiatowego we Włocławku przy ul. Cyganka 28" - etap II
- KURS KOMPUTEROWY Z EGZAMINEM ECDL
- "Remonty bitumiczne na terenie miasta Włocławek w roku 2024".
- "Dostawa pojazdu elektrycznego z zabudową do przewożenia osób konwojowanych."
- KURS GASTRONOMICZNY
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Młynary"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na terenie nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lądek-Zdrój na okres 3 miesięcy
- Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Przykona w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radzanów oraz z PSZOK.
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski oraz z PSZOK w Skopaniu i zimnego popiołu z wyznaczonych miejsc na terenie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski"
- świadczenie usług komunalnych.
więcej: Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.