eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Przebudowa i remont nawierzchni jezdni i chodników wraz z budową kanałów sanitarnych w ulicach B. Prusa, Bukowej i Kasztanowej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont nawierzchni jezdni i chodników wraz z budową kanałów sanitarnych w ulicach B. Prusa, Bukowej i Kasztanowej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48324941274, 324941267

1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont nawierzchni jezdni i chodników wraz z budową kanałów sanitarnych w ulicach B. Prusa, Bukowej i Kasztanowej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-255f602c-9bca-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137228

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053367/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa i remont nawierzchni jezdni i chodników wraz z budową kanałów sanitarnych w ulicach Prusa, Bukowej i Kasztanowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00055167

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.2.2023.KW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2508799,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i remont nawierzchni jezdni i chodników wraz z budową kanałów sanitarnych w ulicach B. Prusa, Bukowej i Kasztanowej.

2. Zakres robót obejmuje przebudowę ulicy Prusa, odtworzenie jezdni w ulicach Bukowa, Kasztanowa i części ul. Prusa w Zawierciu, wraz z przebudową lub remontem zjazdów indywidualnych do pobliskich posesji oraz chodników, a także przebudowę skrzyżowania w zakresie włączenia ul. Prusa do drogi krajowej DK78 ul. Paderewskiego w Zawierciu.

3. Ponadto, zakres robót budowlanych obejmuje budowę kanalizacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej oraz przebudowę przyłączy i fragmentu sieci wodociągowej na ul. Prusa, Bukowej i Kasztanowej w Zawierciu i przebudowę przyłączy gazociągowych na ul. Bukowej.


UWAGA:

Należy nadmienić, iż projekt budowlany branży kanalizacji sanitarnej na odcinku ul. Prusa tj. od studni fi 1200mm KS1 do KS15 w tym odcinka do KS ist. przyjmuje dla niej średnicę DN = 200mm. W ofercie wycenić należy na tym odcinku montaż kanału sanitarnego o średnicy DN250 mm zgodnie z wprowadzoną zmianą w projekcie wykonawczym i pomocniczym przedmiarze robót. Mając na uwadze powzięte informacje o znacznym zwiększeniu w nieodległej przyszłości obciążenia ściekami tego odcinka pierwotnie zakładana w projekcie budowlanym średnica została zwiększona do DN = 250 mm. Zmiana średnicy została zaakceptowana przez projektanta i zakwalifikowana jako nieistotna względem zatwierdzonego projektu budowlanego i decyzji o pozwoleniu na budowę.


UWAGA!!!!

Ujęte w dokumentacji projektowej następujące roboty budowlane

• rozebranie nawierzchni mineralno-bitumicznej (bez rozebrania w pełni konstrukcji drogi)
• rozebranie chodników, zjazdów w tym krawężników i obrzeży,
• ściągnięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu).

zostały wykonane. Nie stanowią one przedmiotu zamówienia.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 1A do SWZ z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu.

4. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny) oraz opinia techniczna, które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (dalej swz).

5. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy (PPU)

6. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot umowy na nie mniej niż 3 lata licząc od daty odbioru końcowego robót.

7. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.

8. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

9. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót, tj.: roboty ziemne, roboty montażowe, roboty wykończeniowe, roboty pomiarowe, roboty uzupełniające, obramowanie nawierzchni, budowa jezdni drogowej, budowa chodników z kostki, rozbiórka kanalizacji, przebudowa przyłączy wody, przebudowa przyłączy gazu) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (t. j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.

Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.

10. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.

Przedmiot zamówienia nie wprowadza barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Na projektowanych ciągach komunikacji pieszej, na przejściach i przekroczeniach jezdni itp. nie przewiduje się zastosowania uskoków i progów o różnicy większej od 2 cm.
Ponadto, projekt obejmuje budowę pasa integracyjnego z kostki brukowej z wypustkami dla osób niewidomych i niedowidzących.

11. Zamówienie dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

77315000-1 - Usługi w zakresie siewu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

44322100-4 - Kanały kablowe

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2570700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3413546,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2898864,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H.P. "INST - GAZ" M. Kasztelan, J. Nawracała, S. Jałowiecki Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730005260

7.3.3) Ulica: Częstochowska

7.3.4) Miejscowość: Jaskrów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-244

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć następujący zakres zamówienia podwykonawcom: roboty drogowe i brukarskie, część robót związana z budową kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągu i gazociągu.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2898864,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W postępowaniu wpłynęło 5 ofert od małych, średnich przedsiębiorców oraz jedna oferta od dużego przedsiębiorstwa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.